الحلقة السابعة

2619 Words
الحلقة السابعة فتحت الفيديو وكانت الصوره مش اضحه بحيث اشوف وشها انا:: حياه حياه:: نعم يا باشا انا:: عايز البت دي تكون عندك دلوقتي حياه:: ازاي يا باشا كل الاتصالات انقطعت لما نفذت الي طلبوه انا:: صخر صخر:: اومرني انا:: حياه معاك لحد ما تلاقي هيا طريقه تجبلي بيها البت دي صخر:: متقلقش يا باشا هبسطها اوووي انا:: متاكد من ده جدا لو انتا مبسطهاش انا الي هبسطها يلا اخدنا حياه ورجعنا الفيلا وصخر اخدها مكان تاني وعين عليها اتنين حرس طلعت اخدت دش وغيرت هدومي وقعدت قدام اللاب اراجع الشغل لقيت سجده داخله الاوضه سجده:: فتحي عايزك تحت انا:: عارف ونازله نزلت قابلت فتحي انا:: منور بيت اخوك يا حبيبي فتحي:: منور بيك وبناسك يا باسل انا:: خير في حاجه فتحي:: لا ابدا حبيت اجي افضفض معاك شويه..:: معطلك ولا حاجه انا:: اي الرسميات دي متعطلني عادي هو في اهم منكم عندي فتحي:: تسلم يا حبيبي انا:: قولي بقا مالك فتحي:: في حاجات غريبه بتحصلي اليومين دول ومش لاقي تفسير ليها نهائي انا:: زي اي فتحي:: بعمل حاجات وتاني يوم مش ببقي فاكرها خالص وبصحي من النوم كان اليوم الي قبله محصلش او اتمسح من حياتي كان عندي زهايمر وفي المرحله الاخيره كمان انا:: وطبعا لا كشفت ولا روحت لدكتور صح انا:: صح فتحي:: صح انا:: طب ده اسمه كلام ما انت حققك تنسي انت طاحن نفسك شغل اسمع مني انت تاخد اسبوع اجازه تريح اعصابك ونفسيتك تطظبط هترجع احسن من الاول فتحي:: انت شايف كده انا:: طبعا يلا انت تاخد الاجازه من بكره وتاخد خطيبتك تفسحها وتفكوا عن نفسكم فتحي:: طب شركة الخديوي الي فتحت جديد دي اي نظامها انا:: عادي كل واحد بيدور علي اكل عيشه متسغلش بالك انت فتحي:: طب همشي انا انا:: تمشي فين استني نتعشي سوا فتحي:: تسلملي يا غالي.:: يلا سلام انا:: سلام وصلت فتحي لحد الباب وندهت علي صخر جالي انا:: البت اتكلمت صخر:: لسه يا كبير بس هتتكلم بكره بالكتير انا:: مفيش وقت كل دقيقه بتعدي خطر علي ابويا صخر:: خير متقلقش الي ان**ر يتصلح انا:: مفيش حاجه بتتصلح يا صخر يلا تصبح علي خير صخر:: وانت بخير يا باشا طلعت اوضتي لقيت سجده قاعده قدام التلفزيون سجده:: مش جعان انا:: لا سجده:: طب اجبلك حاجه تشربها او حلويات انا:: قولت لا سجده:: انا اسفه انا:: عايز انام ممكن ولا اسيبلك البيت كله وامشي دخلت نمت وصحيت تاني يوم لبست ونزلت علي طول من غير ما اكلم حد واتحركت علي المكان الي فيه حياه دخلت جوه لقيتها قاعده انا:: ها عرفتي تلاقي حل يخرجك من الورطه دي حياه بعياط:: ايوه يا باشا بس اعتقني ابوس ايدك انا:: ليه عملنا فيكي اي قاعده واكله شاربه محدش لمسك حياه:: هقول يا باشا بس تديني الامان انا:: مفيش امان في الدنيا يا بنتي والي يلعب بالنار يستحمل لسعتها....:: انطقي يا بت حياه:: كاثرين اسمها الحقيقي ناهد انا :: ............................ صخر:: انتي بتقولي اي يا بنت الكلاااااب مين قالك تقولي كده يابت* حياه:: ورحمة امي محد قالي هيا اسمها كده واتاكدت لما كانت خارجه من اوضة المدام بتاعت حضرتك يوم مكانت في المستشفي انا بصدمه:: قومني يا صخر صخر:: سلامتك يا باشا اسند عليا سندني صخر لحد العربيه وجابلي مايه وبرشامه اخدتهم من غير مسال عن حاجه روحت في دنيا تانيه فوقت لقيت نفسي في البيت وسجده وبابا وحماتي في الاوضه انا:: بابا بابا:: حمدلله علي سلامتك قولتلك ريح نفسك من الشغل شويه انا:: اي الي حصل سجده:: صخر جابك وقال انك وقعت من طولك في الشركه بس مخلاش حد يشوفك كده انا:: طب هاتيلي لبس حماتي:: يابني هتروح فين انت لسه تعبان انا:: معلش يا امي هنرتاح كلنا بعدين لبست ونزلت تحت انا:: صخر انت عملت كده ليه صخر:: سامحني يا كبير بس حضرتك كنت في حالة غير طبيعيه وقلبك ممكن كان يقف فكنت مضطر لكده انا:: طب يلا هنتحرك صخر:: باسل انا:: غريبه اول مره تندهني باسمي صخر:: علشان من فتره وانا معاك ملقتش فيك غير الجدعنه والقلب الطيب ومهما كان دي والدتك انا:: وده ابويا الي رباني وتعب لحد موصلت للشخص الي واقف قدامك دلوقتي وهيا سابتني حتة لحمه حمره ودلوقتي جايه تاخد اعز ما املك في دنيتي ها بعد ده كله والدتي بردو صخر:: ايوه ومهما حصل حتي لو اكتر من كده انا:: طب نتحرك ولا هنتناقش كتير صخر:: اتفضل يا باشا اتحركنا علي بيت ناهد ( فعلا مش امي) وصلنا نزلت من العربيه وصخر والرجاله استنوا برا وحراسة الفيلا واقفين مش فاهمين حاجه انا بصوت عالي :: ناااااااااااهد شذي:: اي يا باسل مالك انا:: امك فين يا شذي ناهد:: انا هنا خير عايز اي انا:: روحك ناهد:: انت اتجننت ولا اي انا:: فعلا عارفه انا عندي اربع حاجات غاليين عليا اووووي الي يقرب منهم امسحه من علي وجه الارض اولهم ابويا وانتي مش قربتي لا انتي بتقتليه بالبطئ ناهد مصدومه:: انا انا :: ...... انا:: انتي في خبر كان من امبارح المفروض يعني بس كان ليكي عمر لحد دلوقتي شذي:: انا مش فهمه حاجه يا باسل انت بجد عايز تقتل امنا انا:: اقتل امي انا امي ماتت من وانا عيل صغير يا شذي والي قدامي دي واحده زرعت فيروس في جسم ابويا بياكل فيه ولو معرفتش علاجه هيموت شذي:: مستحيل ماما تعمل كده ناهد:: عملت بس مش بمزاجي انا:: انتي والي وراكي ميتين يا ناهد النهارده بكره بعد سنه هتموتوا ناهد:: مش هتقدر عليهم انا:: فين الترياق ناهد:: لو ادتهولك هيقتلوا شذي انا :: ......................:: انا هحميها ناهد:: اوعدني بكده انا:: اوعدك فين الترياق ناهد:: * اتفضل....:: * انا جاهزه هتقتلني ازاي بصيت لشذي لقيتها منهاره شذي:: * بتبصلي ليه مش هسمحلك تقتل امي زي مقتلت ابويا انا بصدمه:: * مين قالك شذي:: * ده الي فارق معاك بس هو مات علشان انت اقوي واللعبه كده الاقوي ي**ب انا :: * كان هيقتلني انا واهلي كلهم شذي:: مش هو ولا بمزاجه انا :: * انا كل مكلم حد يقولي مش بمزاجه اومال بتعملوا كده ليه ناهد:: * في الاكبر مني ومنك يا باسل بيدي اوامر واحنا ننفذ انا :: * الكبير ربنا ودي اخر فرصه ليكي يا ناهد سيبي البلد وامشي علشان لو ليا عمر لبكره وانتي لسه موجوده هقتلك وده وعد بردو شذي:: * انا مش هسيبك انا مصدقت ان يكون ليا سند واخ انا :: * هتيجي معايا هيا هتمشي لوحدها شذي:: * ولا اقدر اسيبها هيا كمان ناهد:: * اخوكي هيحميكي يا شذي روحي معاه بعد مناهده في الكلام بين شذي وناهد وافقت شذي ترجع معايا رجعت البيت باقصي سرعه دخلت علي ابويا اوضته واديته الترياق بابا:: * انت..... انا :: * لا بابا:: * عين ال*قل يا ابني انا :: * انااديتها فرصه تسيب البلد الصبح لو لسه موجوده هتموت بابا:: * انت كده عملت الصح يا حبيبي مش عارف من غيرك كنت هعمل اي انا :: * انا الي من غيرك اموت يا حبيبي....:: * يلا ارتاح انت وهجيلك:: اشوفك تاني بابا:: * حاضر سيبت بابا ونزلت تحت صخر:: * طمني يا باسل اي الاخبار انا :: * اديته الترياق يا صخر بس خلي خديجه تتابع حالته صخر:: * حاضر يا* باسل ومتقلقش هيبقي كويس انا:: يارب...:: يلا انا طالع ارتاح صخر:: تمام طلعت فوق غيرت وقعدت قدام التلفزيون سجده:: * اتعشيت انا :: * مليش نفس سجده:: * حبيبي حقك عليا بقا متزعلش انا :: * الثقه يا سجده الثقه لو راحت يبقي العلاقه كلها ملهلش لازم سجده:: * انا اسفه وانا واثقه فيك بس شيطان وراح لحاله خلاص انا :: * لا مش شيطان دول اربع شياطين بيلعبوا في دماغك وهيخربو عليكي سجده:: * عندك حق انا هقطع علاقتي بيهم لو حابب انا :: * لا من نفسك مش انا الي اقولك حابب ولا لا* سجده:: حاضر انا:: يلا هاتيلي اكل جعان سجده:: عنيا يا قلبي خمس دقايق ويكون الاكل جاهز انا:: طب براحه علشان الي في بطنك سجده:: حاضر نزلت حضرت العشا واتعشينا انا وهيا وبعد العشا ادلعت عليا شوية عشان تصالحني وبعدها نامت في حضني انا:: عايزك تاخدي بالك فاضلك ثلاث شهور ويومين علي الميعاد سجده:: انت حاسبهم باليوم انا:: طيعا اومال اي سجده:: طب نفسك في اي انا:: فيكي يا قمر ونيمتها وفضلت ازغزغ فيها سجده:: لا انت بتخم ومش هلعب معاك تاني انا:: الدكتور قال تمام مفيش مشاكل سجده:: ايوه بس انا كده مش هشبع منك وهقعدك جنبي انا:: طب وماله وانا موافق سجده:: موافق اي تقعد معايا انا:: طبعا سجده:: طب متنساش فرح معتمد بكره ورجلي علي رجلك انا:: مش ناسي وهتروحي طبعا اومال ارقص مع مين سجده:: ارقص اي بكرشي ده انا:: احلي كرش في الدنيا نمنا وصحيت تاني يوم اتصلت بمعتمد انا :: صباح الفل يا عريس معتمد:: صباح الورد يا عم العيال فينك انا:: هفطر والبس واعدي عليك معتمد:: طب ما تيجي الشباب جايين نفطر سوا انا:: طب تمام جايلك قومت لبست كاجوال ورحت علي بيت معتمد لقيت الرجاله متجمعين احمد وفتحي وخالد صاحب معتمد وخطيب اختي المفروض انا:: متجمعين ديما كلهم:: ديما يا كبير انا:: ناوي علي اي الاول معتمد:: اكل واشبع علشان الي جاي مش وقت اكل احمد.هههههههه الي جاي تقيل* عايز اكل بردو انا:: صح عايزك تتغذي كده علشان تفتحلنا الباب في الصباحيه ولا ده كمان مش هتعرف كلنا ضحكنا ووالدة معتمد جابت الفطار واكلنا وشربنا الشاي واخدتهم وروحنا مركز طبي مساج وكله انا:: اي رايكم في المكان معتمد:: جامد صراحه مش المركز الي الاستاذ اخدنا ليه ايام فرحك احمد:: وانا مالي يا لمبي هو ده الي كنت اعرفه ساعتها خالد:: طب اي الدنيا انا:: استنوا اشوف الريسيبشن.....:: صباح الخير استقبال:: صباح النور يا فندم انا:: في حجز باسم باسل ابو طاحون استقبال:: غني عن التعريف طبعا يا فندم خمس اشخاص من ضمنهم عريس انا:: تمام استقبال:: حضرتكم اتفضلوا جوا يا باشمهندس دخلنا جو لقينا خمس شباب وخمس بنات كل واحد فينا معاه شاب وبنت بنت:: مين العريس يا فندم معتمد:: انا بنت:: اتفضل معايا يا فندم وحضرتكم مع بقيت الكباتن* دخلت انا مع شاب وبنت حلاقه وفوطه سخنه ومساج شاب:: حضرتك كام سنه يا باش مهندس انا:: ٢٩ سنه وداخل في الثلاثين شاب:: عظيم شكل حضرتك رياضي انا:: مش منتظم اوووي علشان الشغل شاب:: مش معقول الي يشوفك يقول كل يوم في الجيم انا:: دي نعمه من عند ربنا ان جسمي اصلا مفيهوش دهون فتلاقيه كده علي طول مشدود شاب:: ربنا يديمها عليك يا فندم بنت:: * ميعاد المساج يا فندم شاب:: اتفضل مع الانسه يا باشمهندس تشرفت بمقابلة حضرتك انا:: الشرف ليا يا.... شاب:: زين يا فندم انا:: الشرف ليا يا زين خلصنا مساج وخرجت اخدت شاور وقعدت في الستراحه مستني الرجاله وبعد مخرجوا طلعنا علي المول نجيب بدل للفرح انا:: مساء الخير البائع:: مساء النور يا فندم انا:: عايزين بدله للعريس واربعه تانيين نفس اللون والماركه والخامه البائع:: فهمت حضرتك اتفضلوا معايا دخلنا اخترنا بدلة معتمد الاول وبعدين خالد اختارلنا اربع بدل زي بعض وكانو تحفه كل واحد جاب مقاسه وخرجنا من المحل دخلنا مطعم نتغدي برفع كوبايه المايه اشرب لقيتها ترشقت في ايدي وصوت رصاصه والناس قامت مفزوعه من مكانها* قلبنا الترابيزه واخدنا ساتر وراها وكلمت صخر في الجهاز صخر:: متقلقش يا باشا خليك زي ما انت متتحركش انا:: تمام بعد خمس دقايق دخل صخر ساحب واحد من رجليه والناس بتبصله باستغراب ودهشه صخر:: تمام يا كبير تقدر تكمل غدا حضرتك مدير المطعم:: اي ده بيحصل اي انا شاورلته يسكت:: خد الواد ده يا صخر من هنا ويلا هنتحرك صخر:: حاضر اتحركنا مع العربيات ووصلنا الفيلا وصخر اخد الواد علي البدروم ونزلتله بعد شويه انا والشباب انا:: معتمد خد الرجاله وامشوا علشان تجهزوا وانا هحصلكم احمد:: مش هنسيبك لوحدك انا:: معلش يا احمد يلا علشان اليوم يعدي علي خير....:: صخر ابعت معاهم تامين واعمل الي قولتلك عليه صخر:: حصل يا باشا خرجوا الاربعه مع حراسه كتير وانا قعدت علي كرسي وخديجه ادت الواد حقنه انا:: قولي بقا الي عندك شاب:: مش هتعرف تطلع مني معلومه انا:: غيرك قالها كتير وبردو بعرف الي انا عايزه شاب:: انا غير اي حد انا:: بردو الي قبل منك كتيييير قالوا كده وطلعوا ولا حاجه شويه والواد حس بالم شديد شاب:: انا اخدت اي انا:: مصل كل متنكر او تكدب هيفجر مركز من مراكز المخ هيوصلك للشلل النصفي وبعده عما خفيف علي شويه ترجيع دم حاجه كده اسبيشيال يعني متطلعش غير للحبايب...:: يلا اتكلم وارحم نفسك علشان المصل ميشتغلش شاب:: زيها زي كل مره امر قتل ص*ر بس بمبلغ اكبر انا:: امممممم تمام واي كمان شاب:: بس في اختلاف الامر جه شفوي وجه لوجه مش اونلاين زي كل مره انا:: عشره علي عشره كده انت شاطر ومش عايز تتعب نفسك...:: اخر حاجه بقا الاسم شاب:: اظن انك عارف ان مفيش اسامي في شغلنا انا:: صح طب الكود اي شاب:: معرفش ولو اعرف مقدرش اقول انا:: فكر وقدامك يومين علشان تاخد المصل المضاد للمصل الي في جسمك معلش بقا اسيبك علشان عندي فرح....:: صخر ياكل ويشرب وينام كويس النهارده علشان من بكره مش هيعرف ينام صخر:: امرك يا كبير انا:: يلا بينا طلعت لبست واخدت سجده وحماتي وبابا وشذي وروحنا الفرح بعد مناهده وكلام كتير مع شذي انها تخرج انا:: الف مب**ك يا اخويا معتمد:: الله يبارك فيك يا حبيبي* سجده:: مب**ك يا حبيبه حبيبه:: يبارك فيكي يا قلبي وعقبال ميشرف القمر حبيب خالتوا انا:: ويرزقكم انتو كمان بالذريه ونزلنا قعدت مع احمد وفتحي وخالد وسلمي وعلا وشذي علا:: بس اي الشياكه دي يا شباب طقم بدل عناب خالد بيبص لشذي:: زوقي واختياري شذي:: وحش مش حلو احمد:: ليه بقا انا:: علشان خالد مختارش ولا هيختار احلا من اختي ياض شذي:: اخويا السندال انا:: اي خدمه يا معلم فتحي:: بس بردو عجبت علا حبيبتي يبقي حلوين سجده:: وانت تقدر تقول غير كده سلمي:: احمد احمد احمد:: نعم سلمي:: شكلك حلو اوووي احمدد:: انتي احلي واجمل يا روحي الدي جي:: اصحاب العريس والعروسه يتفضلوا علي الاستيدج قومنا كلنا وروحنا لمعتمد والبنات اخدو حبيبه ومبطلناش رقص وضحك ورقصنا سلو علي اغنيه رومانسيه كل واحد مع خطيبته ومراته وخلص الفرح والزفه بدات وخرجنا من القاعه وركبت معتمد وحبيبه في عربيتي وسوقت بيهم* معتمد:: يابني انزل ميصحش كده انا:: محدش هيسوق بيك غيري يا عريس..:: تعالي يا سجده اركبي ورانا يا صخر فتحي:: ايوه ياعم لاعبه معاك الحوت الازرق بنفسه بيسوق بيك معتمد:: قر يا ابن القراره مش هتكمل شكلها..:: اطلع يا باسل انا:: هههههه اقرا المعوذتين بسرعه حبيبه:: ارقيك يا حبيبي سجده:: هههههه اه بخريه اتحركنا علي الفندق الي حاجز فيه معتمد نزلنا وكان في استقبال من طقم الفندق للعرسان زفه وبتاع وبعد مخلصوا طلعوا علي الاوضه سجده:: يلا بينا انا:: يلا سجده:: الخروج من هنا رايح فين انا:: منا حجزت جناح ولا انا مليش نفس سجده:: طب مكده بابا وماما هيقلقوا انا:: لا معرف بابا ومفهمه سجده:: عامل حساب كل حاجه انت انا:: طبعا....:: صخر ارجع انت وكل يوم تتحرك علي الشركه صخر:: مفهوم يا باشا وفيه تامين هنا من بعيد لبعيد مش هتحس بيهم انا:: بردو مش قولت لا سجده:: معلش هو خايف عليك علشان خاطري انا:: ابسط يا عم القمر شهد ليك اهو صخر:: تعيشي يا هانم طلعت انا وسجده الجناح وشيلتها من علي باب الاسانسير كاننا عرسان جداد ودخلنا جوا انا:: بصي بقا كل حاجه جاهزه جوا والاكل والشرب واي حاجه نطلبها هتجيلنا علي الاوضه مفيش خروج من الباب ده لمده اسبوع سجده ب**وف:: الي تشوفه يا حبيبي مدام معاك مش محتاجه حاجه تاني قضينا الاسبوع عسل في عسل وجه اخر يوم نزلنا تحت لقيت معتمد وحبيبه في المطعم معتمد:: باسل اي الي جابكم هنا انا:: انت لسه فاكر انا بقالي اسبوع هنا حبيبه:: اسبوع طب معرفتوناش ليه سجده:: ده كلام يا عروسه بردو معتمد:: ماشي يا عم باسل الله يسهلك يا عم انا:: طب انا هروح اعمل تشيك اويت علشان نخلع بقا معتمد:: استني خدني معاك انا كمان انا :: مش لسه قدامك كمان اسبوع معتمد:: تعالا بس مشينا انا ومعتمد لحد الاستقبال انا:: في اي يا ابني معتمد:: طلبوني في الهيئه ولازم اروح انا:: مهو عارفين انك عريس جديد معتمد:: علي اساس انهم فارق معاهم اقوي انا:: خير بس طمني عليك علي طول معتمد حاضر خلصنا واخدنا البنات وخرجنا برا الاوتيل وكان ضخر مستنينا قبل ماركب جاتلي رساله فتحت الفون ولقيت الرساله بتقول ( كفايه بقا لعبة القط والفار دي عن نفسي زهقت منها نيجي للعبة الاختيار بين صاحبك ومراته او انت ومراتك الي تموتوا) بصيت لصخر ولمعتمد لقيت خمس نقط حمرا علي كل واحد فينا انا:: محدش يتحرك من مكانه معتمد:: في اي يا باسل انا:: اثبت يا معتمد بقولك اخدت سجده ورا ظهري والنقطتتين الليزر بقوا عليا انا لوحدي ومعتمد عمل زي وصخر واقف مكانه ومره واحده ضحك بصوت عالي ###### و بكدة ينتهي الجزء الاول من الرواية
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD