البارت الخامس

813 Words
فجاه صدح صوته الغاضب مما جعل سيلا تذهل وبشدة انه لم تتوقع أن ياتى الآن والمصيبة انه سمع ماذا قالت أصدقائها عنه بالتأكيد سوف يحدت مجزرة الآن منتصر=هيبقى اى ى مرفت هانم مرفت (بتوتر)=منتصر اى المفاجأة دى تم قالت ومالك كده انا مقولتش حاجه منتصر (بعصبيه)=اقولك انا قولتى اى ى مرفت هانم قولتى لازم يكون عندك شخصيه ومنتصر غيور وشديد لازم لازم اتبتلى شخصيه صح ولى لا مرفت =هااا لا احنا بنهزر صح ى بنات صح ى سيلا تم نظرت إلى رفقاته كى يساعده فى هذا المأزق ى اللهى هى لا تستطيع أن تقف أمام منتصر بالتأكيد سينسفها هى وعائلتها جميعا إحدى أصدقائها لكى تنقذ الموقف =احنا كنا بنهزر ى منتصر احنا كلنا مبسوطين ليك انتى وسيلا موووت ومستنين اليوم إللى هتتجوزا فيه من كتر محبيتنا فيكم ولى اى ى سيلا تم نظرت إلى سيلا كى تساعدها هى الأخرى سيلا (بتوتر)=ايوه ى مراد هم بيهزروا دول صحابى اكيييد بيحبونى يعنى (غ*يه اووى) منتصر وهو يلعن فى سره من غباء حبيبته وصغيرته انه تتق فى جميع الناس لا تكذب أحد ابدا .انه اتى كى ياخده معه إلى البيت كما أخبرته والدته ولكن ان لم ياتى لاكان تسمم عقله من كلام رفقاته السوء مراد (بخبت)=مانا عارف انهم صحابك وبيحبوكى اووى عشان كده جيت افرحهم اول الناس واقولهم ان فرحنا آخر الشهر واكيد اول الناس تفرح صحابك عشان كده جيت اقولهم ولى اى ى مرفت مش فرحانه ولى اى(بخبت) عند سيلا كانت فى حاله زهول ماذا فرحها هى على حبيب طفولتها وبعد شهر ستصبح بعد شهر بالتمام والكمال زوجته ى اللهى ماهذا السعادة وكان قلبها يترفرف من الفرحه ويتمنى أن ينتهى هذا الشهر بسهوله كل يتتم فرحتهم على خير اما عند مرفت كانت تحترق من الداخل شهر وسيتزوج سيصبح ملك هذة الحقيرة لا لم تستلم ستفعل وتفعل حتى يتركها ويحبها هى خرجت من تفكيرها على صوت منتصر الخبيت وهو يحدتها مرفت (بغل) =اه الف مب**ك بس مش ملاحظ ى منتصر انت وسيلا ان شهر قليل انا لو منكم كنت كنت خليته كمان شهرين تلاته منتصر (بخبت)=الله يبارك فيكى وعقبالك واه لا مش كتير خالص لمى تتخطبى انت ابقى أخرى فى الفرح براحتك لاكن انا مش قادر أبعد اكتر من كده عن حبيبتى سيلا خجلت سيلا بشدة بعد حديت منتصر اما مرفت فكانت تحترق وبشده منتصر=يلا ى سيلا عشان منتاخرش على ماما بعدما ذهبوا فجأة اوقعت مرفت الطاوله بأكملها وقالت (بغضب)=ان ماوريتك ى منتصر ان مخلتكش تجيلى زاحف عشان اتجوزك مبقاش اسمى مرفت وانتى ى سيلا حسابك تقل معايه اووى تم اخدت شنتطها وذهبت ولم تسمع لصوت أصدقائها التى يحدتنها ...................................................................... ......... ....... عند مراد وملاك كانوا طول فترات العمل لم يزيحوا نظرهم عن بعض مراد ينظر بعشق دفين من أعماق قلبه وهى أيضا بحب ظلوا ينظرون لبعضهم حتى موعد الاستراحه مراد وهو يذهب لملاك كى يسالها عن عائلتها مع انه يعلم كل شئ عنها لكن يريد أن يسمع منه كل شئ عنه وحتى يعلم اذا كانت تكذب ام لا مراد وهو يتحدث =بس انتى مكلمتنيش عن اهلك ابدا ى ملاك ملاك (بحزن )=انا معرفش حاجه عنهم خالص يريتنى كنت اعرف مراد (وهو يتصنع الدهشه)=ليه سيلا وهى تخاف ان يكرها عندما يعلم انه يتيمه لطالما كان ينفر منه الجميع بسبب أنها يتيمه وليس لديه عائله ولكن يجب أن تكون ص**حه منذ البدايه هذة العلاقه سيلا (بحزن )=اصل انا يتيمه ومعرفش حاجه عن عائلتى تم اسطردت قائله انت لو عايز تسبنى عشان انا يتيمه و لم تنهى جملته عندما شعرت باحد ما يجذبها لحضنه بشدة تم قال مراد(بجديه)=وهو يجذبها لاحضانه انا ميهمنيش بنت مين ولى من عيله مين انا يوم ماحبيت حبيت ملاك وبس انا يهمنى انتى وبس فاهمه ى ملاكى فاهمه ى حبيبتى❤ ملاك (بخجل وفرحه داخليه )=حاضر ى مراد مراد (بحب)=قوليها قولى حاضر ى مراد ملاك (بخجل)حاضر ى حبيبى❤ تم اخذوا يتحدثوا حتى انتهى موعد الاستراحه وعاد كل منهم إلى عمله تم وقت الذهاب وذهب كل منهم إلى بيته ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠لامكان اول مرة نذهب إليه فى قصر شديد الفخامه نعم انه قصر مراد ال*قرب يجلس فى غرفته عارى الص*ر وهو يفكر فى ملاك لا يستطيع النوم الساعه داخله على ٣ الفجر ولا يستطيع النوم مازال يفكر فيه لا يمكن أن يخرجها من عقله حتى تطلع الى الصورة التى فى يدة وقال (بحب)=هانت ى ملاك كلها شهر شهرين وتبقى مراتى وملاكى لاخر يوم فى حياتى ومش هسيبك غير فى آخر نفس ليه انا بقيت اسير حبك خلاص ى ملاك ............................................................. عند منتصر وسيلا قام منتصر بأيصال سيلا الى منزلها تم حدته=تصبحى على خير ى سيلا سيلا وهى تريد أن تحدته =منتصر منتصر(بجديه)=انا عارف عايزة تقولى اى بس انا والدتك اتفقت معاها على الجواز وهى وافقت ولى انتى عندك اعتراض(بغمزة) سيلا (بخجل )=تصبح على خير تم تركته وذهبت جرى الى الداخل وقلبه يطير بشدة من فرحتها اما عند منتصر =ونتى بخير ى حبيبتى تم ذهب كى يجد خطه يضع خطه لهذة الع***ة التى تريد إيذاء صديقته ....................... ...... عند مريهان والمجهول مريهان =هااا هتنفذ امتى المجهول =......... مريهان =لا تلات تيام كتير اخرك يومين بالكثير المجهول=.......... مريهان =سلام تم اخذت تضحك بشده تم قالت=نهايتك قربت اووى ى ملاك ............................................................. ................ نهايه الفصل الخامس اتمنى ان يعجبكم❤
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD