البارت الثانى عشر

784 Words
صدح صوت الشيخ وهو يقول =بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكم فى خير عندما قال بهذة الجمله أصبحت ملاك على اسمه أصبحت ملكه هو وحده حقق حلمه الذى تمناه منذ أن لقاءها وهو يتمنى تحقيقه وهااا قد حققه وأصبحت على اسمه اما ملاك فكانت قلبها يرفرف من السعادة والفرح بشدة هااا اصبح زوجها حبيبها سندها أصبح زوجها وهى امرأته لا توجد نعمه اكتر من ذلك كان كل منهم يفكر حتى منتصر لم يزيل عينه عن ملاك ليس حبا لانه يعشق سيلا إنما احساس دافئ كانه وجد الأمان الذى افتقدة منذ سنوات خرج من تفكيرهم عندما قال للشيخ=ملاك ى بنتى اتمنى انك تسامحينا عشان غلطنا فى شرفك وحقك مع انك بقالك سنتين هنا ومشفناش منك حاجه وحشه تم نظر الى امرأة و فتاه تموت غيظا بس الشيطان كان عامل شغله . .. ملاك(بحب)=مفيش اعتذار ولا حاجه حضرتك بمقام والدى وانا لو مكانك كنت هعمل كده وشكرا ليكم بجد على إللى عملته معايه منذ سنتين اخذت تتذكر منذ سنتين عندما خرجت من الملجأ لم يكن معه اى فلوس ابداااا ولم تجد شغلا أو مسكن تجلس فيه رآها الشيخ تبكى سألها مابها احست انه سيساعدها أخبرته كل شئ اخذها معه إلى هنا هو وأعطاه المنزل ووجد لها الشغل لا يمكن أن تنسى معروفه ابدااا قطع تفكيرها مراد وهو يقبل جبهتها ويقول=اطلعى فوق ى ملاكى وكلها اسبوع وتنورى بيتنا الا يخجل ان يفعل ذلك أمامها امام كل ذلك الناس اومئت ملاك بنعم وهى تخبا وجهها فى ص*رة بخجل تم أستاذنت وصعدت الى منزلها عندما تاكد مراد أنها صعدت إلى الداخل التفت إلى الجميع وقال لهم بصوت افعى =انتم غلطتوا لمى اتهمتوها فى شرفها انا عديتها المرة دى بس عشان خاطر ملاك بعدك كده إللى هيسى لملاك يبقى حسابه عندى وما أخفى كان أعظم تم ارتدى نظرته وذهب هو منتصر الى السيارة وأنطلقوا عقب ماذهبوا خجلوا الناس وبشدة لأنهم شكوا بها وهم يعلمون انه لا تفعل ذلك تم ذهبوا إلى بيوتهم وهم يعلنوا من زرع فى رأسهم هذة الفكرة ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♡♡♡♡♡♡♡♤♤عند مراد ومنتصر فى السيارة منتصر وهو مازال يسرح ويفكر فى ملاك والدفى الذى شعر به فى وجودها تم قال بمراد =مراد انت هتقول لملاك امتى على حقيقتك اهى بقت مراتك لازم تعرفها انت مين مراد (بضيق)=انا مش هقولها حاجه لا دلوقتي ولا بعدين منتصر(باستغراب شديد)=ليه انت مش قولت لمى تتجوزها هتعرفها كل حاجه مراد بعصبيه=مش هقول ومش ينفع اقول اصلا هتبعد عنى لو عرفت انى كنت يشتغل فى المافيا وكدبت عليها مش هتسامحنى وهتسبنى تم قال= وانا مستحيل اخليها تسيينى عشان هى ملاكى ملاكى لوحدى منتصر (بضيق)=بس كده غلط لازم تعرف انت مين مراد(بعصييه)=عارف انه زفت بس اعمل اى لو عرفت هتسبنى انا كنت هقولها من زمان بس هى قالت إنها بتكرهنا احنا بتوع المافيا مع انى سبت الشغل دى بس مش هتسامحنى اعمل اى عندك حل تانى منتصر =عندك حق وانا معنديش حل تانى لا يعرفوا ان بهذة الكذبه ستتدمر حياتهم جميعا ♡♡♡♡♡♡♡♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤عند ملاك ذهبت إلى منزله تم توضت وشكرت الله على هذة النعمه وتتمنى الا تزول وتبقى هذة السعادة دائمه فى حياتها وقالت =يارب دوم هذة السعادة ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♡♡♤♤♤♤♤♤♡عند مريهان استيقظت وجدت نفسها فى مشفى حكومى ووجهها مش*ه للغايه لا ترى فيه ملامح اخذت تتذكر ماحدت ليه على ايد مراد تم قامت ونظرت للمرأة وجدت وجهها مش*ه للغايه لا يوجد فيه ملامح اخذت تبكى وبشدة وت**ر كل شئ ت**ر كل مايقا**ها من أشياء وتصرخ بشدة وهى تقول=لا لا مستحيل اكون بحلم دى مش انا أيوة أيوة انا مريهان اجمل بنت مش دى مستحيل اكون دى وتردد وهى ت**ر كل شئ =هقتلك ى ملاك هنتقم منك هنتقم منك وانت ى مراد هتدفع التمن هتدفعوا غالى اووى وحيات كل حاجه عملتها فيه لاحرق قلبك على ملاك تم اخذت ت**ر كل شئ وتصرخ حاول الممرضون ان يهدءوها لم يستطيعوا فقاموا بمسكها جميعا وأعطاها المهدء حتى نامت وهى يقول=هنتقم منكم هقتلك ى ملاك احد الممرضات=مسكينه إللى حصل ليه ربنا يكون فى عونها الممرضه(بسخريه)=هااا شكلك متعرفيش مين دى عشان كده بتدعلها انا لو منك ادعى عليها الممرضه(بشفقه)=ليه هى عملت اى الممرضه(بغل)=كله جزاء عملها كانت عايزة تخلى شباب يغتصبوا بنت بس ربنا نقذ البنت الحمد لله الممرضه الأخرى بعدما فهمت ماترمى إليه =فعلا ربنا يمهل ولا يهمل ربنا اهوا ادااها جزاء عملها تم تركوها وذهبوا إلى عملهم ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♤♤♤♤ذهب منتصر هو ومراد الى المخزن لكى يعرفوا من حاول قتل سيلا منتصر وهو يشمر ساعده ويقول= واحد واحد تقولولى مين إللى طلب منكم تعطلوا الفرامل الرجال وهم متعبون من شدة الض*ب نعم لقد أمر منتصر رجاله ان يض*بوهم وبشدة حتى يأتوا الى هنا هو ومراد وياقبهم بنفسه احد الرجال =منعرفش مين هما والله ى باشا هى واحده جات ادتنا فلوس وكانت مخبيه وشها مشفنهوش وطلبت منا نعمل كده وكان معاها راجل عنده ياجى ٥٠ سنه بس منعرفهمش هم مين منتصر=تمام انا هخليكم تفتكروا شكلها تم اخذوا يض*بهم وبشدة حتى قطع صوت الرجل وهو يقول=أيوة افتكرت هما ؟؟؟ ♤♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡نهايه الفصل التانى عشر اتمنى ان يعجبكم ?❤ ياترى مين إللى حاول يقتل سيلا مريهان هتعمل اى
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD