البارت الثامن

772 Words
اخذت مريهان تجهز شنطتها بكل خوف وعصبيه وهى تتوعد لملاك لانها السبب فى كل شئ لا تعلم أن السبب هو حقدها وكرها لملاك لا شئ آخر السبب فى هذا تم ذهبت لكى تخرج من الشقه ولكن زهلت مما رأت صرخت فازعه فور على أن شعرت بيد تقبض على شعرها( بشراسه)وهو يقول=اخيرا وقعتى تحت ايدى تم نظر الى الحقيبه التى كانت تجرها وقال لها( بسخريه)=كنتى فاكرة هتهربى منى دنتى لو فى بطن الحوت هجيبك بردوا مريهان( بخوف)=مراااد انا معملتش حاجه انا مليش دعوه تم اخذ يزيد يزيد قبضته حول شعرها وهو يقول=هو إللى إللى معملتيش حاااجه كنتى عااايزة تهربى منى انا مراد الاسيوطى كنت هجيبك لو من سابع سماء محدش يقدر يهرب من ال*قرب .... اخذت مريهان تقاومه بشدة كى يترك شعرها وهى تبكى لاكن عندما اسم ال*قرب صدمت وبشدة لم تصدق ماسمعته هل هذا هو ال*قرب اقوى الرجال لا بتاكيد تحلم قالت (بتوتر)=ال*قرب مراد( بسخريه)=توء توء ى مريهان كده متعرفيش بتلعبى مع مين ايوه انا ال*قرب ولى مكنتيش تعرفى هااا تم اخذ يزيد من قبضتها على شعرها حتى اتخلع نصفه فى يدة اما هى اخذت تفكر فى طريقه كى يتركها قالت لا =ابعد عنى ى مجنون انت أبعد انااا هقول لملاك ايوه هقول لها كل حااجه ض*بها بالقلم على وجهتها تم قال=مش لمى تفضلي عايشه تبقى تعرفى ملاك لازم ادفعك تمن كل حاجه عملتيها لحد دلوقتي تم جرها خلفه متل الكلاب وانزله من على السلام واركبه سيارته وأمر السواق ان يتحرك حاولت كتير ان تتكلم وتصرخ لكن لم ينفعها أحد بعد ربع ساعه اوقف السياره امام باب مخزن مهجور تم جرها خلفه تم فتح الباب ورميها فى الداخل وأمر رجالته بعدم دخول أحدهم ابدا تم اخذ يقترب منها هى (بخوف) =وهى تتراجع إللى الخلف انا معملتش حاااجه قبل أن تنهى جملتها كان قد نزل على وجهه قلم من يد مراد وهو يقول=معملتيش حاجه ى زباله دنا هدفعك تمن كل حاجه عملتيها فى ملاك هدفعك تمن القديم والجديد كله تم اخذ يكبلها وبشدة حتى لا تستطيع الفرار ابدا من مصيره تم قال=بس نبدا الأول بالى بعتيهم عشان يؤذوا ملاك تم وجه حديته لهم وقال=هااا هتقولوا مين إللى أمركم تعملوا كده ولى تدفعوا التمن انتم وهو يمسك السوط كى يعاقبهم قال أحدهم وهو يكاد يتبول على نفسه من شدة الخوف =انا قولنا مرة مين إللى عمل كده انهى جملته تم نزل مراد عليه بالسوط وهو يض*به وبشدة تم قال بصوت (كفحيح افعى)=انا بس إللى اؤمر هنا بس ى روح امك سااامع الرجل ببكاء=حاااضر مراد (بعصبيه )=هااا يلا قولى كل حاااجه من الأول النهايه الرجل وهو اصبح يبكى متل النساء =مريهان هى إللى اتصلت بينا وقالت لينا نعمل كده مراد (بترقب)=قصدك اى الرجل وهو خائف على نفسه من رد فعل مراد بعدما يسمع =كانت عايزانا نقطع ليها هدومها وجسمها يتعرى وبعدها نصورها وواحد مننا يتحرش بيها وبعدين انت اصلا مش هتبصلها وكده تبقى مريهان فازت بيك انت .... ماذا كانوا يريدوا ان يفعلوا كل هذا فى حبيبته سينتقم منهم وبشدة سيذيقهم عذاب ال*قرب تم امسك السوط واخذ يض*ب بيهم بالسوط بشدة وهو يتذكر دموع ملاك أمامه كلما راى دموعهم زاد فى ض*بهم حتى اغمى عليهم تم اتجها نحو مياة نار واتجها نحو مريهان ...مريهان( بخوف)=انت هتعمل اى مراد هتعمل اى لم يرد عليها بل اخذ زجااجه الماء وسكبها على وجهها وهى تصرخ بشدة وهو واقف لم يتهز به شعره واحده تم جلس على كرسه يفكر فى حبيبته بعد قليل تطلع الى وجه مريهان وجده تفحم بالكامل وهى اغمى عليها تم قال=وشك إللى كنتى فرحانه بيه اهوا انتهى تم بصق فى وجهه وامر رجاله ان يلقوا بها فى اى قمامه تم تركهم وذهب كى يرى ملاك كيف حالها وأمر رجاله ان يهتم بالرجال ويذيقهم العذاب حتى يعود ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤عند ام سيلا كانت تصلا فرحه الله لانه حقق حلمها وارزق ابنتها بزوج صالح بل ونعم الرجل بالرغم من انهم مستواهم المادى متوسط وهم من عائله غنيه وانا مكانه فى المجتمع لكن لم يحسسهم ابدا بفرق بينهم بل كان يعاملهم بمحبه ودائما مايناديها بامى تحبه وبشدة وتتذكر أيضا امنيه زوجها وهى ان يرى اميرته الصغيرة بالأبيض متوجه متل الملكه فى قصرها وها هو حلمه يتحقق لكن الالم الوحيد انه لم يعد موجود بينهم لكنه يراهم ويشعر بهم وسعيد كتير من أجلهم ظلت احمد الله فى صلتها ان تدوم هذة السعادة على عائلتها الصغيره وان لا يحرمهم من اى شئ فى الكون ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤عند ملاك وهى نائمه متل الملاك كانت تحلم أنها فى مكان بعيد جداا متل المتاهه كانت تدخل فى غرفه كى تجد الطريق الصحيح يصبح غرفه أخرى هكذا حتى اتى إليها نور وهو يقول =تعالى لى ى ملاكى انا مراد حبيبك اخذت تقترب منه حتى اختفى وهى تقول =مراد مراد هذا النور تم استيقظت وهى تلهت وبشدة تم استقامت توضات وأخذت تفكر فى حياتها قطع تفكيرها صوت جرس الباب فتحت حتى تفاجئت بمراد وهو ماسك بورد ويقول لها جمله جعلتها تذاب=تتجوزينى ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♡♤♤♤♤♤♤♤♤♡ نهايه الفصل التامن اتمنى ان يعجبكم❤
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD