Part 3

555 Words
سيليا بردة فعل مفاجأه للجميع : ض*بت سراج في بطنه بالبو** بطريقه مفاجأه وكعبلته فا وقع في الأرض سيليا بهدوء وبرود: انا بس بثبت لحضرتك اني اقدر أدير شغلي كويس سيليا بتمد ايديها علشان تساعد سراج يقوم من على الأرض سيليا بهدوء: خليني اساعد حضرتك سراج من غير اي اهتمام ليها قام لوحده سيليا : حضرتك انا عاوزه ت**يم كامل للفيلا ورق للمواعيد حضرتك كلها وكمان بالنسبه لأحتياجات حضرتك من الاكل واللبس معانا الناس هتعمل كل كده سراج بصدمه:............................... مالك : حاضر يا فندم سراج دخل الفيلا وهو متعصب ازاي بنت تعمل فيه كل دا والطريقه دي مالك: انا هودلها الورق سراج : ماشي غور مالك: هو انت مقدرتش عليها جي عليا دا انت تنح يا جدع سراج:........ مالك طلع بره سراج: يا ام محمد......... ام محمد ام محمد: ايوه يا بني سراج : لو سمحتي جهزي الاكل علشان انزل ام محمد : حاضر ام محمد جهزت الفطار وحطته على السفره ولسه سراج هياكل سيليا وصلت ومعاها الطباخ والمتزوق وناس كمان تنظف البيت سيليا: شيلوا الاكل دا وفي ظرف نص ساعه البيت كله يتنظف ويتعقم كويس والفطار يجهز حالا سراج: اي الي بتهببيه دا انا جعان وعندي شغل ومقدرش اضيع 5 دقايق من وقتي مش نص ساعه سيليا : زي ما حضرتك عندك شغل عاوز تقوم بيه انا كمان عندي شغل ولازم التزم بيه ومن حكم شغلي تأمينك ومن امنك الاكل الي انت بتاكله سراج: انت هتحكمي عليا في بيتي انت مجنونه ولا اي سيليا : العفو يا فندم دا شغلي فا لو سمحت خليني ااعمله سراج:.................... سراج: اتفضلي بسرعه كل حاجه جهزت وسراج فطر ولبس وطالع من باب الفيلا لقى سيليا مشيا وراه ومعاها اتنين حرس وسواق للعربيه سراج : انتِ رايحه فين سيليا : مع حضرتك يا فندم سراج: نعم؟!! تيجي فين؟ هو انا رايح اتفسح سيليا : انا الحرس الخاص لحضرتك ولازم اكون معاك في اي مكان تروحه وفي اللحظه دي ظهر سيف بوجهه البارد السمج جدا سيف : صباح الخير يا سراج يبه صباح الخير يا حضرت المقدم الفيلا وتأمنها كل حاجه تمام سراج ركب العريبه علشان ميتخنقش مع سيف وسيليا ركبت جمب السواق وكان سراج في المقعد الخلفي وعربيه الحرس وراهم وصل سراج الشركه وكانت سيليا وراه في كل مكان وعربيه الحرس تحت الشركه وفي طريقهم للمكتب وكل الموظفين مستغربين مين دي؟ بتعمل اي هنا؟!! واخيرا وصلوا للمكتب سراج: يا لما هاتي ورق المناقصه الجديده وتعالي........ جات لما وهي بتبص لسيليا بأستغراب وصدمه كبيره لما لي نفسها: يا ترى خطب مين دي؟ ولابسه زي الرجاله كده لي؟ ومالها عماله تبص في كل حتى كده لي سراج: انت متنحه كده لي ركزي معايا لما : حاضر يا فندم دا الورق كله وكل حاجه جاهره لما: الف مب**ك يا فندم سراج : ودا على اي ان شاء الله لما : خطوبة حضرتك؟!! مش دي خطيبتك سراج بغضب : اقدملك المقدم سيليا الأناضولي قائد الحرس الجديد بتاعي لما بتعجب : اهلا سراج : ودي لما السكرتير الخاصه بيه لما : حضرتك عندك اجتماع كمان 10 دقايق سراج: طب يلا بينا وحضر سراج الاجتماع وكانت سيليا في كل مكان وبعد يوم طويل من الشغل والتعب وفي طريقهم لفيلا سراج كان سراج مركز مع سيليا جدا وسرحان سراج لنفسه : ازاي بنت من بره تبان رقيقه اوي وجميله جدا وبتعمل كل دا؟؟ وازاي عندها حب لشغلها كده؟؟!! قاطع تفكريه صوت سيليا سيليا : اتفضل حضرتك وصلنا البيت سراج : تمام نزل سراج من العربيه ولكن صدمه منظر خلا دمه يغلي في عروقه..................... So Ashor ??
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD