البارت التاني حب الادم عشق الصعيد

616 Words
في مساء كانت تجلس حب في الحديقه على المرجيحه ودموعها تنزل على على خدودها حب........... يا ريتني ما حبيتك وياريتني ما رجعت كل حاجه بتفكرني باللي حصل كنت فاكره اني نسيت بس لسه جوايابعدما **ر قلبي وجرحني لسه ليه ليه يا قلبي حب بصدمة ...... ادم انت بتعمل ايه هنا ادم ........حب انا لازم اتكلم معك على اللي حصل بين اخر مره قبل ما تسافري حب بغضب......... تتكلم عن ايه ياريت تنسي يا ادم زي ما انا نسيت ادم وهو يمسكها من يدها........... اكبر دليل على انك لسه فاكراني يا حب هي دموعك دي حب انا بحبك حب....... هههههههههه كانت حب بتضحك بطريقه هستريه ليخاف عليها ادم ادم بخوف..........حب حب بغضب......... بتحبني جاي دلوقت بتقولي بحبك بعد ايه يا ادم ما قلتلك بحبك عملت ايه ها ها عملت ايه بس لا انا اللي دلوقت يا ادم باقولك انا مستحيل احب واحد زيك حب ادهم الشرقاوي المستحيل تحب واحد زيك ثم تركته وذهبت و تركت هذا العاشق يتالم فهو جرحها وهي الان ترد له نفس الجرح بعد سنين _________________________________ ليتذكر فلاش باك قبل خمس سنوات كان يجلس في غرفه ويتحدث على الهاتف ادم.......... الو يا حبيبتي ايوه انا جاي لا مش هتتاخري ثم غلق الهاتف لتدخل حب ..........ادم بتتكلم مع مين ادم .........نعم اللي هو ازاي يعني حب...... بصراحه يا ادم انا كنت عايز اقولك حاجه انا انا ادم وهو ينظر في ساعته ........انتي ايه يا حب قولي ورايا ميعاد حب .........انا بحبك يا ادم ادم ........اه ما انا بحبك يا حب ايه الجديد هو في احد ما بيحبش اخته حب بصدمه.......... اخته بس انا بحبك يا ادم وانت مش اخويا ادم........... نعم اللي هو ازاي حب انتي عارفه عندك كم سنه انتي اخرك تروح تلعبي في الشارع حب ايه اللي بتتكلمي عنه حب بدموع........ انا انت بتقول ايه يا ادم ادم ........باقولك الحقيقه مشاعرك دي مش حقيقه دي مشاعر مراهقه وهتروح مع الوقت حب بحزن ودموع......... لا لا انا بحبك مش مشاعر مراهقه ولا هتروح لا يا ادم قولي انك بتحبنى ادم بغضب وصوت عالي.......... حب ايه اللي بتتكلموا عني انتي طفله ثم اكمل بما **ر قلبها وجعله ينقسم الى نصفين.... فاكراني هاحب واحده زيك يا حب مش شايفه نظاره للي واكله نص وشك ولا شكلك انتي طفله طفله يا حب انا ادم الشرقاوي اما احب احب واحده من سني مش طفله لسه بضفائر ثم تركها وارحل غير مدرك انه **ر قلب هذه المسكينه ليعود في المساء ليجده انها رحله مع عائلتها الى امريكا تركت هذا الذي شعر بالندم بعد رحيلها هو ايضا يعشقها لماذا فعل هذا لماذا لم يدرك هذه المشاعر الا عندما رحلت يا لهذا الانسان لا يشعر بما بين يديه الا عندما يفقده الى الابد نهايه الفلاش باك ادم بحزن وندم.........سامحيني يا حب سامحيني يا حب قلبي ________________________________ في صباح يوم جديد على الفطار كان يجلس جاسر وادهم و كل منهم بجانبه زوجته وجانب ندى مازن و جايب لينا ملاك الغرفه يونس...... صباح الخير يا قوم الجميع صباح الخير يونس وهو يقبل لينا ......صباح العسل على المزه امريكا ومصر كلها ادهم.......... يونس يونس........ ايه يا عم على فكره دي امي ادهم......... بس ما تقولش امك دي حبيبتي انا وبس مازن......... الله عليك يا خالي يا جامد شفت يا جسور يا حبيبي عشان ادلع المزه اللي معك جاسر........ ما عرفش شكلك وحشك الجزمه مازن....... طب يا جماعه كان نفسي اقعد معاكم بس ورايا مواعيد ادهم.......... وانت رايح فين يا يونس يونس....... رايح الوحده الصحيه يا حاج لينا ..........مش كنت اشتغلت في المستشفى في القاهره بدل ما تشتغل هنا في الوحده يونس........ لو كل واحد قال كده الناس الفقراء مش هتلاقي تتعالج يا امي ثم ينزل ادم الى الاسفل ادم ........عايزين حاجه انا نازل القاهره عندي شغل وراجع قبل بالليل ادهم........ ادم حب راحه الجامعه من شويه مع السواق يبقى هاتها وانت جاي ولا مش فاضي ادم بلهفه ........لا فاضي هاجيبها على طول مش اتاخرت
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD