البارت التاسع

894 Words
ذهبت لكى تفتح الباب ولكن زهللت مما رأت مراد يقف فى يديه باكو ورد تم قال لها بحب=تتجوزينى ملاك وهى م**رة تماما=هاااا مراد (بتوتر)=ملاك انا مش هقدر أبعد اكتر من كده تم قال =تقبلى تتجوزينى ... اؤمئت ملاك بنعم لم ينتظر اكتر اخذها فى حضنها وظل يدور بها كتير وهو يحمد ربه على وجودها فى حياته تم قال لها وهو يقبل جبهتها =هخليكى اسعد وحده فى العالم كله ❤ ملاك (بحب)=انا مش عايزة حاااجه كفايه انت معايه يالله ماذا يريد اكتر من ذلك حبيبته أصبحت ملكه تعشقه لا تعشق أمواله أنها بالأساس لا تعلم من هو وما سلطته انتبه لوقفته امام باب منزلها تم قال لها وهو يعطيها الورد =ادخلى غيرى هدومك وتعالى ننزل نتكلم تحت مينفعش وقف*نا دى ملاك وهى تنتبه لنفسها أنها بملابس منزليه غير ان هذة الوقفه لإتجوز فى حارتهم وكى لا يتحدت عنه أحد تم قالت =حاضر استنانى تحت ربع ساعه وهنزل اوئم لها مراد وهو ينزل تم أغلقت الباب وهى تطير من فرحتها وتتذوق رائحه الورد الجذابه تم قالت(بعشق) =بعشقك ى مراد تم ذهبت كى تبدل ملابسها ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤عند منتصر وسيلا سيلا وهى ترى الشاحنه العملاقه وهى تقترب منهم تم اخذت تصرخ وبشدة تم قاااالت..... سيلا( بصراخ)=حاااسب ى منتصر وفجااااه توقفت العربيه ونزل منها منتصر تم ذهب كى يطمئن على حبيبته وصغيرته ويرى مابها وجدها ترتعش وبشدة وتبكى اخذها فى حضنه وقال بحنان=هش هش خلاص ى حبيبتى انتى بخير سيلا(ببكاء اقطع قلب منتصر)=العربيه كنا انا خايفه اووى ى ماما عايزة ماما ى منتصر منتصر وهو يلعن تحت أنفاسه لانه أوجع قلب حبيبته وجعله تخاف هكذا اخذ يتذكر ماحدت فلاش باااك منتصر هو عندما كان عند عائله سيلا ويتحدتوا معنا ويمرحون بشدة فجأة اتى إليه تليفون من إحدى رجاله التى عينهم كى يحرسوا عائله سيلا انتبه للهاتف وتوتر لانه أخبرهم الا يزعجه الا فى الضرورى ياترى ماالامر الآن تم استأذن من امى سيلا وذهب كى يجيب منتصر وهو يتحدت=أيوة ى حسان اى إللى حصل خلاك تتصل دلوقتي حسان وهو يتحدت =منتصر باشا احنا واقفين نراقب البيت زى ماحضرتك امرتنا بس فجأة حصلت حاجه غربيه منتصر (بترقب)=اى إللى حصل حسان =كنا واقفين لقينا اتنين من الشباب عاملين يحوموا نحيه عربيتك كتير عرفنا انهم عايزين يعملوا حاااجه لغايه لمى لقناهم فكوا فرامل العربيه بس الأغرب انهم فكوا ناحيه إللى يركب معاك بس ى باشا يعنى انتى فى الأمان منتصر =تقصد اى .. حسان وهو يبتلع ريقه لانه يعلم مدى حبه لسيلا =اقصد ان إللى عمل كده عايز يموت سيلا هانم تم قال له قبل أن يغضب =بس احنا مسكنا الوالدين دى فى المخزن دلوقتي وغيرنا العربيه دلوقتي مفيش اى خطورة عليكم ى باشا منتصر( براحه)=عفارم عليك ى حسان وعندما ركب السيارة وجد به جهاز سمع الأحاديث فى السيارة بالطبع لم يراه حسان لذلك أجرى كل ذلك حتى يوصل لمبتغاة الحقيقى وها قد وصل ويعرف من حاول قتل سيلا انه لم يكشفهم نهايه الفلاش باك منتصر وهو يضمها بحنان إلى ص*رة =خلاص ى حبيبى احنا بخير اهوا الحمدلله بخير ولى اموت عشان تسكتى سيلا (بسرعه)=بعد الشر عليك ى حبيبى منتصر(بخيت)=اى دا محنا بنحب اهوا سيلا (بخجل)=اسكت ى منتصر والنبى هعيط منتصر (بحب)=حاضر ى قلب منتصر تم اخذها وركب السياره كى يوصلها الى منزلها ويذهب هو الى منزله أو بالأحرى قصرة ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♡♡♤♡♡♡♡♡♡فى قصر منتصر وهو يدخل إلى الداخل ويصعد لغرفته والدته =منتصر حبيبى حمدلله على السلامه مش هتتعشى ى حبيبى على الرغم من انه ليس جائع بالمرة لكن لا يمكن أن يخبرها انه لا يريد الاكل بل وهى تعطل دوائها كى تاكل معها قال لها وهو ينزل على الكرسى بعجل تبعها نعم انه لديها شلل نصفى ويقودها الى غرفه الاكل =هو انا اعرف اكل من غيرك انتى ى ماما تعرف تماما انه يقول هكذا كى يخفف عنها ليس الا تم قالت (بمرح)=بكرة تيجى ست سيلا وهى تنسيك الدنيا كلها برغم من انه يعلم مزاح امه لاكن عيناه دمعت تم قال وهو يقبل جبهتها وبيديها =انا انسى الدنيا كلها بس والله مقدرش انساكى انتى تم اخذ يطعمها بيده وعندما انتهت قبل جبهتها وقال=ربنا ميحرمنيش منك ى احلى ام فى الدنيا تم اخذها لغرفه النوم وذهب لغرفته ونام هو الاخر بعد عناء شديد وتعب لما حدت وهو يتوعد لمن حاول أن يوذى حبيبته♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡◇♡♡ ♤♤♤♤عند ملاك بعد ربع ساعه نزلت الى مراد وهى متانقه كعادتها وجدت مراد ينتظرها مراد (بحب)=اى الجمال دى ملاك(بخجل )=شكرا ونظرت أمامها وجدت الناس يتطلعون فيها بطريقه غريبه تم وجهت حديتها لمراد=مش يلا مراد (بحب)=يلا بينا تم اخذها وركبو العربيه ملاك =هو احنا هنروح فين مراد =دلوقتي تعرفى ى ملاكى خجلت وبشدة عندما يناديه هكذا ملاكه بعد ربع ساااعه اوقف السيارة امام مطعم فاخر ترجل منها تم ذهب إليها واخذها تم اغمض عينيها بقماش اسود تم قادها إلى داخل المطعم ملاك (بتوتر)=مراد انا مش شايفه حاجه خالص وخااايفه مراد وهو يتحدت عند اذنها =هش مش عايز اسمع منك كلمه خايفه ابدا وانتى معايه ى ملاكى ماشى ملاك وكانها متخدرة نتيجه انفاااسه تض*ب فى اذنها =حاااضر تم قادها إلى داخل المطعم وعندما دخل ازال القماش من على عنيها ... ملاك وهى تلتفت وترى الأرض كلها عبارة عن بلالين وورد حمراء وصورة كبيرة لها بعرض الحائط مكتوب عليها اعشقك ملاك وترته ضخمه الحجم مكتوبه باسم كل سنه ونتى طيبه ى ملاك تم نظرت إلى مراد وجدته راكع على ركبته وهو يقول=كل سنه ونتى طيبه ى ملاك ذهبت ملاك وارتمت فى حضنه وهى تبكى لم يهتم به أحد من قبل هكذا لكن قد عوضها الله به مراد وهو يطلع إحدى خواتم ويعطيها لها تم قال=موافقهتتجوزينى ى ملاك مفاجاه وما أروعها بالنسبه لا يتزوجها فى عيد ميلادها التى طالما كرهته لاكن الآن ستحبه وبشده تم قالت=لا انا مش موافقه ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤نهايه الفصل التاسع اتمنى ان يعجبكم❤
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD