الفصل الثامن

3329 Words
# نكمل # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # احمد مشيت من هناك وانا متوتر جدا بالي حصل ده محبتش افكر فيه متاكد جدا انها شافت زي ما انا شوفت بان عليها من كترالتفكير في الموضوع وفي الي حصل مقدرتش اقاوم النوم مكاني حلمت......بس محلمتش بيهم حلمت بكل حياتي حلمت بسلمي حلمت باسلام حلمت بكل الناس الي عدت في حياتي صحيت علي تليفون من منير بيقولي الحق في حاله بين الحياه والموت لبست وجريت علي المستشفي كأن الي بيموت ده حبيبتي وصلت المستشفي بعد 10 دقايق بالظبط اول ما دخلت لقيت منير بيقولي منير: لا خلاص يا احمد دخلت دكتوره هند بدالك اصلك اتاخرت انا: طب انا لازم اخش الحاله دي كانت جايه ليا انا منير بزعيق: لا مش هينفع تخش خلاص الحاله اتحولت الدكتوره بسنت انا حاسس ان فيه حاجه بتشدني لجوه حاجه بتقولي اني الوحيد الي اقدر اساعد الحاله الي جوه اني الوحيد الي عارف المرض بتاعها انا: منير لو سمحت خليني ادخل لو سمحت منير: احمد مش هينفع تدخل مش هينفع انا بصتله بصه تخوف شويه: هدخل يا منير انا الوحيد الي اقدر اساعد الحاله الي جوه دي انا الوحيد دخلت بسرعه غصب عنه لقيتها رؤي! منير جه من ورايا: لما عرفت ان فيه حاله طلبتك انت بس لما عرفت انها هي مكنتش عايزك تيجي اصلا ولا تخش وقفت قدام الموقف كاني بالظبط طالب اول مره يقف قدام جرح كاني في اولي طب لما اول مره شوفت دم نسيت كل الي تعملته في الست سنين والخبرات بتاعتي كلها نزلت مني دمعه صغيره وقولت بصوت شبه مسموع انا: متموتيش قلبي محتاجلك هند بصتلي بحزن وبغضب شديد زي كده دي البنت الي انت مبتحبنيش علشانها دي البنت الي انا اتذليت وراك وفي الاخر ترحلها دلوقتي بقت تحت ايدي بحاول انقذها من الموت يااااه علي استهزاء القدر خرجت من الاوضه وبدعي من كل قلبي انها تقوم.....تقوم نكمل باقي مشورانا ياه مكنتش مؤمن ابدا بالحب من اول نظره بس معاها انا صدقت العشق من اول نظره نش عارف ايه الي حصل هل ده لعنه هل ده حاجه ليها علاقه بالقدر هل هو حاجه ملناش علاقه بيها بس الي انا عارفه اني بعشقها مش بعشقها انا فعلا بموت فيها فضلت واقف مبعملش حاجه لحد ما لقيت جهاز نبضات القلب بيطلع صوت: تيييييييييييييييييييت رؤي بعد ما مشي مقدتش اقف علي رجلي كلمات ايروس كانت متعلقه في دماغي ايديا.... ايروس.... احمد....... انا خليت مالك يقفل ويوصلني البيت بسرعه محبش يسالني او هو متعود مني علي كده طالما محكتش ليه يبقي مش عايزه احكي ياه يا مالك بتفهمني من غير ما اتكلم روحت لقيت ليلي نايمه ومشقلبه الغطي عليها عدلتها وغطيتها وبوست دماغها فضلت افكر.... فضلت طول الليل افكر مقدرتش اوصل لاي رابطه طب ايه علاقتي انا احمد بايديا وايروس مين ايدايا وايروس اصلا حسيت ان دماغي هتنفجر لحد ما نمت صحيت علي ليلي وهي بتحاول تفوقني ليلي: مالك متضايق منك ليه طيب؟ كنت متاكده انه حكالها..... عارف نقطه ضعفي محبتش اتقل عليها بحكيتي فا توهت بيها شويه مكنتش قادره اني اروح الجاليري فا قعدت في البيت اليوم ده بعد ما ليلي مشيت حسيت اني بدءت ادوخ باني بدءت اموت مش ادوخ اتصلت بالاسعاف والدنيا اسودت في وشي بعد كده فوقت لقيت نفسي في مكان غريب اوي كوخ من الخشب؟! مليان تماثيل تماثيل جميله اوي بصيت برا لقيته علي البحر مش اي بحر ده بحر غير الي كنا متعودين عليه بحر يسحر جميل اوي اوي شبه السما بالظبط والرمل تحسه دهب دخلت الكوخ تاني لقيت بنت جميله اوي اوي الجمال يت**ف انه يوصفها اصلا الكلمات مهما كانت بتوصل الشعور فا عمرها ما هتوصل صوره جمالها بصيت لتمثال كان جميل اوي حطيت ايدي عليه لقيتها بصتلي! ايدايا: عجبنا انه المفضل لايروس ايضا انني حقا احبه كنت فاهمه كلامها بس مش قادره اتكلم مكنتش قادره اعبر بحروف كاني كنت شبه منومه بسمع وبحس بس لقيتها جت قدامي ووقت جمبي حطيت ايدهاعلي دراعي كانت ايدها نعمه اوي انعم من الحرير وقربه صباعها من جبتهي وقالت ايدايا: قومي لهم ان قلبه يحتاجك! ولمست جبهتي مشوفتش ولا حسيت بعدها باي حاجه تانيه احمد قومي والنبي محتاجك لما سمعت صوت التيييييييت دخلت الاوضه بسرعه جدا مقدرتش اعمل اي حاجه انا: هند هاتي جهاز الصدمه بسرعه مش فاكر عملتها انعاش كام مره بس فاكر اني افورت لدرجه ان هند حاولت توقفني هند: البقيه في حياتك حطيت راسي علي ص*رها لما سمعت الكلمه دي وعيطت عطيت كاني معيطش قبل كده انا: قومي قومي والنبي قلبي محتاجك قومي قلبي محتاجك قومي قلبي محتاجك قومت وجوايا احساس اني احاول تاني جبت الجهاز ايدي كانت بتترعش اوي مقدرتش امسكه هند مسكته بدالي وعلمتلها وفي نفس الوقت الي هي بتعملها بوست جبهتها فاجئه......... تيت تيت تيت تيت تيت تيت تيت رؤي فوقت لقيت نفسي في المستشفي قدامي دكتوره جميله جدا حاسه اني شوفتها قبل كده ولقيت احمد بيعيط علي ص*ري وانا عريانه ميفصلش بين دماغه وص*ري غير غطا وهو شكله غرق الغطا ده دموع اول ما فوقت حسيته اتبسط اوي وردت فيه الروح احمد: في حاجه وجعاكي. شاروت علي قلبي وقولت هنا.......! رؤي فوقت علي احمد وهو بيعيط علي ص*ري وانا غالبا عريانه وقدامي دكتوره جميله اوي وباين في عنيها الغيره شكلها كده بتحب احمد اوي سألني احمد في حاجه وجعاكي حسيت ان جسمي كله بيوجعني بس قلبي كان بيوجعني اكتر قلبي كان وجعه اكتر بعد شويه فحوصات وكلام مع احمد قولتله انا: انا مش عايزه. انام كلملي ليلي ومالك. يجو يخرجوني احمد ضحك ضحكه خفيفه بيحاول يداريها: طبعا طبعا انا: بجد انا لازم اخرج فعلا احمد: امال بدءت عيني تقفل وجسمي يتقل واتاوب جامد اوي. احمد باصصلي بنصر وبيضحك ونمت بعمق احمد بعد ما دخلت عليها وهي غالبا كانت بتموت مكنش في ايدي غير العياط حطيت ايدي علي اديها وشبكت صوابعنا في بعض هند حاولت علي قد ما تقدر حاولت بجد انها ترجعهالي قفلت عيني وحاولت ابطل عياط ومعرفش جبت الكلمات دي منين بس حسيت انها ممكن ترجعها او علي الاقل ممكن تصبرني انا بصوت شبه مسموع: قومي لنا ان قلبي يحتاجك هند سمعت كده حسيت ان الغيره عندها وصلت للسما قالت بزعيق هند: لو سمحت اطلع برا مش عارفه اشتغل خالص حاولت افك ايدي من ايدها معرفتش مش راضيه تتفك خالص لقيت خيوط بسيطه من الحبر خارجه من بين ايدينا بترسم علي ايدي وعلي ايد رؤي اتخضيت جدا حاولت افك كده مقدرتش لحد ما رسمت وشم كامل في ايدينا بعد كده ايدينا فكت من بعض رجعلها النبض حضنتها وعيطت عيطت جامد اوي فاقت وسالتها حاجه وجعاكي! شاورت علي قلبها وقالت هنا فضلنا قاعدين مع بعض شويه بعض فحوصات قالت ب**ل باين اوي رؤي: انا مش عايزه انام كلملي ليلي ومالك يجو يخرجوني انا بضحك علشان حطتتلها منوم في المحلول: طبعا رؤي وعنيها بدءت تقفل براحه: انا لازم اخرج فعلا ضحكت جامد بقي علي شكلها: امال حطت ايدها علي رجلي وحطت بعد كده دماغها علي رجلي ونامت نوم عميق فضلت شويه اتامل في جمالها وشكلها الي اسرني وسحرني وغير فكرتي عن الحب غير فكرتي انه ممكن عادي يجي تاني وممكن يجي تاني اقوي من المره الاولي. بعد فتره جالي منير يطمن علي رؤي انا: كلمت اهلها! منير: ايوه كنت فاكرك هتتضايق انا: لا مش هتضايق ابدا ده كان لازم بعد فتره جه ليلي غالبا ومالك دخلتهم ليها ليلي فضلت تعيط جامد اوي اوي منير فضل جمبها يهديها ويقولها انها خلاص بقت بخير مينر الي بيخرج علي اهل واولاد يقولهم بكل برود واحترافيه ان امهم ماتت ومعرفش يعمل حاجه وايده مليانه دم من جسمها وبعد كده يروح يغسل ايده ويشرب قهوه وينام مثلا دلوقتي قاعد جمب بنت يواسيها ان اختها جالها الي جالها وحالتها دلوقتي مستقره اوي روحت اوضتي انام شويه صحيت علي هند بتقولي ان عم ابو سعيد تعبان وعايز يشوفني ضروري روحتله جري لقيته نايم علي الكنبه وممد وبيسمع ام كلثوم عم سعيد: عارف يا احمد يا ابني ( بيكح جامد اوي ) عارف اني عمري ما حبيت ام كلثوم الا علشان مراتي ام سعيد حببت ام كلثوم من كتر حبها للست يوم ما اخدتها حفله لام كلثوم كان يوم عيد بالنسبالها ( ضحك ضحكه خفيفه ) كل ما كنت بحب احس بوجودها جمبي كنت بشغل الست لحد ما عشقتها عشقت كلمتها الحانها طلعتها ونزلتها حفظت اغنيها وحفظت لحن اغنيها فضلنا نتكلم غالبا مده كبيره لحد ما شاف وشم علي ايدي اتخض واتعدل بصلي من فوق لتحت وشارو علي الوشم عم ابو سعيد: محب ميلاد لازم توصل لمحب ميلاد انا: الوشم! !!!!!! محب ميلاد! مين محب ميلاد وهيفيدني بايه اصلا عم ابو سعيد: هيفيدك هو الوحيد الي يعرف كل حاجه عن اللعنه دي انا: ده فين ده عم ابو سعيد: في النوبه روح هناك وسال الناس هيدلوك هو مشهور هناك اوي بعد فتره دخلت علينا رؤي رؤي صحيت علي ليلي حطاه رجلها في وشي ونايمه جمبي لو صحيت وشافت رجلها ونص جسمها فوق جسمي المريض ممكن متنامش علي سراير باقي حياتها افتركت ليلي في ابتدائي سال المدرس سؤال بيقول لو هتتبرع لحد من قريبك بعضو من جسمك علشان يعيش هتتبرع بايه كله طبعا قام قال عضو مش مهم وغالبا كل الاجابات كانت لماما لماما لماما. الا ليلي ليلي: هتبرع بقلبي لرؤي المدرس: بس ده كده ممكن تموتي ليلي قالت بمنتهي البرائه: بس هيخلي رؤي تعيش ده غالبا الي مصبرني اني مقتلهاش في مرات كتير اوي خرجت ادور علي احمد كنت عايزه احضنه مشيت وانا مكنتش عارفه انا كنت ماشيه فين بس عارفه انه في المكان الي انا ماشيه فيه وصلت لاوضه فيها راجل عجوز نايم وراديو قديم مشغل ام كلثوم واحمد قاعد يدندن مع الاغنيه دخلت وقعدت علي رجله وحضنته مفاجئه كده حسيت بالامان حسيت بغيظه اني عملت كده قدام الراجل الي لحد دلوقتي معرفوش ابتسم الراجل لحد ما بص علي ايدي كشر فاجئه: انتي المختاره...... محب ميلاد يا احمد قبل حدوث اي ظاهره فلكيه بتجمع الشمس والقمر مكنتش فاهمه اي حاجه فضلت قاعده حكالي عن مراته وازاي كان بيحبها اوي وازاي سمي نفسه ابو سعيد او خلا الناس تناديله ابو سعيد بس علشان هي كانت بتناديه كده فضلت شويه لحد ما حسيت ان جسمه بدء يتقل وايده بتسقع اوي احمد بصلي: بيموت اتمني متشوفيش المنظر ده خرجت روحت ادور علي مالك بس ملقتهوش احمد بيموت عم سعيد حكالي اني لازم اروح لمحب ميلاد انه الوحيد الي بيعرف اللعنه دي وان الارض بتختار حد من الاتنين المختارين يموت جسمي اترعش لما تخيلت كده انا لوحدي من غير رؤي حتي لو انا الي المفروض اموت هموت لوحدي هسيبها لوحدها ليه كل ده مات عيطت شويه علي العشره الي بينا بس اتبسطت انه راح لام سعيد اكتر واحده حبها وهيحبها في الدنيا جاتلي رؤي حضنتني جامد اوي لص*رها لحد ما هديت حضنها كان زي الدوا حضنها كان مهدء جامد اوي وانا سامع صوت قلبها غريبه ان قلبها مش حاسس بيا ولا بحبي ليها حتي لو هي بتحبني اوي فا انا بعشقها مش بحبها كل ذره مني بتصرخ باسمها وبحبي ليها روحت معاها المكتب بتاعي انا: عايزن نحكي كل حاجه عن ايديا وايروس رفعت ايدي وبينت الوشم قدامها بصتله وشاورت علي ايدها بصت لقت وشم اتخضت رؤي: ايه ده انا: ده باقي لعنه ايديا ويروس رؤي: طب هنعمل ايه انا: معرفش المفروض نروح لواحد في النوبه اسمه محب ميلاد هيحللنا الموضوع ده بس لازم قبل اي ظاهره فلكيه بيشترك فيها الشمس والقمر حكتلي انها راحت كوخ ايديا وايروس وقبلت ايديا بس مقدرتش تتكلم عليها حكلتها انا كل الي شوفته وحكتلها ان الارض هتضحي بواحد مننا واننا لازم نسافر النوبه لمحب ده ونشوف هتخلص علي ايه ربنا يستر خافت وبدءت تعيط شويه حضنتها هديت اوي كانت بتمسح راسها في ص*ري زي القطط كنت مبسوط بحضنها باني هديتها احساس حلو اوي اني ابقي الي باقليها في الدانيا الي بتحس بالامان في حضنه....... رؤي ملقتش مالك روحت الاوضه بقيت افكر في علاقتي بكل الي بيحصل ده انا مليش دعوه بده اصلا عديت علي احمد لقيته بيعيط لقيت الراجل التاني محطوط علي وشه غطي ابيض حضنته لقيته هدي في حضني ساكت ساكت وهو جمب قلبي غريبه انه جمب قلبي وهو اصلا قلبي خدني ووداني المكتب بتاعه لقيته حلو اوي اتكلمنا علي كل حاجه عن ايدايا وايروس حكيت كل حاجه عن الكوخ لحد ما هو حكي عن اللعنه والوشم وكانه قتلني عيطت اوي خدني لص*ره هديت جدا وانا بين ايديه حاسه بالامان حاسه اني جوا امان مكان في الارض حبيته اوي حتي لو هو بيحبني اوي فا انا بعشقه كل ذره من جسمي بهتف باسمه وبحبي ليه وانا في حضنه حاسه بالامان حسيت اني عايزه احضن مالك انا عمري ما حضنت مالك قولت لاحمد انا: انا عايزه حازم احمد اتضتايق وعلي وشه مفاجئه: مالك! انا: ايوه حازم احمد طلبت تقابل خطيبها حازم اتضايقت اوي في حضني وبتقول اسم راجل تاني خرجت اتصلت بيه بعد ما اخدت الرقم منها انا : ايوه حضرتك استاذ حازم خطيب الاستاذه رؤي حازم: ايوه حضرتك انا المستشفي عايزه حضرتك ضروري حازم: حضرتك فيه حاجه حصلت لرؤي ولا ايه قفلت في وشه وانا مبسوط اوي اني هجيبه علي ملي وشه. في انصاص الليالي وانتقم كده وانا جايبه متصربع جه وشكله متبهدل ومتصربع سالني حازم: فين رؤي انا: في الاوضه دي دخل عليها واول ما دخل بان انه هدي لما لقاها كويسه بس اتعصب علي الطريقه الي جه بيها قامت علطول حضنته كانت دي الشراره الي ولعت في قلبي غيظ مكنش فارق معايا انها خطيبته ولا حاجه كان فارق معايا انها بتاعتي بتاعتي انا بس رؤي جه حازم وشكله متصربع اول ما دخل حضنته محستش في حضنه باي حاجه ولا باي روح خالص هو نفسه هدي انما احمد باين ان نفسه بيطلع دخان من الحريقه الي بتحصل جواه بعد فتره في حضنه طلعت لودنه وشوشته انا: حازم احنا لازم نسيب بعض! # # # # # # # # # # # # # # # * # # # # * # # # # # # # # # # # # # # # ايدايا ظل بجواري جندي من جنود ايروس طيلت الاسبوع حتي جائه امر بنقلي لمكام ما كان كوخ خاص بايروس! كان رائع الجمال مليئا بالمنحوتات والجمال يطل مباشرتا علي بحر اثينا البحر الذي طالما عشقت رماله عشقت كل ذره من مياهه طالما ما عشت بسعاده باللغه عند زيارته اردت رؤيته بشده اردت رؤيه معالم وجهه القاسيه لا اعلم هل عشقته ام ماذا؟ عجيبا حال الدنيا اهرب من حرب داميه قد تهلك شعبي باسره لعشق لم يسبق للارض ان مر عليها اتي ايروس واتي بروحي وشوقي معه لاطالما سمعت عنه وعن كونه مرعبا من هيئته لاي من يراه ولكني لم اصدق هذا الكلام بعد رؤيته الان سالته ماذا حدث قالي لي انه قد حرق اثينا سالته كم من الجنود قتلت قال لي عدد لم استطع احصائه لم اتمالك نفسي الا وانا اطعنه في كتفه _ هذه لكل الاجيال التي يتمتها وحضنتها بشده بعدها _ وهذه لك انت قال ايروس بنبرته التي تذيب قلبي = رغم كثره ندوبي هذه سوف تكون المفضله لدي ضحكت رغما عني نظر لعيني وقال _ هل تستطيعين العيش هنا وحدك ام اجعل بعض من جنودي حرسا للكوخ وقولت في حزم = لا انا مبارزه بارعه ايروس ضحكت عندما قالت انها مبارزه بارعه؟ كيف لواحده بهذا الجمال والرقه ان تعرف شكل السيف! اصرت علي مبارزتي كانت حقا مبارزه بارعه وجدت فيها ما لم اجده فا مئات الرجال التي عكر سيفي صفو دمائهم قبلتها وهمست _ انتي حقا بارعه ضحكت وقالت = حقا لقد هددني العالم كله نصفه بسبب علاقته مع ولادي والنصف الاخر حتي يتزوجني! ضحكت بشده حتي قولت لها _ الان لن يستطيع احد مهما كان تهديدك محاربتي الصغيره كيف لي ان اوجه كل تلك الكلمات لبنت عدوي اللدود قالت بتعجب! _ عدوك اللدود انت لا تعرف شيئا يا ايروس ابي لم يقتل والدك من قتله هو ديروس خانه لانه اراد قتلي ديروس طالما ما عشقني وانا لم انظر اليه وابي بالتاكيد سيظل فخور بما يقال عليه انه من قتل اشجع ملك للاغريق الذي ارعب اكثر من نصف العالم ومن كثره الكذب نسو الحقيقه وابي ترسخت بباله انه من قتل ملك الاغريق لم اتخيل انني كل تلك السنين ايدايا ظل بجواري جندي من جنود ايروس طيلت الاسبوع حتي جائه امر بنقلي لمكام ما كان كوخ خاص بايروس! كان رائع الجمال مليئا بالمنحوتات والجمال يطل مباشرتا علي بحر اثينا البحر الذي طالما عشقت رماله عشقت كل ذره من مياهه طالما ما عشت بسعاده باللغه عند زيارته اردت رؤيته بشده اردت رؤيه معالم وجهه القاسيه لا اعلم هل عشقته ام ماذا؟ عجيبا حال الدنيا اهرب من حرب داميه قد تهلك شعبي باسره لعشق لم يسبق للارض ان مر عليها اتي ايروس واتي بروحي وشوقي معه لاطالما سمعت عنه وعن كونه مرعبا من هيئته لاي من يراه ولكني لم اصدق هذا الكلام بعد رؤيته الان سالته ماذا حدث قالي لي انه قد حرق اثينا سالته كم من الجنود قتلت قال لي عدد لم استطع احصائه لم اتمالك نفسي الا وانا اطعنه في كتفه _ هذه لكل الاجيال التي يتمتها وحضنتها بشده بعدها _ وهذه لك انت قال ايروس بنبرته التي تذيب قلبي = رغم كثره ندوبي هذه سوف تكون المفضله لدي ضحكت رغما عني نظر لعيني وقال _ هل تستطيعين العيش هنا وحدك ام اجعل بعض من جنودي حرسا للكوخ وقولت في حزم = لا انا مبارزه بارعه ايروس ضحكت عندما قالت انها مبارزه بارعه؟ كيف لواحده بهذا الجمال والرقه ان تعرف شكل السيف! اصرت علي مبارزتي كانت حقا مبارزه بارعه وجدت فيها ما لم اجده فا مئات الرجال التي عكر سيفي صفو دمائهم قبلتها وهمست _ انتي حقا بارعه ضحكت وقالت = حقا لقد هددني العالم كله نصفه بسبب علاقته مع ولادي والنصف الاخر حتي يتزوجني! ضحكت بشده حتي قولت لها _ الان لن يستطيع احد مهما كان تهديدك محاربتي الصغيره كيف لي ان اوجه كل تلك الكلمات لبنت عدوي اللدود قالت بتعجب! _ عدوك اللدود انت لا تعرف شيئا يا ايروس ابي لم يقتل والدك من قتله هو ديروس خانه لانه اراد قتلي ديروس طالما ما عشقني وانا لم انظر اليه وابي بالتاكيد سيظل فخور بما يقال عليه انه من قتل اشجع ملك للاغريق الذي ارعب اكثر من نصف العالم ومن كثره الكذب نسو الحقيقه وابي ترسخت بباله انه من قتل ملك الاغريق لم اتخيل انني كل تلك السنوات اعادي الشخص الخطا هل للحب ان يفعل ذالك يدفعنا للخيانه اظنه كذالك واظنه نفس الحب الذي سوف يجعلني الون اراضي بلاد الاغريق بدم ديروس انني ايروس اعظم محارب علي وجه الارض اجمع لم يلبث ان غطست في افكاري الا واجد ديروس وفي يده رأس جنديي ديروس : لم تمت ايديا كما قولت ! ولم يقتل والدها ابي كما قولت ! ظهرت علي وجهه بعض من الدهشه ! ولكنني تماسكت انا : ديروس سوف تلطخ دماءك ثيابي لم يقتلك غيري يا ديروس اتعلم حتي لو اراد زيوس قبض روحك لما هو بفعال انا يا ديروس انا لم البث واكمل الجمله حتي وجدت ملك اثينا وجنوده محاصرين للكوخ اخذث ادايا واراد قتلي قاتلت انا وديروس ظهرا لظهرا اراد احد الجنود قتله. لكني قتلته ودافعت عن ديروس ديروس : عجيبا امرك تتوعدني بالقتل ولم تلبث وتدافع عني ! ايروس : لا تتعجب فدماءك لي وحدي رحل الملك وتركنا بين جثث جنوده والشوق لايدايا هرب ديروس هرب مني ولكنني سأجده عاجلا ام اجلا ايديا عدت للكوخ ووجدت ايروس نائما امام الكوخ وجهت سيفي لرقبته فا فاستيقظ انا : ايروس لا تأمن جناب اعدءاك ! ايروس : اقسم لك لو كان اعداءي بهذا الجمال لنمت في منتصف الفيافي عراي الثياب كم قتلت يوم ما اتي ابي هنا ! ايروس : قتلت 15 جندي طعنته في كتفه هذه لجنودي وقبلته بين شفتيه التي تحمل سرا من اسرار هيامي وعش*ي للدنيا انا : وهذه لك احتضنني بشوق لم اعلم كم لبثت بين احضانه رأسي علي ص*ره اتحسس اثار قلبه ايروس: كم كثرات ندوبي ولكن هذه ستكون المفضله لي انا : ايروس ! هل ستحبني للابد ايورس : وحتي ينتهي الابد محاربتي الصغيره خار ايروس من بين يدي طعنه ديروس من خلف ظهره يال الغدر لم يقاتله مثل الرجال جلست ابكي بشده وبين يدي ايروس يغطيني بدمائه ايروس : سأأأ حبك الي ما لا ...... نهايه يا صغيرتي اغمض عينيه ومات انا ابكي بحرقه : قتلته ! قتلته يا جبان اقتلني اقتلني لم اسلمك نفسي ولو نهايه العالم ديروس : يدي تقطع قبل لمسك بضرر. ولكنني انتقمت لشرفي وها انا الان انتقم لحزني وجه سيفه نحو قلبه وطعن نفسه حتي خري ميتا يال العجب كنت من دقيقتين في عالم السحاب بين احضان رجل الان هو بين يدي في بحر من الدماء وقاتله منتحر امامي ..................... الان شوفت الرؤيا اتخضيت جدا بصيت لاحمد من. ورا الاقزاز ووشه متفاجئ جدا بدءت اعيط خرجتله بسرعه تخدني وروحنا المكتب احمد : لازم نروح لمحب ميلاد باسرع وقت # يتبع # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD