البارت الثالث عشر

831 Words
أحد الرجال =خلاص هقول هم بيكونوا صدمه كبرى حدتت لم تصدق عيناه ان هو من فعل به هذا ولماذا لم يستطيع التحمل خرج سريعا خارج المخزن ومراد خلفه وهو يبكى ويصرخ ويقول لماذا فعل به هذا لماذا دائما ما يحاول ان يوذيه فى من يحب لماذا لمساذا أسئله كتيرة لم تنتهى لم يفيق من حالته الا عندما ض*به مراد كف على وجتهته حتى يفيق تم نظر إليه مراد وهو يعرف مايمر به رفيقه وأخذة فى حضنه يهدئه بعد قليل هدء منتصر وبشدة عما قبل وأصبح جيد تم ساله مراد=بقيت حلو دلوقتى منتصر وهو يومئ بنعم ويقول =اة بقيت حلو الحمدلله تم حدتها مراد ببرود= مكنش ليه لازمه كل دى انت صديق ال*قرب إللى مفيش حاجه بتجرحه مهما حصل مش ضعيف اوى كدة منتصر وهو يتحدت(بضيق) =انا مش ضعيف بس صعبان عليه نفسى ليه كل ماحب حاجه يعمل فيها كده ليه بيحاول ياخد منى كل حاجه بحبها هاااا ليه مراد وهو يشعر به لانه مر بنفس ظروفه تقريبا لاكن حاول ان يقوى نفسه بنفسه لم يستعين بأحد ابداااا فى حياته لاكن يجب أن يقوى صديقه حتى يعين نفسه بنفسه هو الاخر مراد وهو يتحدت=انت إللى بايدك تحافظ على الحاجه إللى عايزاها تم قال (بمرح)=وبعدين كفايه بقا الجو الهندى دى عشان مليت منتصر(بمرح)=بس انت ايدك بسم الله ايد ابو الهول لسه معلمه فى وشى مراد (بضيق مصطنع)وهو يرفع يديه على وجهه مرة أخرى =عجبك ولى مش عجبك منتصر (بخوف مصطنع)=عجبنى دنتى تعجب الباشا خصوصا نظر له مراد نظرة تحذيرية الا ينطق اسمها اومئ منتصر بخوف مصطنع حتى يحتمى من بطش ال*قرب وما أدراك ال*قرب تم ذهبوا إلى الشركه كى ينجزوا عملهم بها ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♡♡♡♡♡♡♤♤♤عند ملاك استيقظ ملاك بفزع وهى تستغفر ربها بشدة بعدما حلمت امس بليله زفافها على مراد وكان مراد فى كامل أناقته وكانت هى متل الأميرة بفستانها الرائع وجمالها الخلاب كان فى الفرح صديق مراد الذى رائته فى كتب الكتاب و فتاه كانت تتعلق فى ذراعه ومبسوطه بشدة استنتجت أنها خطيبته التى أخبرها مراد عنها سابقا وكم كانت رائعه هى الأخرى ورأت أشخاص آخرون لكن لم تعرفهم ابدااااا وكانت اليله من اجمل ليالى العمر حتى ظهرت فجاه مريهان وهى تمسك مسدس وتنظر نحو ملأك وهى تقول (بغل)=مش هخليكى تفرحى وتتهنى ابداااا ى ملاك ابداااا عرفه ليه عشان مش حتت بنت يتيمه زيك تفوز عليه انا مريهان باشا تم صرخت بعلو صوتها =مش حتت بنت جربوعه وزباله كانت شغاله جرسونه فى مطعم تفوز عليه انا مريهان الباشا وتتجوز الشخص إللى اتمنيته تم امسكت المسدس وتكاد تطلق على ملاك وملاك فقط تنظر بخوف والجميع بتوجس تم أطلقت النار على ملاك لكنه لم يصيبها لان مراد ابعدها وتلقى هو الرصاصه بدلا عنها اخذت تصرخ ملاك بعلو صوتها وهى تحدته تم قال لها وهو على فراش الموت=بعشقك ى ملاكى متنسنيش تم فارق الحياه على يد حبيبته ملاك اما عن مريهان اخذت تتحدت (بجنون)وهى تقول=شوفتى نتيجه حبك عملت فيه اى اهوااا مات بسببك مات عشان يحميكى منى ى ملاك بس داااا مستحيل يحصل ابداااا تم اختفت فجاااة و استيقظت ملاك من هذا الكابوس المرعب وأخذت استغفر ربها بشدة ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♡♡♡♡♡♡فى مكان نذهب إليه لأول مرة فى شركه ال*قرب يجلس على مقعدة الوتير وتقف بجانبه السكرتريه تاخد منه التعليمات وهى مبسوطه بشدة لانه رأتها مجددا لانه منذ أن عرف ملاك وهو يباشر عمله من اللاب توب الخاص به ليلا لانه فى الصباح يعمل فى المطعم مع ملاك حتى يتقرب إليها وها هو قد استطاع بحمد الله ان يفوز به تم قال السكرتيرة =خدى الملفات دى وديهم المنتصر عشان يوقعهم وابعتيلى مدير الحسابات عشان فى حاجات هنرجعها وانتى متمشيش غير ماتخدى الأذن منى شخصيا عشان فى شغل مهم لازم نخلصه السكرتريه(بهيام)=حاضر ى فندم تم ذهبت وتركته وهو يعلم ما تفكر به انه تريد الاقتراب منه باى طريقه من أجل أمواله لكن لم يساعدها ولا حتى نظر إليه لانه يعشق ملاك ولا يستطيع النظر الأخرى حتى لو كانت ملكه جمال العالم لا يستطيع النظر لأخرى وبجانبه ملاك لكنها تعمل وبشدة ومن أكفأ الموظفون لديه لذلك لم يطردها حتى الآن تم اخذ يفكر فى ملاك كتيرااا حتى قال( بعشق حقيقى)=بعشقك ى ملاكى بحبك قوى تم اخذ يباشر عمله الذى تراكم عليه منذ أن عرف بملاك ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♡عند سيلا وأمها طلب منتصر امس من سيلا ان تجهز له كيكه لانه يعشقها وبشدة من يديها لاكن سيلا تخدعه وتطلب من أمها ان تعدها له وعندما ياتى تخبره أنها من أعدتها له (زيي ) سيلا وهى تنادى على والدتها=ماما ى مااااماااا لم ترد امها عليه سيلا (بصراخ)=ى سووووووسن امها =اى ى بنت الرمه سيلا (بسخريه)=سبحان الله نحترمها ونقول ماما متردش اول منقول سوسن ترد أمهات آخر زمن? تم قالت( بمزاح)=وبعدين اى بنت الرمه دى بتشتمى نفسك ولى انا ليه ام تانيه وانا معرفش بتشتميها امها(بصراخ)=عوض عليه عوض الصابرين ى رب سيلا وهى تاكل التفاح =امين يارب تم قالت لامها =ماما جهزى الكيكه عشان منتصر زمانه جاى امها (بسخريه)= والله حرام اننا بنخدع منتصر وبنغشه كده قبل الجواز امال بعد الجواز هتعملى اى والله لقول له سيلا وهى تمسك السكينه وتوجها ناحيه امها=بتقولى اى مسمعتكيش امها (بخوف مصطنع)=بقول نخدعه ونخدع ابوة كمان سيلا وهى تترك السكينه =بحسب (جامدة اوى سيلا) ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤■♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤نهايه الفصل التالت عشر اتمنى ان يعجبكم ❤ياترى مين إللى حاول يموت سيلا ودائما بياذى منتصر فى إللى بيحبهم ...ترقبوا لمعرفه الاحدات❤?
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD