#نكمل
اسلام بيكلمني من التليفون : يلا يا عممممم نخرررج احمد احمد احمد احمد احمد احمد احمد احمد
انا: ايه يسطا ايه يسطا ايه يسطا عايز ايه؟ نخرج فين انت اهطل انت مش شايف الجو برا عامل ازاي
اسلام: عامل ازاي
انا: درجه الحراره عاليا نيك يا عم
اسلام: **مك عربيتك مكيفه
احمد: **مك انت هنروح فين
اسلام: هنروح نقابل رغد
احمد: اييييييييييه رغد المعيده
اسلام: مالك يا عم في ايه كده بقولك اه هي
احمد: مش دي الي مرمطتك اول يوم
اسلام: هتشوف تعال بس علي شركه ابويا
احمد: هي قدمت علي شغل عندكو
اسلام: اه ابويا قالي معيده عندك من الجامعه مقدمه عندي في الشركه
فا خليته يديها معاد ويوميها اديت الHR اجازه وهعمل معاها انا الانتر فيوه
انا: بجدا جاي حالا
رغد دخلت المكتب لقتني انا واسلام قاعدين علي كرسين ولبيسن نضارات شمس وقدمنا تربيزه ومستنينها وقمه العظمه
اسلام: حضرتك انا مد*كي معاد الساعه كام
رغد: الساعه 5
اسلام: لا 5 بالظبط مش 5:03 دقيقه
رغد: انا اسفه اتاخرت
اسلام: اتفضلي اقعدي
رغد قعدت قدامه ومرعوبه نيك واديته ورق خبرتها وشهادات وقورصات وحاجات بنت متناكه تحسسك انك داخل تشتغل رئيس جمهوريه
اسلام مسك الورق ده كله ورماه علي الارض: مش هاممني كل ده انا هسالك شويه اساله وجاوبي علي اد اسالتي تمام
رغد: تمام ( بخوف كبير )
اسلام: لو معاكي 100 شنطه في طياره ورميتي واحده يبقي معاكي كام
رغد :99
اسلام: ازاي تحطي فيل في تلاجه في تلت خطوات
رغد: تفتح التلاجه. تدخل الفيل تقفل التلاجه
اسلام: الاسد عمل حفله مين حضرها
رغد: كل الح*****ت معادا الفيل لانه في التلاجه
انا: ايه اكتر حاجه تشبه نص التفاحه
رغد: نصها التاني
اسلام: في ست عايزه تعدي النهر وخايفه من التمساح تعمل ايه
رغد: تعدي عادي اصل التمساح في حفله الاسد
انا: ازاي تدخلي زرافه في تلاجه في 4 خطوات
رغد: تفتح التلاجه، تخرج الفيل، تدخل الزرافه، تقفل التلاجه
انا: ايه هي المعركه الي اتقتل فيها عنتر ابن شداد
رغد: معركته الاخيره
اسلام: الست وهي بتعدي ماتت تعرفي تقولي ماتت ازاي
رغد: الشنطه الي رميناها وقعت علي دماغها موتتها
اسلام: السم لو انتهت صلاحيته هيبقي سم اكتر. ولا دوا
رغد: مش عارفه الصراحه
اسلام: امال انا الي اعرف اتفضلي مفيش شغل ليكي
رغد بدئت تعيط وقامت علشان تمشي ولفت علشان تروح للباب
انا: رغد تعالي اتفضلي اقعدي
رغد جت قعدت: ايه
اسلام بدئ يبرقلبي رحت وشوشته في ودنه: يا ابن **** حد يطرد بنت رقيقه كده ده انت مريض اقسم بالله
اسلام: هتستلمي الشغل من الحد الجاي اتفضلي
رغد بقت مبسوطه جدا انها هتشتغل في الشركه بس الغريب انها فرحتها دي مكنتش بمرتب ولا باسم شركه هي شغاله فيها بس لواحد
كنزي دخلت بيت،فيروز ولما دخلت فيروز اديتها عصير وشربته لحد ما نامت من المنوم الي في العصير
سيد: خش يا محمود
ايه ده دقيقه واحده اييييييييه محمود!!!!
سيد بيتالم: ادخل خدرتهالك
محمود : تمام تسلم ايدك
دخل سيد لقي فيروزولقي كنزي نايمه مقدرش يتمالك نفسه
نفس الليله بيت كنزي
كنزي بعد ما استحمت في مايه سخنه ومطهر قامت دخلت اوضيتها وبقت تعيط جامد اوي تعيط. علي انها اتسحبت لطريق وسخ وانها عليها فديوهات ومهددينها كمان ولانها مبقتش بنت ومش هتتجوز ولانها اصلا ملهاش في الكلام ده دي مكنتش بتشتم!!
كنزي قفلت علي نفسها الباب وفضلت قاعده في اوضيتها 3 ايام
ام كنزي: انا. خايفه علي بنتك مخرجتش من الوضه بقالها 3 ايام مبتكلش خالص وشكلها بتموت
ابو كنزي: ده ليه ده؟ مالها كده شوفيها طيب اسالي ايه الي حصلها طيب
ام كنزي :ماشي خلاص
راحت خبطت علي الباب
كنزي: سيبوني لوحدي ابعدو عني خلاص مش عايزه حد مش عايزه حاجه من حد *بصويت *
ام كنزي: خلاص خلاص اهدي كنت بسالك مالك يا بنتي
كنزي: لا محدش ليه دعوه اطلعو برا محدش يخبط تاني * وبدئت تصرخ جامد وبصوت عالي
كنزي نزلتت للعيال الكافيه ووشها اصفر ورفيع وتحت عنيها اسود كتير اوي وعنيها حمراا من كتر العياط
انا: كنزي ايه الي عمل فيكي كده يابنتي انطقي
رغد:والنبي قولي بقي يا كنزي متتعبيش قلبي معاكي
الفصل السادس
سلمي: كنننزي يلاهوي ايه الي حصلك كده
رغد: يلاهوي يا،كنزي ردي بقي والنبي
بعد ساعه كامله نتحايل عليها تقول نطقت وقالت الي حصلها كله وللفيديوهات وانها اتفتحت وانها ممسوك عليها فيديوهات كل ده قالت عليه
اسلام،: سيبو الحوار ده عليا تعال يا،احمد
طلعنا علي ابو اسلام وخدنا جورج معانا
بعد يومين
سيد متكتف في اوضه ضالمه كحل ملط وجمبه فيروز
بس متكتف جسمه كله كل حته بحبل لوحدهاسلام دخل الاوضه وفتح النور : مفاجئه مش كده
كلنا ورا اسلام
انا ومحمود ورغد وسلمي وكنزي وجورج
اسلام جاب كرسي وقعد جمب سيد وفيروز: ايه رئيك يا استاذ سيد في كده جامد صح؟
سيد: لو خرجت من هنا وبلغت عنك انت الي هتروح في داهيه كلكو مش انت بس
اسلام: هنروح في دهيه كلنا! هههههههههههههههههه شكلك كده متعرفش انا عملت ايه
تعال بقي اقولك انا عملت ايه علشان تتعلم يا معرص
شايف الي هناك ده : ( بيشاور علي جورج) ده الي خلص الحوار كله
جورج جبته ورسيته انا عايز اعمل لك ايه
جورج اتصل بصاحب الشقه الي احنا فيها دي بصوتك ببرنامج تغير صوت وبعد كده حورج حجزها برقم بطاقتك مش بس كده جورج كمان اتصل بواحد صاحبه في ايطاليا هيعملك عمليه تحويل يعني هتبقي ست وكل ده متسجل مكالمات بصو وبرقم بطاقتك. ههه مش بس كده انت هتشوف عذاب يبا الايام الجايه دي هتشوف عذااااب خرج اسلام البنات الي في الاوضه ماعدا كنزي وجه
(قال اسلام الكلام ده علشان بس يوهمهم انهم بجد مسحولين ومش هيعرفو يعملو اي حاجه)
اسلام: بص بقي يا حلو كل الي قولت عليه كوم والي بجد كوم تاني
اسلام ولع سجاره ومشي في الاوضه: جورج لما كان شغال برا مصر كان في مكان بيطورو جهاز كده للت***ب بيركب في القلب الجهاز ده بيشل حركه الرئتين وبيضغطعم علي بعض لمده 120ثانيه ولو قلبك وقف بينعشه ويخليه يكمل ضخ دم يعني من الاخر مش هتموت
طب نبدء اول حاجه 100ثانيه
شارو لجورج وجورج ضغط علي زرار من الاب بتاعه
وش فيروز وسيد ازرق جامد اوي وبعد 60 ثانيه جورج طفاه وقال انهم مش حمل كده بقو عادي وينهجو جامد
طب كويس اوي مش حمل 20 ثانيه... ظب تعالو نجرب حاجه تانيه احلي من كده
قام اسلام وجاب جركن زيت دلقه عليهم
وبعد كده جاب كرباج وبدء يض*بهم علي جسمهم جامد وهم يصوتو من الالم وجسمهم جايب دم من كل حته
قام اسلام جاب خل ودلق علي الجروح الي في جسمهم وبقو يصوتو باعلي صوت
اسلام شاور لجورج يشغل الجهاز
جورج ضغط علي زرار من اللاب
انا: بقولك ايه اللاب ده عليه بيس13
جورج: عجبا لكم ايها المصرين تضعون الضحك في اماكن غيربيه
انا: هه بنضعه فين؟
المهم بعد ما الحهاز فصل اسلام جاب جاز ودهن رجولهم وولع فيهم اول ما النار مسكت فيهم بدءو يصرخو جامد وصوتهم كان عاي اوي روحت انا جري اطفي النار
انا: اسكتو كتكو الق*ف ده انتو ولاد كلاب وانا معدي كنزي كانت قاعده علي جمب علي كرسي وخايفه اوي ومبتتحركش ولا بتتكلم قام اسلام فكهم
اسلام: اهم ليكي يا كنزي اعملي الي انتي عايزاه فيهم
قامت كنزي وقعدت تض*ب فيهم بالشلاليت في وشهم وتتف عليهم. وتخربش فيهم كلهم وض*به فيروز بالشلوت جامد في لحد ما اغمي هعليها واخدتها في اوضه تانيه نيمتها علي سرير وبعدين رجعت الاوضه تاني لقيت سيد بيحاول يقول حاجه
سيد: مح مح محموت هو الي خلانا نعمل كده وخلانا نخدرها علشان ينيكها واغمي عليه
انا: محمود ايه الي يعمل كده انت اتجننت انت كمان محمود ده صاحب عمرنا ورحت ناحيه محمود وطبطبت علي كتفه وفاجئه روحت رزعه حتت قلم وقع. علي الارض وكتفته وجبت بطاريه وسلوك كتير اوي ووصصلتهم بصوابعه الي في ايده تحت الضوافر
انا: يص بقي دول كانو ت***ب عادي يعني زي فيلم الكرنك كده... انت بقي ت***ب جديد تكنولجي يعني اناوصلتلك السلاك بصوابع ايدك علشان الايد هي اكتر مكان في الجسم فيه اعصاب وكمان علشان النهايات الحسيه الموجوده في نهايه صوابعك ده هتفرتكك
طب بص نجرب علي اقل حاجه
اول ما جورج شغل لقيت جسمه يبنتفض وبيصرخ زي النسوان بالظبط
انا: طب عرفت ليه انا بعذبك
محمود: ليه
انا: علشان انت غبي... تصورها فيديوهات وانت بتغتصبها ده انت اغ*ي مخلوق في الكون جهز نفسك علشان بكرا للصبح فيه عمليه ليك وسبته متعلق ومرمي تحته فيروز وسيد وخرجت انا واسلام وجورج من الاوضه
تاني يوم خدرناهم وخرجناهم من الشقه الي بانيناها جوه الاوضه الكبيرة بتاعت ابو اسلام الي مركبين فيها كاميرات. كتير وودينهام للدكتور الي في نفس الاوضه
وبعد ساعه خرج الدكتور وقال تقدرو تخشو تشوفوهم
خدت كنزي من ايدها ودخلتها علشان تشوف عملنا فيهم ايه محمود بقي ب** هو وسيد وفيروز بقت شيميل بزبر صغير اوي
اسلام: خلاص كده خلصنا ارتاحتي يا استاذه كنزي
كنزي: (بتعيط) طب وشرفي الي ضاع محدش هيرضي يتجوزني
اسلام: انا الي هتجوزك....... انا بحبك يا كنزي........
...
....
....
اسلام: انا هتجوزك يا كنزي..... انا بحبك
كنزي ( فاتحه بوقها ومش مصدقه وعلامات الاستغراب والفرحه مليه وشها)
اسلام: انا مش بس بحبك لا ده انا بحبك من زمان بحبك من حتي ما قبل تخشي شلتنا او حتي جامعتنا....... كنزي انتي كنتي شاطره وكنت انا عارف انك نفسك في طب..... انا ذاكرت علشانك علشان ابقي معاكي في نفس الجامعه...... كنزي انا عمري ما فكرت ولا هفكر اني احب حد زي ما بحبك........ كنزي انتي ديما موجوده جوا قلبي مهما حصل.... لو اتفتحتي، اتهددتي، اغنصبتي، برضو هفضل احبك..... انا ديما شايفك طول اليوم لو انتي معايا، لو مش معايا فا انتي في خيالي وديما علي ل**ني يعني لو شوفت بنت بقول دي شبه كنزي في طريقه كلمها في بصتها في كل ده كنزي انا لو نايم وبحلم فا 10000000% انا بحلم بيكي جمبي ولو مش بحلم فا انتي صورتك محفوره علي جفني....... ( اسلام وطي علي ركبته ومسك ايدها) تقبلي تشاركيني في باقي حياتي وتبقي معايا علي كل حاجه حلوه او وحشه
كنزي ( فرحانه اوي اوي اوي ان حلمها اتحقق ان اسلام ممكن انه يبصلها اصلا ويبقي حبيبها اصلها بتحبه من اول ايام الجامعه بتحب حضوره وخفه دمه (( كدب اه انا عارف اسلام رخم )) قربت من الشله علشانه وهي استغلت ان سلمي جت تكلمها علشان تخش في شلتهم كانت بحبه هو بس وكانت بتعيط علشان شكلها وهي مفتوحه قدامه مش علشان عايزه تتجوز او حاجه
كنزي بدءت تعيط جامد اوي وراحت نطت عليه وهو لسه علي ركبته وقعو علي الاوض بقت فوقه وبقت تحضن فيه جامد جامد اوي وبقت تبوسه من كل حته في وشه جامد اوي وتقوله انها بتحبه اوي اوي اوي وانه اغلي ما في حياتها وانها كان في يوم حلمها انه يكلمها بس واديه دلوقتي قالها انه بيحبها
بعد فتره كده كنزي بدءت انها تخرج من حالتها الي هي فيها وكانت بتخرج مع اسلام كل يوم وهو بيحاول يحسسها بالامان وانه ديما جمبها
بعد فتتتره
سلمي: كده خطتنا ادمرت ياما هنعمل ايه بقي ادي محمود اتخصي... اتخصي ايه محمود اتفشخ!
رغد: مش عارفه يا سلمي مش عارفه والله ايه الي هيحصل بعد كده والله المفروض يعني نلجأ لاخر كارت عندنا انك تروحي تقوليله انك بتحبيه
سلمي: ايه اروح....... مش عارفه اعمل كده ازاي انا هبقي م**وفه اوي يا رغد
رغد: امال المفروض نعمل ايه بقي نعمل ايه احنا اجيبهولك ازاي لعندك عملت كل الي اقدر عليه والله
سلمي: خلاص اهدي اهدي هروح اقوله اهه هروح بس بكرا بقي علشان الجو ليل النهارده
رغد: خلاص اشطا يا،سلمي
سلمي كلمتني واتفقنا علي اننا نخرج مع بعض
وقولتلها تقابلني عند مكان كده
سلمي جت عليا وانا قاعد في العربيه وجمبي بنت اتصدمت من كده دي جايبه جواب فيه اعترافها بانها بتحبني دي كاتبه 6 صفحات ( رغايه اوي سلمي دي) المهم دخلت العربيه وقعدت ورا
سلمي: ازيك
حنان: الحمد لله تمام انتي صاحبه احمد
انا: حنان بنت صاحبه ماما هروح اقدم لها في الجامعه النهارده
سلمي: اه طبعا وماله طب والخروجه
انا: نبقي نخرج بعدها
وقعدت اهزر انا وحنان جامد اوي وضحكنا جامد
سلمي: احمد انا عايزه اد*ك حاجه ( في ايدها الجواب)
انا: ايه يا سلمي اتفضلي
وفاجئه حنان قلشه قلشه وقعدت اضحك انا وهي جامد اوي
انا: كفك كفك حلوه،القلشه دي جميله ( بعيط من الضحك)
انا: ها يا سلمي هتديني ايه
سلمي: اه.... كنا هد*ك جوا... قصدي فلوس المكوه الي حاسبت عليها لما كنت عندنا ومعكناش فكه،
انا: اقعدي يا هطله تديني فلوس ايه انتي زي اختي وامك اكترمن امي يعني زيتنا،في دقيقنا امال ايه الجواب الي في ايدك ده
سلمي: لا ده جواب ماما كانت بعتاه لجامعتها علشان تطلب منحه للدراسه مره تانيه اصلها عايزه تشتغل ( اي كلام)
بعد ما خلصنا تقديم الجامعه لحنان طلبت انها تخرج معانا وسلمي كانت مخنوقه اوي وطلبت،انها تروح في نص الخروج وطلبت اوبر ومشيت،فعلا ومخلتنيش اوصلها
حنان: البنت دي شكلها بتحبك وبتغير عليك
انا: لا دي شايفاني زي اخوها بالظبط
حنان اسمع الكلام انا بقولك بتحبك يعني بتحبك
وخلصنا اليوم وروحت حنان وبقفل العربيه وقع قدامي جواب واقع في الدواسه،.... ده بتاع سلمي بتاع امها...
ببص كده جوا العربيه قبل ما اقفلها لقيت الجواب بتاع ام سلمي الي هي قالت عليه اخدته في ايدي علشان ابقي اديهولها بعد كده
طلعت استحميت ونمت صحيت تاني يوم نزلت ورحت علي بيت سلمي وبخبط وفي ايدي الجواب فتحت سلمي خرجت دماغها بس لقتني واقف وفي ايدي الجواب
سلمي: احييييييه يارب ميكنش قرءه يارب
فتحت سلمي الباب ونتشت الجواب من ايدي وجريت علي اوضتها بسرعه
انا: يا بنت الهطله هههههه
بعد كام يوم كنا قاعدين الشله كلها
رغد: تيجو نطلع الساحل 4 ايام
اسلام: لا بلاش ساحل هتلاقيه زحمه فشخ دلوقتي
سلمي: اه هتلاقي الساحل زحمه
انا: طب تيجو نطلع الجونه او دهب
اسلام لا دهب بعيده اوي تعالو الجونه
انا: اشطا خلاص الاسبوع الجاي نروح بعربيتي
المهم جهزت شنطتي مخدتش هدوم كتير شنطه ضهر يعني وعديت علي اسلام لقيته واخد شنطه ضهر برضو زي وعديت علي سلمي ورغد لقيت كل واحده واحده شنطه سفر كبيره( احا دول 4 ايام) وكنزي واخده شنطه ضهر برضو بس واخذه معاها شنطه سفر صغيره
المهم حطيت الشنط في العربيه ومشينا
الجونه 8 ساعات
المهم مشينا واول 3 ساعات سوقتهم انا وبعدين سلمي ساقت ساعه واسلام ساق ساعتين وكملت انا الباقي
وصلنا مهدودين خالص كل واحد طلع اوضته كانت توزيعه الاوض كده
سلمي. رغد. كنزي اوضه فيها 3 سراير
انا اوضه بسرير
اسلام اوضه بسرير
دخلت الاوضه وحطيت لبسي واستحميت ونمت صحيت تاني يوم علي 8 كده ملقتش حد منهم صاحي لبست المايوه ونزلت البحر وخدت معايا كتاب فضلت قاعد علي البحر لحد الضهر ولقيت رغد بتتصل بتقولي انت فين قولتلها علي البحر نص ساعه لقيتهم كلهم قدامي رغد لابسه مايوه اسود شرعي وسلمي لابسه مايوه قطعه واحده لونه موف وهي بيضه وكان شكلها من الاخر كده حاجه تانيه وكنزي لابسه مايوه بامبي وماسكه في ايد اسلام جامد وهو حاضنها اوي
نزلنا البحر وكان واحده واقفه جمب اسلام عماله تلمسه من زبره لمسات متكرره ويبان انه من غير قصدها قام اسلام وخرج من البحر
كنزي: رايح فين
اسلام: رايح الحمام وجاي ثانيه واحده وخرج البنت خرجت وراه علطول وكنزي عرفت انها خرجت علشانها فا راحت وراهم
اسلام ماشي ناحيه الحمام
(البنت اسمها رقيه)
رقيه: استني بس يا عسل انت كده
واقفين وراهم حيطه كبيره كده يعني الي علي البحر ميشوفهمش بس كنزي قررت تتجسس عليهم وتشوف بيقولو ايه
رقيه: بسسس بسسسسسس
اسلام: حضرتك عايزه ايه
رقيه: هكون عايزه ايه نتعرف يعني وانت حلوه،وقمر كده
اسلام: حضرتك انا معرفكيش ومش عايز اعرفك اصلا علشان انتي وسخه وانا قدامي الي ماليا عيني وراح ماشي
كنزي واقفه ورا الحيطه وكانت مبسوطه اوي انه عمل كده اسلام فاجئه كنزي جريت
كنزي: اسلام... اسلااااااام
اسلام وقف وبصلها راحت نطت لفت ايدها حولين رقبته وبقت تحضنه جااامد اوي
كنزي: انا بحبك اوي اوي يا اسلام
اسلام: انا مش هقول بحبك اصلا علشان اكلمه دي مش هتوصف 1% من الي انا حاسه ناحيتك يا كنزي
بليل قاعد انا واسلام علي حمام السباحه ورغد وكنزي وسلمي في حمام السباحه
اسلام: روح قولها روح يا ابني مش هتخسر حاجه والله روح بس
انا: خايف اخسر صحوبيتها اخسرها يا ابني انا بحبها اوي والله وخايف اني اخسرها
عارف يا اسلام انا قصادها ببقي اهبل اوي انت بتشوفي قصاد اي بنت بقتلها بثقتي بنفسي
انما سلمي حاجه تانيه انا حاسس اني مستاهلش انها تحبني تحسها اعلي مني واطيب مني سلمي دي بحس انها اطيب واحده شوفتها في حياتي والله
حاسس اني هقولها اروح اقولها يسطا؟
اسلام: روح يسطا روح
انا: مش عارف اروحلها امتي يسطا
اسلام: روح في الوقت المناسب يسطا الي انت تشوف انه كويس
انا: ماشي يصاحبي يلا ننزل
نزلنا معاهم و***بنا بكوره كانت موجوده اصلا في حمام السباحه وطلعنا تاني يوم قررنا اننا نطلع نخيم في الصحرا وطلعنا فعلا
وكان مكان قريب من الفندق وراه يعني نص ساعه مشي
كنا خمس خيم كل واحد خيمه
مكنتش عارف انام وخرجت قعدت شويه. علي البحر لقيت شويه سلمي جايه
سلمي: ممكن اقعد
انا: افضلي اقعدي
وفضلنا ساكتين شويه سلمي تعملي ايه لو حد قالك انه بيحبك كده مره واحده
سلمي: علي حسب يعني هو مين
انا: قولي هتتصرفي ازاي معاه لو هو حد قريب منك
سلمي: مش عارفه والله يا احمد انا ممكن اعمل ايه بس لو بحبه ايد هتبسط،وهقوله اني ببادله نفس الشعور بتسال ليه
انا: ولا حاجه
سلمي: طب انا دخله انام وقامت
قومت وراها ومسكت ايدها هقولك حاجه مهمه اوي وبصيت في عنيها جامد بصت حب وشوق
سلمي بلهفه شديده: قول
انا: انا....... اناا....... انا بحبك يا سلمي بحبك اوي
انا: سلمي انا بحبك
سلمي بصتلي وعنيها بدءت تدمع جامد وبدءت تقول كلام مش مفهوم وتحضني وتبوس في رقبتي وتتشل*ق في كتفي وتعيط جامد وبعدين وقعت علي الارض وقعدت تقول كلام كتير اوي بسرعه جدا مفمهتش منه غيرشويه كلام ( انا بحبك اوووووي والله ، انا بحبك من 3 ثانوي ، انت فين ده كله انا بحبك اووي والله بحبك اوي ، انا كنت بكذب لما قولت ان محمود بيحبني انا كنت. متفقه معاه انا بحبك اووي اوي اوي اوي اوي والله
وفي الاخر قعدت جمبي وسندت راسها علي كتفي وحكتيلي كل الي هي عملته علشان توصلي وكل الي رغد ساعدتها فيه ( من غير ما تحكي طبعا انها قلعت قدامي بقصدها) وقعدت احكيلهاانا بحبها قد ايه
انا: انابحيك مثلا من سنه معرفش مكناش عايز اقولك ليه كنت خايف لتكوني بتحبي ولد تانس مثلافا ترفضيني او مثلاتبقي انتي مش شايفاني غير اخوكي كنت خايف اقرب منك لصداقتنا تروح وساعتها مكنتش هقدراني اشوفك او اتكلم معاكي ولانك اغلي عندي من اي حاجه فا قررت اني مقولكيش علشان انا بحبك اوي اوي اوي انتي كنتي بالنسبه ليا زي الا**جين والاكل كنتي اهم منهم كنتي جوايا في قلبي.... قصدي كنتي انتي قلبي كنتي انتي الي بتخليني اعيش كنتي انتي الي بتديني الامل كنتي انتي سبب وجودي هنا كنت بخرج من البيت،علشانك اصلا.... انتي اهم من اهم حاجه في حياتي عارفه لما كنتي بتقوليلي اني زي اخوكي كنت بتضايق اوي يا سلمي..... سلمي انا مش هقول بحبك ولا بعشقك علشان ببساطه انتي عارفه اني مقدميش غيرك احبه او اعشقه علشان في وجودك سواء جمبي او مش جمبي فا انتي لغيتي كل الستات الي موجودين في العالم لانك ببساطه سرقتي قلبي ( مسكت دماغها وبوسه قرطها* فوق عنيها وتحت شعرها*)
سلمي: الكلام الي انت قولته كله ده قلبي والله ثم انك. بتخرج علشان ي فا انا مش بخرج علشانك انا بخرج علشان نفسي لاني لو مشوفتكش اناممكن يحصلي حاجه في دماغي مثلا ممكن اتجنن انا بحبك اكتر ما انت بتحبني وبتحب نفسك وبتحب كل الناس انا حبي ليك اكبر مناكبر حاجه موجوده. في الكون ده ( مسكه ايدي وشبه صوابعها في صوابعي) انت بالنسبه ليا يا احمد مش قلبي وعقلي والكلام ده كله انت كلي انت الي بتمشيني انت الي بتخليني اتنفس انت الي بتخليني اصلا افكر اني اعيش يا احمد انا كلمه بحبك او بعشقك دي متوصفش 00.000001%
من الي انا حساه نتحيتك انا بحبك وبعشقك وبموت فيك انا ممكن اني اموت نفسي علشانك
انا: بس متقولش لحد اني قولت لك كده هعملها مفاجئه قدامهم
سلمي: ماشي يا حبيبي
روحت حضنتها وبوسه قورتها تاني وخطيت دمغي علي دماغها علي كتفي وفضلنا نتكلم لحد ما الشمس طلعت قدام البحر في الصحرا
وصحينا رغد ومشينا ( انا كنت عارف ان كنزي مع اسلام فا توهتهم) ومشينا واحنا ماشين اتصلت باسلام خليته يصحيها ويوديها الاوضه تنام هنا) وفعلا صحاها واستحمت بسرعه وباسها من بوقها بوسه طويله وخلاها تمشي وراحت كملت نوم هناك
وبعد كدا صحينا كلنا روحنا البحر وقعدنا نلعب وكل شويه ابص لسلمي والاقيها بصالي في عيني ومبتحركش عينها من عليا ورحت نحيتها ووشوتها في ودنها انها احلي بنت في البحر النهارده واحلي بنت في الدنيا ديما ومشيت وطلعنا من البحر استحمينا ومشينا
في الطريق
كنت انا واسلام ماشين،في الطريق لوحدنا حكتله كل الي عملته امبارح وقولت اني عايز اعملها مفاجئه
اسلام: اشطا يسطا خلاص بص قولي بس عايز ايه
انا: بص روح مطعم...... فهمت!
اسلام: اه يسطا خلاص
انا: معاك فلوس تكفي
اسلام: اشطا تسلم يصاحبي
مكان اخر
انا: يلا يا جماعه بقي نروح انا عازمكم علي اكل في مطعم انما ايه روعه
رغد: يلا علشان انا جعانه فشخ
سلمي: يلا يا جماعه نخلص طيب
كنزي: امال اسلام فين،
انا: بيحجز لنا طربيزه هناك وهيستنانا
لبسناوخدنا عربيتي ومشينا وكانت سلمي ماسكه ايدي من غير ماهم ياخدو بالهم
ومشبكين ايدينا ورفعت ايديها وبوستها وروحنا المطعم
دخلنا لقينا اسلام قاعد
اسلام: يا جماعه اتاخروتو فا طلبتلكم احسن حاجه هنا د*ك رومي
بعد نص ساعه رغي دخل د*ك رومي واتنين ماسكينه لابسين لبس خدم ملوك بتوع زمان وحطو اليد الرومي وخلو سلمي تقوم تقطع اليدك الرومي واول ما قطعته بالنص ظهر حاجه لونها ازرق كده طلعتها سلمي لقاها لوحه حديد متوب عليها بحبك بس
فا مسك واحد من الجرسونات رساله وبدء يقراءها
جرسون 1 يتشرف الاستاذ احمد ياسر بعلام سيادتكم انه هو المسؤل عن كل هذا المهرجان والمقصود من كل هذا الاستاذه سلمي بصولي كلهم ملقونيش علي الكرسي فا النور طفا معادا من علي المسرح فا ظهرت قدامهم و انا ماسك مايك وقولت
انا: بحبك وملقتش طريقه احسنمن دي اقولك بيها او افصح بحبي ليكي بيها...... سلمي انا بعشقك
ونطت علي كتفي وقعدت تقول بحبك وكل الكلام بتاع امبارح واكلنا كلنا مبسوطين ومشينا
مازن: عم اسلام وده اكبر من ابو اسلام ب3 سنين وده راجل عادي متجوز من جيهان ومخلفش عنده فيلا علي البحر مبسوط مع مراته
جيهان: مرات عم اسلام طولها 168 سنتي وقمحاويه يعني ست عاديه جدا
روحنا من المطعم ده كلنا مبسوطين ورغد كانت اكتر واحده مبسوطه هي وسلمي وكنزي برضو كانت مبسوطه لسلمي اوي بس فرحتها باسلام انه جمبها كانت مغطيه علي كل حاجه ورحنا كلنا وواحنا دخلين علي باب الفندق مسكت ايد سلمي
انا: سلمي بصتلي ووطيت علي ركبتي وطلعت علبه من جيببيي وفتحتها وطلعت خاتم وقولتلها: تقبلي تبقي معايا علي كل حاجه في حياتي علي الحلوه والمره..... تقبلي تبقي معايا ديما مهما حصل..... تقبلي تبقي جمبي لو حصلي اي حاجه مهما كانت... تقبلي تبقي سندي وعوني وستري وشرفي في الحياه دي... تقبلي تبقي مراتي â¤
سلمي حطت ايدها علي بوقها وبقت مبسوطه اوي وعيطت شويه من الفرحه وقالت بصوت منبوح: اااقبل اقبل وقومت حضنتها وقعدت الف بيها ورغد وكنزي واسلام قعدو يسقفو جامد ووقفت ونزلتها علي الارض وبعدين قولتلها تعالي نقعد انا وانتي علي البحر وبعدين مشينا روحنا علي البحر
بعد كلام كتير عن شخصيتنا احنا الاتنين
سلمي: امال انت بتتعلم تايكوندو وشاطر في الال**ب القتاليه كل ده ليه
انا: وانا صغير ابويا مات فا كنت بخاف لحسن حد يضاقني ولا حاجه فا كنت يتحامي بالال**ب. دي بحس بالامان في التمرين اصلي كنتبحس امي معنديش ضهر
بس معايا انتي لازم تحسي بالامان معايا لازم تكون بامان اصلا سلمي انا لو اطول احميكي بعمري هعمل كده لو اطول اجيبلك القمر هنا هعمل كده انا بحبك للدرجه الي تخليني مجنون بيكي
سلمي تحت دراعي ودماغها علي ص*ري وبتمشيها علي ص*ري و وانا قلبي كان بيرقص من الفرحه بوجودها جمبي وبحبها ليا بعد كلام كتير اوي طلعنا كل واحد اوضته علي الساعه 1 كده ونمنا صحيت علي 8 انا وخدت الكتاب ونزلت البحر
بعد فتره كده كنت قاعدها علي البحر وبقراء في الكتاب خلصته وحطيته جمبي وقعدت افكر في حيلتي كلها
انا هعمل ايه في حياتي هكمل فيها ازاي
ابويا مات وانا صغير
امي بعيده عني
خيالي وخالتي بيعاملوني اني مش قريبهم بيعاملوني اني حد غريب عنهم كده
عمامي وعماتي دول مشوفتش منهم اي حاجه حلوه او وحشه
سلمي...... سلمي دي الي فضلالي في الدنيا سلمي دي كل حاجه حلوه ممكن تحصل او هتحصل في الدينا دي سلمي... هشيلها جوا عنيا وهحميها بكل تمن هعوض نفسي بيها علي الي فات
انا: خلاص خلاص يا اسلام مش عايز اعرف
اسلام: براحتك بس ده ابوك يعني وكده
انا: لا خلاص مش مهم خلي صورته الي في دماغي متتلوثش اكتر من كده
اسلام: براحتك يا صاحبي
.............................
قضينا اخر يوم عادي زي كل يوم واحنا مروحين كنا بنبدل في السواقه وروحت نمت خالص زي القتيل من غير حتي ما اطلع هدومي ومصحيتش الا بعد يومين
قديت الفتره دي عادي جدا محصلش اي جديد غير اني بقيت اخرج مع سلمي كتير اوي وبحبي ليها بيتضاعف يوم عن يوم. لحد ما جه اليوم الي غير حياتي كان قبل الجامعه بشهرين كنا داخلين رابعه
__ _ _ __ _ __ __ _. . .. . ... ..__. .... .. ..__ __ _ _ __ _ _