البارت التالت حب الادم عشق الصعيد

1260 Words
البارت التالت حب الادم عشق الصعيد بسم الله الرحمن الرحيم قراءه ممتعه❤❤❤❤ داخل الوحده الصحيه كانت فتاه تجلس على احد المكاتب يونس...... لو سمحتي البنت....... نعم يونس....... انا الدكتور يونس الشرقاوي البنت....... اتفضل اهلا انا الدكتوره يار دكتوره اطفال يونس............ شكرا..... ثم يجلس يونس....... وانتي بتشتغل لوحدك هنا يار ...... في دكتوره تانيه اسمها نسرين بتشتغل معي بس مش هنا النهارده يونس ......... بس الوحده حلوه كنت مفكرها غير كده زي ما بشوفها في الافلام الابيض واسود يارا.......ههههه لا ما عائله الشرقاوي هم اللي بيمولوا الوحده دي لاني ابعد مستشفى من هنا مسافه طويله قوي وكل الناس تعبانه بتيجي على الوحده ثم اخذت لاحد الاوضه يار ......دي المكتب بتاعتك يا دكتور يونس ثم رحلت ليجلس يونس على مكتبه بعد مده كان يونس ينظر في الاوراق ليرفع عيونه ليارا الذي دخل يون بفزع?. ...... انت مين بسم الله الرحمن الرحيم لاتؤذن ولا اذوكم الرجل .......اني مهند يا دضتور يونس يونس يستغرب. .......مهند ازاي يعني وده من ايه يا ضنايا مهند........اني تمرجي يا دضتور يونس?? و هو يتنفس..... طب انت هتطلع بره دلوقتي وتدخل العيانين ومتدخلش معهم الا يخافوا يا مهند وبعد ما يخلص يبقى شوف حكايه مهند دي ايه?? ليخرج مهند ويبدا في تدخيل ليونس الناس للكشف عليها?? ____________________________________ كانت في طريقه لخروج من الجامعه لتصدم بااحد حب...... انا اسفه البنت .......عادي ولا يهمك يا قمر انا نور وانتي حب....... وانا حب نور....... الله اسمك حلو قوي مين سماك لتتذكر عندما سالته ولادتها من سماها لتخبرها انه ادم هو من اختار الاسم لها وقال آدم وهو صغير............ اسمها حب حبي انا لتفيك من شرودها حب بابتسامه....... بابا هو اللي سماني نور........ تسمحلي نكون صحاب حب....... اكيد الاول ماخلص ورق الجامعه و اول ما تبدا الجامعه هنتقابل كثير نور ........اكيد خذي رقمي اهو ليتبادل الارقام ويخرجون من الجامعه لتجد حب ادم يقف امام سيارته لتنظر لنور حب.........بعد اذنك يا نور نور ....... باي اشوفك بعد الاجازه لتذهب نور وتنظر حب لادم لتقف امام ادم..... انت بتعمل ايه هنا ادم وهو بيشورعلي نفسه...... انا حب بسخرية ..... لا خياليك ايه اللي جابك يا ادم ادم.......جاي ارجعك البيت حب......شكرا هاروح مع السواق ادم .......و سواق ماشي وهتروح معي يا حب حب بعند. ....... قلت لا يعني لا يلا مع السلامه كانت ان تذهب ليمسكها ادم من يدها ادم....... انتي رايح فين كده انا قلتهلك ايه لازمته الكلام الفاضي ده حب بعناد اكتر.......وانا قلت هامشي لوحدي يعني هامشي لوحدي لياتي دكتور الذي قابل حب وهي تخلص اوراق الجامعه وواقع في حبها من اول نظره الدكتور...... في ايه يا حب ادم بحاجه مرفوع ......حب الدكتور وهو بيشيل ايد ادم من على ايد حب........... يدك يا استاذ لتوحشك مش عيب عليك تعا** بنات الناس يلا يا حب اوصلك حب باستفزاز لادم...... ماشي ادم بغضب.......مشت عليك حيطه يا بعيده هو ايه اللي ماشي ويشدها لتقف خلفه ونظر لدكتور ادم..... وانت تعالي يا غالي لينزل عليه بالكمال حب بخوف...... ادم ادم ادم سيبه ليفصل بينهم الناس حب ......احمد امشي دلوقت ادم ابن عمي احمد........ ماشي ادم غضب و عيونه مثل النار وهو يقترب من حب و تعود الى الخلف حب برعب......ادم ادم بغضب....... هو بيقولك يا حب و انتي بتقولو يااحمد حب برعب اكتر. ....... ادم لو قلتلك ان هو من معارف بابا عشان كده بينادي باسمي هتصدقني صح هااا ((صح يا دومي???)) ___________________________________ مازن وهو يقفز علي الاريكه التي كانت تجلس علية ملاك مازن....... هات الريمو يا بت ملاك وهي تنظر له بق*ف .??......بت اما تبتك يلا غوري من هنا مازن بحاجه مرفوع........ بت انتي متاكده انك من امريكا مش من بولاق ملاك بغضب......... لا من امبابه يا حيلتها انت ياض غوري من هنا بدل ما شقتك مازن بصدمه?........تشقاني مين يختي انتي فاكره نفسك حاجه ولا ايه ده انا مازن الشرقاوي واللي ما يعرفش مين مازن الشرقاوي يسال عليه ملاك بغضب.........واسال على ايه يا حبيبي ما الجواب باين من عنوانه امشي ياض من هنا ما فيش ريموتات هش هش مازن......هش هو انا فرخه طب والله لاخذ الريموت ليركض خلف بعضهم في المنزل مثل الاطفال مازن.....هاتي يا بت الريموت ملاك ......مش هاخذه مازن....... باقولك هاتيه ملاك...... وانا قلت مش هاخذه ليقطع وصلت خناقتهم عندما سمع صوت انوثي يدخل الى المنزل مازن باعجاب?......... يالهوي هي سماءبتحدف مزز ولا ايه ملاك بغضب??......... ولا ايه بقي دي مزه دي لابسه من غير هدوم ثم ذهبت وقفت امامها ملاك وهي تقف امامها .......وانتي عايزه مين يا عروسه المولد لتنظر لها الفتاه التي التي كانت تضع مسحوق تجميل وترتدي ملابس لا تليق للمكان التي هي فيه في الصعيد فكانت ترتدي ملابس تفضح اكثر من ماستر ثم تنطق الفتاه اخيرا وتقول بما صدمهم.جميعا وقالت....... انا زوجه ادم اين هو مازن وملاك بصدمة.?? ........احييييه _________________________________ المكان التي الذي كان يقف فيها ادم وحب او بعيد عن هذا المكان قليلا كان يقف شخص يراقبه من بعيد بغضب وهو يتوعد لهم بالانتقام وانه سوف يدمر عائله المنشاوي جميعا لن يتركك فيهم فرد فمن هو????? __________________________________ في غرفه أدهم ولينا كانت لينا تقف امام الشباك لياتي ادهم ويحتضنها من خلف أدهم بحب ........وحشتيني يا قلبي واقفه كده ليه لينا بزعل.......... اوعى يا استاذ ادهم كده انا مخ**اك ادهم بتستغربه...........مخ**اني ليه بقي لينا ...... ايوه اديلك فتره منتبه لاولادك ونسيني خالص كاني مش موجوده وكمان نسيت انك كنت بتعمل ايه وتجيبلي ايه كل يوم مابقتش تجيبلي زي الاول لينظر لهاادهم بعشق فهي برغمت انه تجاوزت الاربعين واكثر ما زالت الطفله التي يعشقها والانثى التي اوقع في غرامها والامراه التي لا يستطيع ان يعيش بدونها فهي فيها كل شيء يعشقه ولا يوجد لها بديل في حياته ليخرج ادهم من احد جيوبه الشيء الذي كان يعطيه لها كل يوم لينا بفرحه نسيتها ما كانت عليه منذ قليل عند تراه الشيكولاته لينا بفرحه وهي تحضنه .....حبيبي يا ادهم كنت عارف انك مش هتنساني و انك فاكرني ادهم بيضحك........ والله تطلعت كل المشكله اللي انت عاملاه ده عشان كنت عايزه شيكولاته لينا بغضب........ ايوه انت نسيتني تجيبلي شيكولاته ادهم ........يا بت اعقلي شويه اولادك يقولوا ايه لينا وهي تاكل......... يقولوا اللي يقولوه المهم انك تجيبلي شيكولاته على طول (( هاتي حته يا بت???)) ادهم وهو يحتضنها .......طول عمري يا قلبي هافضل اجيبلك شيكولاته واللي انت عايزاه كله يا عشق الادهم❤❤ (( ??بقى ما فيش احد معدي يجيبلي شيكولاته?)) ? ? ?. ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ??? ? ? ?. ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ??? ? ? ?. ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ??? ? ? ?. ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ??? ? ? ?. ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ??? ? ? ?. ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ???
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD