البارت الثاني

1028 Words
البارت الثاني {2}ليهم فهد بالخروج لاكن يوقفه صوتها الملائكي المرتعش لورين ...."فهد بيه " لينتفض قلب فهد من مكانه لينظر إليها بدون نطق اى كلمه لورين بارتباك ....."احم يعنى حضرتك وافقت تشغلني فكنت عايزه لبس زى الخدم دول علشان ابدأ شغل معاهم " فهد بنظرات ناريه ...."ومين قال انى وافقت " ثم خرج واغلق الباب خلفه بدون أن ينتظر ردها لتعود لتكمل صلاتها و تدعو الله أن يحفظها من ذلك الفهد أما فهد فقد عادى إلى مكتبه ليمسك هاتفه المحمول ليتذكر أنه لم يأخذ هاتف لورين إلى الآن ومن الممكن أن تكون أبلغت أحد عن مكانها ليذهب إلى غرفتها سريعا ويفتح الباب بدون طرق ليجدها ما زالت تصلى لتنهي لورين صلاتها فهد ..."فين موبايلك " لورين بتفكير ....ثم أخذت تبحث عن هاتفها داخل حقيبته و اخرجته لتعطية لفهد فهد ...."كلمتي حد " لورين...."من ساعه ما جيت هنا لا " فهد ...." ولو عرفت انك كلمتي حد ينقذك متلوميش الا نفسك " لورين ..."متقلقش يا فهد بيه أنا فاهمه كويس أن حضرتك حد قوى فى البلد طلامة بابا خايف منك كده و باعنى ليك فمش هروح اكلم اخوالي إلى على قد حالهم اقولهم يوقفو قصادك " ثم نظرت إليه ب**ره ...."متخفش يا بيه معنديش اللى يقدر يوقف قصادك " ليخرج فهد من غرفتها ومعه هاتفها ثم يغلق الباب بدون النطق بأى كلمه لاكن يقول بداخله ...."يا ترى حكايتك اى يا لورين و اى ال**ره إلى شوفتها فى عينك دى و اى اللى خلى بباكي يستغنى عنك بسهوله كده" وما أن تحرك حتى وجد سعاد و معها أحد الحراس يدخلون من باب الڤيله ويحملون اكياس كثيره في أيديهم سعاد ...."نحط الحجات دى فين يا بيه " فهد ...."هاتيهم و رايا " ثم ليصعد الى غرفه نومه وهم من خلفه ليخرج الحارس وتبقى سعاد فهد ...."جبتو كل اللى طلبتو منك " سعاد ..."ايوه يا بيه " فهد ...."طيب سبيهم هنا و اخرجى انتى متدخليش هنا غير لما اناديلك " سعاد...."حاضر يا بيه "لتخرج و تغلق باب الغرفه من خلفها ليقوم فهد ليرى ما بداخل الاكياس ليجد كثيرا من العطور وبعض مستحضرات التجميل والمرطبات ومنتجات العناية بالبشرة ليقول بداخله ...."اى كل ده هي يتجهز عروسه "ثم بفتح باقى الاكياس ليجد بها ملابس بنات قطنيه و اسدال صلاه وبعض الملابس التى يبدو من اغلفتها أنها ملابس داخليه ليتركهم جانب و يعبث بباقى الاكياس حتى وصل إلى ما يريد ليخرج قميص نوم شفاف مثير باللون الاسود فهد بصوت عالى ...."سعاد" سعاد التى أتت بعد قليل ....."نعم يا بيه " فهد بأمر ....."تاخدي ده للبنت اللى تحت و متسبيهاش غير وهيا لبساه حتى لو اضطريتي تقطعى هدومها " سعاد باحراج ...."أوامرك يا بيه " فهد ......"وخدى دول معاكى" وهو يشير إلى اكياس العطور والمرطبات و خدى المفتاح لتهبط سعاد ومن خلفها فهد لتدخل سعاد الى الغرفه لتجد ذلك الفتاه تجلس على الفراش بهدوء بكامل ملابسها لتقول وهى تضع الاشياء على طاولة الزينه فهد بيه باعتلك الحجات دى لورين بلا مبلاه ...."متشكره " سعاد بعد أن أنهت وضع المنتجات ....." و بيقولك تلبسى ده " وهى تمد يدها بأحد الاكياس لتلتقطه الأخرى لورين ....."نــــــــــــــــــــــــعم انتى ع**طه يا ست انتى و البيه بتاعك ده " سعاد....."معلش يا هانم دى اوأمر البيه وانا مقدرش ا**رها" لورين......"طيب خدى البتاع ده و اخرجى من وشى وروحى قولى للبيه بتاعك لورين عايزه لبس خدامه مش فتاه ليل '' لينفجر فهد الذى يقف خلف الباب ضاحكاً سعاد ...."البسية يا بنتى و اغزى الشيطان بدل ما تكونى سبب فى قطع عيشي " لورين ...."بقولك اى يا ست انتِ أنا مش هلبس حاجه " سعاد....."طيب تعالى بقا أنا هخليكى تلبسيه غصب عنك" لتحاول تمزيق ثياب لورين وبالفعل قامت بخلع حجاب لورين و بتمزيق كم الفستان التى ترتديه تحت مقاومه منها لتقوم لورين بالتقاط المزهريه الزجاج وتقوم ب**رها على الحائط وهى تمسك بأحد القطع الزجاجيه لورين...." خطوه واحده و هقتل نفسى و ذنبى فى رقبتك " سعاد......"بقولك اى ما تلبسي الزفت و خلصينا" وهى تقترب من نورين لتقوم بالفعل بقطع شراين يدها لتصرخ سعاد بكل قوتها لينفتح الباب ليدخل فهد فى هذه اللحظه ليجد أن لورين قامت بقطع شرايين يدها والدم يسيل من يدها بغزاره وهى تقف وتكرر نطق الشهادتين ليهرول اليها فهد مسرعاً ليقوم بقلع قميصه ووضعه على كتف لورين العاري وهو يصرخ فى سعاد "دكتوووووووووور بسرعه " وهو يحاول ايقاف دم لورين التى كادت أن تسقط بين يديه فاقده وعيها ليحملها ويضعها على الفراش سريعا وهو يحاول ايقاف الدم بلف حجابها الملقى على الارض عليه فهد ....."سعااااااااااااااااااد " سعاد بخوف ....."نعم يا بيه " "اطلعي هاتي علبه الإسعافات من فوق بسرعه "قالها فهد بصوت عالى و هو فى قمه غضبه و يريد أن يقتلها لاكن هذا ليس هو الوقت المناسب لتأتي سريعا وتحضر علبه الإسعافات ليحاول فهد التطبيق ما تعلمه من كونه ضابط شرطه ومعرض لذلك المواقف لينجح فى ايقاف الدم ليصرخ مره اخرى ....."فين الزفت الدكتور " وهو يضع يده على رقبه لورين ليجد أن النبض ما زال منتظم " سعاد......"5 دقائق و هيكون هنا يا بيه" فهد ...."غوري من وشي اقسم بالله اجيب خبرك دلوقتي" سعاد....."حاضر حاضر يا بيه" فهد وهو يضع يده على عنق لورين ليتأكد من وجود النبض ويدعو الله بداخله أن يحفظها ليأتى الطبيب بعد قليل ويقوم بتخييط جرح يدها الطبيب....."كويس انكم و قفتو النزيف لو فضل مستمر كان زمانها خلاص انا كتبلها على المحليل والادويه الى هتعوضها عن الدم اللى فقدته " فهد...."هيا هتفوق امتى يا دكتور " الطبيب...."ألحقنه اللى خدتها من شويه هتخليها تفوق يمكن ساعه بالكتير وتكون فاقت " فهد ....."متشكر جدا يا دكتور اتفضل استريح بره وانا هخلى حد يجيب الأدوية .... سعااااااااااااااااااد" سعاد....."نعم يا بيه " فهد ...."خدى الدكتور الاستراحه و خلى حد من الرجاله يجيب العلاج ده بسرعه " سعاد....."حاضر يا فهد بيه اتفضل معايا يا دكتور " ليخرج الجميع و يتركون فهد يتأمل ذلك الجميله النائمه على فراشه ينظر إلى شعرها الأ**د الطويل الملقى حولها بعشوئيه ثم يتجه إلى وجهها الدائرى ذو البشره البيضاء و الملامح الطفوليه و رموشها الكثيفة ليتذكر ماذا فعلت عندما اقترب منها لينتقل إلى أحد الكراسى المقا**ه للفراش ولا يعلم لماذا قلبه يؤلمه فى هذه اللحظه بهذه الطريقة وهو ينظر إليها فقد كانت منذ قليل تجادل مع ذلك الخادمه لماذا استسلمت لهذا الحد وكيف لابنه ذلك الرجل الذي يقتل من أجل المال أن تكون بهذه العفه ليقطع سيل أفكاره طرق الباب فهد وهو يضع يديه حول رأسه ويثبت نظره عليها....."اتفضل " سعاد ...."الدكتور عايز يركب المحلول للانسه العلاج وصل " فهد ...."خليه يدخل " سعاد...."اتفضل يا دكتور ليتفجا الجميع ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ فوت وفلو وكومنت فضلا ♥ رايكم؟؟؟ توقعاتكم؟؟؟
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD