(8)الحلقة الثامنة

2297 Words
.. نادين ..ازاى ده يحصل مستحيل .... اجمل ..انا طول عمرى جد واكيد مش ههزر فى حاجه زى دى. .. نادين. ..تتجوز دارين ازاى انت بتحبنى انا انا احلى منها انا حبيبتك... اجمل. ..جايز اكون انبهرت بيكى بس لكن حب معتقدش ... نادين. ..وانتى يا دارين ازاى تقبلى تتجوزى حبيب اختك ةلا انتى متعوده تاخدى كل حاجة منى بس المره دى زدتى عن حدك اوى ... دارين. ...انتى اللى هربتى ومحطتيش اى حاجه فى دماغك لا عملتى حساب للفضايح ةاضطريت اخد مكانك واتجوز فريد منعا للفصايح ... نادين ...برافوا عامله فيها المضحيه والبرئيه اللى أنقذت العيله من الفضيحه وانا المستهتره اللى مش بعمل حساب لحاجه لا فوقى انتى بوشين ةش برىء ووش تانى تحته شيطان ... اجمل...بصوت عالى ...نادين مسمحش ليكى تتكلمى كده مع مراتى ابدا مهما حصل وموضوعنا خلاص انتهى نهائى ومفيش حاجه بينا... نادين. ...لا منتهاش يا اجمل وانا هطلع اوضتى دلوقتى أظن مكانى هنا محفوظ ولا ايه ....وتركتهم وذهبت الى غرفتها.... ليلى ...اجمل هتعمل ايه فى نادين واللى حصل وواضح انها مش هتسيب دارين فى حالها ... دارين ...نادين عصبيه بس شويه بس مفيش حاجه. ... اجمل....ليلى حاجه دارين تتنقل اوضتى كلها هتقعد معايا من انهارده ومش عاوز نقاش وكان بنظر الى دارين .... ليلى ...حاضر يا أجمل هعملك اللى انت عاوزه بس قلبى مش مرتاح لنادين ... فجاءه سمعوا صوت ت**ير جامد وصراخ نادين فى الاعلى ... نادين ...بصوت عالى من فوق ..دارين دارين .... يا ترى هيحصل ايه ...لولو الصياد...هنعرف الفصل الجاى الفصل العاشر. .... كانت نادين تصرخ بشده وهى تنادى على دارين من قوه صوتها كانت دارين ترتعش بشده وشعرت باضطراب ذهبت دارين بسرعه الى اختها وورائها كل من أجمل وليلى .... دخلت دارين غرفه نادين لم تجد احد وسمعت صوت صراخها يأتى من غرفتها هى .....دخلت دارين الغرفه وجدت على شئ على التسريحة م**ر ومرمى بالأرض وملابسها كلها مبعثرة على ارض الغرفه ونادين تدوس عليها بقدميها.... دارين ....ايه ده عملتى كده ليه في اوضتى ..... نادين ...وهى تقترب منها ووجها يشع غضب وكره .... نادين ....فين حاجتى انا دخلت اوضتى مفيش حاجه ليا اكيد انتى اللى اخدتيها يا مجرمه كنتى عاوزه ايه تمحى اى اثر ليا فى البيت علشان أجمل ينسانى لا انا فى قلبه فهمتى ... دارين. ..بصى بئه انا حاجتك مخدتهاش واتفضلى اخرجى بره اوضتى وخلى عندك ثقه فى نفسك شويه ... رفعت نادين يدها لتصفع دارين على وجهها ولكن منعها أجمل ومسك يد نادين على آخر لحظة. ... اجمل .....قلتلك قبل كده دارين مراتى ومش همسح حد يقرب ليها ولولا خاطر عمى كان هيكون ليا تصرف تاني. ... نادين...وهى تتصنع البكاء ....مراتك رمت كل حاجتى يرضيك كده وكانت دموع التماسيح تنزل على وجهها ومل من ليلى ودارين ينظرون لها بغضب ولكن اجمل قد تاثر لدموعها وهذا ما أثار غضب دارين وغيرتها... ليلى. ..انا اللى فضيت الاوضه والحاجات بتاعتك فى شنط تحت فى المخزن ... نادين ...انقلبت فجأه من حالة الدموع والان**ار الى الغضب مما أثار دهشته بشدة. ... نادين. ....انت ازاى تعملى كده حاجات كتير غاليه تترمى في مخزن ايه مبتفهميش..... ليلى ....بصى بئه انا ساكته ليكى من الصبح انما كده كتير ومتنسيش انك ضيفه وضيفه تقيله كمان ... اجمل. ..خلاص انتوا الاتنين واتفضلوا اخرجوا بره لانى عاوز مراتى فى موضوع مهم. .. خرجت نادين وهى تض*ب قدمها فى الارض وتتوعد الى دارين وليلى لحقتها وعلى وجهها ابتسامة فرحه فى نادين .... اغلق اجمل الباب ونظر الى دارين ... دارين....فى ايه عاوزنى ليه..... كلموني ثاني عنك فكروني، فكروني كلموني ثاني عنك فكروني، فكروني صحوا نار الشوق، الشوق في قلبي وفي عيوني كلموني ثاني عنك فكروني، فكروني كلموني ثاني عنك فكروني، فكروني صحوا نار الشوق، الشوق في قلبي وفي عيوني كلموني ثاني عنك فكروني، فكروني كلموني ثاني عنك فكروني، فكروني صحوا نار الشوق، الشوق في قلبي وفي عيوني رجعوا لي الماضي بنعيمه وهناوته وبحلاوته وبعذابه وبقسوته رجعوا لي الماضي بنعيمه وهناوته وبحلاوته وبعذابه وبقسوته وافتكرت فرحت وياك قد إيه وافتكرت كمان يا روحي بعدنا ليه، بعدنا ليه، بعدنا ليه وافتكرت فرحت وياك قد إيه وافتكرت كمان يا روحي بعدنا ليه، بعدنا ليه، بعدنا ليه بعد ما صدقت إني قدرت أنسى بعد ما قلبي قدر يسلاك ويقسى بعد ما صدقت إني قدرت أنسى بعد ما قلبي قدر يسلاك ويقسى جم بهمسة وغيروني كانوا ليه، ليه، ليه بيفكروني، بيفكروني كلموني ثاني عنك فكروني، فكروني كلموني ثاني عنك فكروني، فكروني صحوا نار الشوق، الشوق في قلبي وفي عيوني كلموني ثاني عنك فكروني، فكروني كلموني ثاني عنك فكروني، فكروني صحوا نار الشوق، الشوق في قلبي وفي عيوني رجعوا لي الماضي بنعيمه وهناوته وبحلاوته وبعذابه وبقسوته رجعوا لي الماضي بنعيمه وهناوته وبحلاوته وبعذابه وبقسوته وافتكرت فرحت وياك قد إيه وافتكرت كمان يا روحي بعدنا ليه، بعدنا ليه، بعدنا ليه وافتكرت فرحت وياك قد إيه وافتكرت كمان يا روحي بعدنا ليه، بعدنا ليه، بعدنا ليه بعد ما صدقت إني قدرت أنسى بعد ما قلبي قدر يسلاك ويقسى بعد ما صدقت إني قدرت أنسى بعد ما قلبي قدر يسلاك ويقسى جم بهمسة وغيروني كانوا ليه، ليه، ليه بيفكروني، بيفكروني بعد ما اتعودت بعدك غصب عني، غصب عني بعد ما اتعودت بعدك غصب عني، غصب عني بعد ما نسيت الأماني والتمني، والتمني بعد ما اتعودت بعدك غصب عني، غصب عني بعد ما اتعودت بعدك غصب عني، غصب عني بعد ما نسيت الأماني والتمني، والتمني كلمتين اتقالوا، اتقالوا شالوا الصبر مني كلمتين اتقالوا، اتقالوا شالوا الصبر مني صحوا في عينيّ حنينهم لابتسامك صحوا سمعي يود كلمة من كلامك صحوا في عينيّ حنينهم لابتسامك صحوا في عينيّ حنينهم لابتسامك صحوا سمعي يود كلمة من كلامك صحوا حتى الغيرة صحوا لي ظنوني صحوا حتى الغيرة صحوا لي ظنوني صحوا حتى الغيرة صحوا لي ظنوني وابتدى قلبي يذوبني، يذوبني بآهاته، بآهاته وابتدى الليل، الليل، الليل، الليل يبقى أطول من ساعاته وابتدى قلبي يذوبني، يذوبني بآهاته، بآهاته وابتدى الليل، الليل، الليل، الليل يبقى أطول من ساعاته وابتدى قلبي يذوبني، يذوبني بآهاته، بآهاته وابتدى الليل، الليل، الليل، الليل يبقى أطول من ساعاته وأسهر أسمع نبض قلبي بيناد*ك، بيناديك روحي فيك مهما جرى أنا روحي فيك، أنا روحي فيك تسوى إيه الدنيا وإنت مش معايا هي تبقى الدنيا دنيا إلا بيك بعد ما اتعودت بعدك غصب عني، غصب عني بعد ما اتعودت بعدك غصب عني، غصب عني بعد ما اتعودت بعدك غصب عني، غصب عني بعد ما نسيت الأماني والتمني، والتمني بعد ما اتعودت بعدك غصب عني، غصب عني بعد ما اتعودت بعدك غصب عني، غصب عني بعد ما نسيت الأماني والتمني، والتمني كلمتين اتقالوا، اتقالوا شالوا الصبر مني كلمتين اتقالوا، اتقالوا شالوا الصبر مني صحوا في عينيّ حنينهم لابتسامك صحوا سمعي يود كلمة من كلامك صحوا في عينيّ حنينهم لابتسامك صحوا سمعي يود كلمة من كلامك صحوا حتى الغيرة صحوا لي ظنوني صحوا حتى الغيرة صحوا لي ظنوني وابتدى قلبي يذوبني، يذوبني بآهاته، بآهاته وابتدى الليل، الليل، الليل، الليل يبقى أطول من ساعاته وابتدى قلبي يذوبني، يذوبني بآهاته، بآهاته وابتدى الليل، الليل، الليل، الليل يبقى أطول من ساعاته وأسهر أسمع نبض قلبي بيناد*ك، بيناديك روحي فيك مهما جرى أنا روحي فيك، أنا روحي فيك تسوى إيه الدنيا وإنت مش معايا هي تبقى الدنيا دنيا إلا بيك اللي فات وياك يا روحي بعود إليه اللي فات وياك يا روحي بعود إليه واللي عشته معاك رجعت أعيش عليه، أعيش عليه، أعيش عليه بعد ما صدقت إني قدرت أنسى بعد ما قلبي قدر يسلاك ويقسى بعد ما صدقت إني قدرت أنسى بعد ما قلبي قدر يسلاك ويقسى جم بهمسة وغيروني كانوا ليه، ليه، ليه بيفكروني، بيفكروني كلموني ثاني، ثاني عنك كلموني ثاني، ثاني عنك بعد طول حرماني، حرماني، حرماني منك جرحوا الجرح اللي قرب يبقى ذكرى جرحوا الجرح اللي قرب يبقى ذكرى سهروني أعيش في بكرة، أعيش في بكرة وبعد بكرة كلموني ثاني، ثاني عنك بعد طول حرماني، حرماني، حرماني منك جرحوا الجرح اللي قرب يبقى ذكرى جرحوا الجرح اللي قرب يبقى ذكرى سهروني أعيش في بكرة وبعد بكرة أعيش في بكرة وبعد بكرة يا حياة أنا كلي حيرة ونار، وغيرة وشوق إليك نفسي أهرب من عذابي نفسي أرتاح بين إيديك نفسي أرتاح بين إيد*ك أرتاح بين إيديك يا حياة أنا كلي حيرة ونار، وغيرة وشوق إليك نفسي أهرب من عذابي نفسي أرتاح بين إيديك نفسي أرتاح بين إيد*ك أرتاح بين إيديك والخصام والهجر وليالي الأسية كل دول، دول ما يهونوش حبك عليّ ده الخصام والهجر وليالي الأسية كل دول، دول ما يهونوش حبك عليّ ده الخصام والهجر وليالي الأسية كل دول، دول ما يهونوش حبك عليّ واللي جوه القلب كان في القلب جوه رحنا واتغيرنا إحنا إلا هو واللي جوه القلب كان في القلب جوه رحنا واتغيرنا إحنا إلا هو واللي جوه القلب كان في القلب جوه رحنا واتغيرنا إحنا إلا هو هو نفس الحب واكثر هو نفس الحب واكثر هو نفس الشوق واكثر هو، هو، هو، هو يا حياة أنا كلي حيرة ونار، وغيرة وشوق إليك نفسي أهرب من عذابي نفسي أرتاح بين إيديك نفسي أرتاح بين إيد*ك أرتاح بين إيديك يا حياة أنا كلي حيرة ونار، وغيرة وشوق إليك نفسي أهرب من عذابي نفسي أرتاح بين إيديك نفسي أرتاح بين إيد*ك أرتاح بين إيديك ده الخصام والهجر وليالي الأسية كل دول، دول ما يهونوش حبك عليّ والخصام والهجر وليالي الأسية كل دول، دول ما يهونوش حبك عليّ واللي جوه القلب كان في القلب جوه رحنا واتغيرنا إحنا إلا هو واللي جوه القلب كان في القلب جوه رحنا واتغيرنا إحنا إلا هو واللي جوه القلب كان في القلب جوه رحنا واتغيرنا إحنا إلا هو هو نفس الحب واكثر هو نفس الحب واكثر هو نفس الشوق واكثر هو، هو، هو، هو اللي فات وياك يا روحي بعود إليه اللي فات وياك يا روحي بعود إليه واللي عشته معاك رجعت أعيش عليه، أعيش عليه، أعيش عليه بعد ما صدقت إني قدرت أنسى بعد ما قلبي قدر يسلاك ويقسى بعد ما صدقت إني قدرت أنسى بعد ما قلبي قدر يسلاك ويقسى جم بهمسة وغيروني كانوا ليه، ليه، ليه بيفكروني، بيفكروني آه، آه، آه، آه يا حبيبي آه، آه، آه، آه يا حبيبي حياتي بعدك مستحيلة آه، آه، آه، آه يا حبيبي الحياة أيام قليلة ليه نضيع عمرنا هجر وخصام ليه نضيع عمرنا هجر وخصام ليه نضيع عمرنا هجر وخصام واحنا نقدر نخلق الدنيا الجميلة ليه، ليه، ليه، ليه، ليه ليه نضيع عمرنا هجر وخصام واحنا نقدر نخلق الدنيا الجميلة بالوداد والقرب، بالوداد والقرب تتجدد حياتنا بالحنان والحب تتبدل آهاتنا واللي جاي نعيشة أحلى من اللي فاتنا أحلى من اللي فاتنا، أحلى من اللي فاتنا القمر من فرحنا، من فرحنا حينور أكثر والنجوم حتبان لنا، حتبان لنا أجمل وأكبر القمر من فرحنا، من فرحنا حينور أكثر والنجوم حتبان لنا، حتبان لنا أجمل وأكبر والشجر قبل الربيع، قبل الربيع حنشوفه أخضر واللي فات ننساه، ننسى كل أساه اللي فات ننساه، ننسى كل أساه يلا نلحق من الزمن أيام صفاه القمر من فرحنا، من فرحنا حينور أكثر والنجوم حتبان لنا، حتبان لنا أجمل وأكبر القمر من فرحنا، من فرحنا حينور أكثر والنجوم حتبان لنا، حتبان لنا أجمل وأكبر والشجر قبل الربيع، قبل الربيع حنشوفه أخضر واللي فات ننساه، ننسى كل أساه اللي فات ننساه، ننسى كل أساه يلا نلحق من الزمن أيام صفاه ذي الحياة من غير لقانا مش حياة واحنا مش حنعيش يا روحي مرتين القمر من فرحنا، من فرحنا حينور أكثر والنجوم حتبان لنا، حتبان لنا أجمل وأكبر القمر من فرحنا، من فرحنا حينور أكثر والنجوم حتبان لنا، حتبان لنا أجمل وأكبر والشجر قبل الربيع، قبل الربيع حنشوفه أخضر واللي فات ننساه، ننسى كل أساه اللي فات ننساه، ننسى كل أساه يلا نلحق من الزمن أيام سفر القمر من فرحنا، من فرحنا حينور أكثر والنجوم حتبان لنا، حتبان لنا أجمل وأكبر والشجر قبل الربيع، قبل الربيع حنشوفه أخضر واللي فات ننساه، ننسى كل أساه اللي فات ننساه، ننسى كل أساه يلا نلحق من الزمن أيام صفاه ذي الحياة من غير لقانا مش حياة واحنا مش حنعيش يا روحي مرتين فكروني ازاي هو أنا نسيتك فكروني ازاي هو أنا نسيتك فكروني ازاي هو أنا نسيتك إنت أقرب مني ليّ يا هنايا حتى وإنت بعيد عليّ أو معايا إنت أقرب مني ليّ يا هنايا حتى وإنت بعيد عليّ أو معايا تنتهي الأيام، تنتهي الأيام تنتهي الأيام، وتطوي العمر منا وإنت حبك إنت، إنت للأبد، للأبد ما لوش نهاية ما لوش نهاية حبك انت ما لوش نهاية، ما لوش نهاية يا ترى هيحصل ايه هنعرف الفصل الجاي. ....لولو الصياد الفصل الحادي عشر. ... دارين. ..خير عاوزنى ليه .... أجمل . ..وهو يقترب منها ويجلس بجانبها على السرير ويتبين ملامح الحزن في وجهها ... أجمل... .بصى يا دارين انا مش عاوزك تدى فرصه لنادين تضايقك ابدا وتخليكى قويه وتردى عليها ومتخافيش منها ابدا لانى ملاحظ انها بتخوفك وبتستغل النقطه دى عندك ... دارين قامت من مكانها منغعله ..... دارين ...انا مش بخاف من حد دى اختى الكبيره وبحترمها بس اكتر من كده لا.... أجمل ...يا دارين انتى كده بتخليها تفكر انها بتتفوق عليكى. .. داربن....انت عاوز ايه فى واحد يحب واحده يبقى عاوزنى اعاملها وحش انت غريب اوى أجمل .....ههههههههههه. ...وكان يضحك بشده....لدرجه ان ادمعت عيناه .... دارين ...بعصبيه ..بتضحك على ايه أظن انا مقولتش نكته خالص ... أجمل ....لا نكته انا احب نادين .... دارين...طبعا ولو قلت غير كده تبقى كداب اوى... أجمل.. .هههههه بصى يا دارين انا مش هنكر انى كنت معجب بنادين بس شكل بس يعنى مش حب وكنت منبهر بيها جدا انما حبيبتى حد تاتى خالص... دارين بعدم فهم...يعنى انت مش بتحب نادين انال بتحب مين ... أجمل ...وهو بسترخى على السرير ويرجع ظهره الى الخلف... أجمل ...انا بحب وأحده من زمان مقدرش اقولك هى مين ابدا ومفيش واحدة دخلت قلبى زيها بس هى فجاءه اتغيرت معايا وبعدت وفجاءه جمعتا القدر تانى بس عمرى ما قولتلها انى بحبها ابجا مع انها حبيبتي وروحى وبنتى وانى وكل حاجه بتمنها فى الدنيا ونفسي تحس بيا.... كانت دارين تسمع كلام اجمل وتشعر وكان سكاكين تقطع قلبها الى اجزاء اماذا لا يشعر بى ابدا لماذا لا يشعر بحبى له فانا احبه لا والله انى اعشقه بل اكاد اتنفسه يا الله اجعله يحبنى ولو قليل من حبه لتلك الفتاه... أجمل ...يقوم من السرير. ...ويتوجه الى الباب. .. اجمل...دارين جهزى حاجتك وجهزى شنطة سفرك ... دارين....باستغراب. ...ليه ..... اجمل...هنعمل شهر عسل جهزى نفسك .... دارين .بفرحه بجد هنسافر سوا لوحدنا انت وانا... اجمل...ههههههههه اه جهزى كل حاجه السفر بكره ... وتركها وخرج وكانت دارين سعيدة بسفرها مع فريد ولكن شعرت بغضه فى حلقها عندما تذكرت انه لا يحبها ولكن سوف أحاول بكل الطرق ان اجعل قلبه يدق لى ويحبنى انا وحدى فقط دارين ...... يا ترى هيحصل ايه هنعرف الفصل الجاى ....لولو الصياد
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD