امرأه ولكن متمرده
الجزء السادس
كلام كبير
شاهقه الارتفاع كرامتي وحبي ليس له مثيل من يريد ان يكون بقربي دائما يكون سعيد ومن يكون بعيدا عني ربما يكون قريب في تلك الحالات انا مستفاد لان الحب لا ياتي الا بعد موده وعشق وحنين واذا كنت تتحداني عليك ان تصعد الي قمه الجبال ربما وقتها اراك وتكون لي ند لاني لا انظر تحت قدمي ابدا مهما حدث هكذا تعلمت وهكذا علمتي الحياه انا من يحدد كيف تسير الامور انا من اتمكن من وجودالسعاده او وجود التعاسه ليس غرور ولكنه ثقه بالنفس وواثق الخطي يمشي ملكا وانا ملكا امشي علي الارض بين البشر هذا انا وهذه حياتي نعم قلبي كبير وقوه تحملي كبيره ولو ضاق بي الحال اصبر كثيرا وان فاض بي الكيل اكون وحش كاسر ليس له مثيل .....
وانتي صغيرتي معي اكون انا كطفلا صغير وانسي كل شيء امامك واتحمل الكثير فلا تتردي يوما في حبك لي واجعلي للقرب مني سبيل .....
امرأه ولكن متمرده ...... الراقي
كلام كبير
طيب تمام كده كويس اعملي حسابك انا الي هقفلك وهتلاقيني فوق راسك في كل مكان وتبعتيلي موقعك كل ساعه موقعك المباشر مش الحالي عشان اعرف تحركاتك اتفقنا
اتفقنا
تعالي بقي نتغدي لاني جعان وتلاقيكي انتي كمان جعانه
خدها ياسين ودخل مطعم وطلب اكل هو وهي والجرسون نزل الاكل
وهي بدئت تاكل بصلها ياسين وقلها هو انتي كلتي ليه ..
جعانه
وانا قلتلك كلي
ايه ده هو انت جايب الاكل ده عشان نتصور جنبه ولا عشان ناكله
عشان ناكله بس اني كلتي من غير ما تستاذني مني ده مش صح
لو علي الفلوس هدفع انا وخلاص متزعلش انت هتزلني عشان عزمتني
انا مش بهزر
ولا انا بهزر انا عاوزه افهم انت عاوز ايه بالضبط قاعدين في مطعم وطلبنا اكل المفروض اعمل ايه اقف اتف*ج عليه ويعني ايه استأذن قبل ما اكل اول مره اشوف كده
الموضوع مش موضوع اكل الموضوع موضوع انك تحترمي الي قدامك مجرد انك تغيري نظامك خالص معايه يبقي في اذن في كل حاجه تعمليها تحسي ان في حد معاكي يهمك زعله تثقي فيه تحسي معاه بالامان يبقي قريب منك متفكريش وانتي معاه يبقي هو عقلك وتعملي كل الي يقلك عليه من غير تردد او تفكير فهماني
ايوه الكلام ده انا شفته في روايه علي واتباد لواحد اسمه ماستر راقي وعجبني بجد
انتي ناويه تجننيني معاكي مالي انا بالراقي والواتباد افهمي بقي
ياعم فاهمه بس ان كنتك راجل اغلط في ماستر راقي واقسم بالله ما هتكمل الروايه ????
يخربيت كده علي راسي المتابعين كلهم
ايوه كده اضبط
طيب نكمل ولا لسه هنقلش
لا كمل كمل طيب
فاهمه كلامي
اه فهماه
رايك ايه
شوف ياياسين انا واثقه فيك ومعاك بحس بالامان منكرش اني عنيده ومتمرده بس معاك بحاول مكنش كده ساعدني اني اكون زي منت عاوز بس اوع ت**ر كبريائي وغروري لان وقتها هتخسرني او انك تقل مني قدام حد
فاهم كل ده ومستحيل هعمل كده
قولي ايه المطلوب مني
ما فيش حاجه مطلوبه منه غير انك تكوني عاقله وتفكري بعقل وتتضرفي بعقل وانا معاكي هوجهك للصح لو غلطتي تتعاقبي ولو عملتي حاجه حلوه تتكافيء تمام
تمام
اتفضلي ناكل
يعني خلاص هناكل
ايوه
متاكد
كلي ياما كلي عشان نمشي
اكل يعني
والمصحف كلي والله العظيم كلي وغلاوه امي كلي خلصيني
قال عقل قال بذمتك حد عاقل يعمل الي بتعمله ده ياخرابي
معلش كلي.
يعني اكل
???????????
خلاص خلاص هاكل
بدئت ناريمان تتاقلم علي الوضح الحالي تسمع كلام يس وتقرب منه وهو بدء يذاكر ليها ويوديها الجامعه ويجيبها بقت تقضي وقتها كله معاه بمشاكلها وعناده وخفه دمها وتعمل فيه مقالب ويعمل فيها مقالب وحياتهم ماشيه قرب منها جدا وقربت منه احتواها وكان ليها الصديق والاب والاخ والصاحب يهزروا سوا يضحكوا سوا يزعلوا سوا وهي بدئت تتغير بجد عرف ازاي يحتويها ويروضها رغم انها صعبه جدا في ترويضها روضها بس مش ترويض كامل عرفت طباعه وعرفت ازاي ت**به في صفها والكل في البيت لاحظ التغيير ده وخصوصا امها ولاء ناريمان الي كانت اوضتها عباره عن فوضي وكل حاجه مش في مكانها كتب في مكان ملابس في كل مكان تعتبر مزبله بس نظيفه بقت مرتبه جداا لبسها الملقت مبقتش تتاخر برا بتذاكر ومهتميه بمذاكرتها ..
يس غير كتير فيها للاحسن وهي حست بده كانت لما بتغلط بيعاقبها بطريقته انه يحرمها من الشيكولاته خاصه سنيكر لانها بتعشقه جدا يحرمه من اي حاجه بتحبها لدرجه ان من كتر عشقها للشيكولاته جالها حساسيه منها كان مزاجها متقلب بس معاه كان مزاجها ثابت الا في ايام معينه هرموناتها كانت بتبقي مقلوبه وهو كان بيفهم الوقت ده ومبيشدش عليها وطبعا الوقت ده وقت العذر الشهري عندها اتعودت عليه واتعود عليها وف يوم من الايام وداها الجامعه الصبح وقلها الساعه ١ هرجع اخدك حضرت محاضراتها والسكاشن وخلصت الي وراها وقعدت في الكافيتريا مع نوال ومريم ونهله اصحابها وقعدوا يتكلموا ويهزروا والوقت سرقهم ومخددش بالها ان الوقت فات الساعه جت واحده ونص وهي قاعده معاهم تهزر وتضحك وفجأه طلعت تليفونها لقت الساعه اتنين الا ربع وياسين رانن عليها ٤٥ مره ومسمعتش التليفون لان التليفون كان صامت وشها جاب الوان وقامت بدون استأذان من اصحابها تجري علي باب الجامعه ملقتش ياسين بره اتصلت عليها ...
الووو
ايوه يازفته انتي فين
انا في الجامعه
ومش بتردي علي ام التليفون ليه
والله كنت عملاه صامت ومسمعتش
صامت ليه
كنت في المحاضره والدكتور اسماء لازم نقفل التليفونات
وبعد المحاضرات كنتي فين
قعدت مع اصحابي ونسيت نفسي
نسيتي نفسك كويس كويس حسابنا بعدين
انا اسفه والله حقك عليا
انتي فين دلوقتي
قدام الجامعه
خمس دقايق وهكون عندك
طيب
متتحركيش من مكانك
ماشي
بعد خمس دقايق وصل عندها فتحت الباب وركبت ووشها جاب الوان الطيف ومنتظره ردت فعل ياسين بس متكلمش ولا قال اي حرف خالص كلمته وقالتله عملت ايه النهارده في المكتب الي بتصممه بصلها وقلها هوس ومردش عليها بطنها وجعتها اكتر لانها مش عارفه هيحصل ايه تليفونه رن
الو
الووو يابشمهندس
عملت الباب
لسه الصنايعي مخلصش
انا عارف انكم بهايم لازم اقف علي راسكم عشان تشتغلوا اقفل ياعم اقفل
هنا ناريمان عرفت انه متعصب جدا وعينه بطلع نار قالت في سرها ربنا يستر عشان مقفلش معاه ونعمل مشاكل سوا المفروض اني اتحمله ولا اعمل ايه بس هو عنده حق وانا دلوقتي مش عارفه اعمل ايه ولاول مره جسمه ينتفض ودبات قلبها تزيد وصلو للبيت ودخلت هيا البيت وهو بيركن العربيه نده عليها وهي داخله ناريمان ... نعم
استنيني في اوضه الصالون متخشيش اوضك
هو قال كده وهي بطنها وجعتها دخلت جوه ودخلت اوضه الصالون وهو دخل وراها وقال
قوليلي بقي كنتي فين
والل والله كنت مع زما .. زماي.. لي
اه وبعدين
وحضرتك اتصلت والتليفون كان صامت .
وبعدين
وبس
اه ماشي
قام يس وقلع حزامه من بنطلونه وقالها لما تبقي عارفه اني منتظرك تبقي ماسكه فونك في ايدك ومنتظره قبل المعاد فاهمه وضرب ضربه بالحزام علي مؤخرتها ... حاضر فاهمه ... لما اكون جايلك متنسيش نفسك وضرب كمان واحده .... فاهمه... اه اه والله فاهمه ... قلقتيني عليكي ليه... معلش.. اصرفها فين وضرب كمان ضربه... اه معلش والله مش هتكرر.... ضرب كمان ضربه وقال ودي عشان متتكررش ... حاضر والله مش هتكرر خالص حقك عليا انا اسفه ... ضرب كمان ضربه وقالها مشفكيش قدامي لان لو شفتك هقطع الحزام ده علي جسمك .... جرت ناريمان علي اوضتها والتوته عندها مولعه نار اول مره يحصل كده معاها وكانت مستغربه نفسها جدا لانها متكلمتش واول مره حد يضربها كده قلعت هدومها وبصت شافت علامات الحزام علي جسمها وهي كان من نوع الناس الي بتخاف علي جسمها ومش بتحب تهينه ابدا بس كان الالم جامد شافت كده وعيطت ولبست هدومها بعد ما حطت كريم ترطيب وزيت ومامتها ندهت عليها عشان الغدا طلعت تتغدي وكل شويه تروح يمين وشمال ومش قادره تقعد وياسين بص بصه واحده ليها وبص في الاكل
ولاء.... مالك يابت مش قاعده علي بعضك ليه
مافيش حاجه
طيب ايه مالك شويه يمين وشويه شمال.
حبايه ياماما وبتوجعني
طيب تمام ابقي اخطلك مرهم عليها
حطيت
ياسين ... اخدك اود*كي للدكتور
لا شكرا
انا في الخدمه لو عاوزه حاجه
شيلاك للكبيره
ماشي
عمي...
نعم
كنت عاوزه
انتظروا الجزء القادم
من امرأه ولكن متمرده
بقلم الراقي