البارت العشرون

766 Words
صلوا على الرسول لعله يشفع لكم يوم القيامه ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♤♤♤♤♤♤♤♤♡♡♡ عند سيلا وملاك نزلوا إلى الأسفل كى يخرجوا سوا ويتسوقوا ماتبقى لهم من أشياء وجدوا منتصر تحت ينتظرهم كى يوصلهم الى مايريدون ركبوا معه سيلا بجانبه وملاك بالخلف وطول الطريق لم يكف عن مزح سيلا مع منتصر وابتسامه ملاك الخجوله كما شكر منتصر كتيرااا لملاك لانها السبب فى الزواج وعدم التاخير بعد ذلك شركته ملاك تم قالت لا شكر بين الاخوات منحها ابتسامه على انه يشعر بذلك أنها اخته بعد قليل اوقف السيارة امام مول دخلت كلا من سيلا وملاك الى الداخل واستاذنهم مراد عائدا إلى عمله وإعطاء فيزا الى سيلا كى تشترى ماتريدة كما أن مراد أعطى واحده الى ملاك واخبرهم ان يتصلوا به كى يرجعهم الى بيتهم تم انصرف ووقف فى الخارج وهو يكلم أحد حارسيه المخلصين ويقول=اسمع ى حسان وركز معايه سيلا هانم وصحبتها جوه عينك متغبش عليهم ابدااا فاهم لو راحوا فى حته روح وراهم بس من غير مايخدوا بالهم فاهم ولى لا حسان(بطاعه)=اومرك ى باشا تم استأذن منتصر عائدا إلى شركته كى يساعد مراد فى عمله تم يعود إلى هنا ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♡♡♡♡♡فى روما عند مريهان وهى تتحدت فى الهاتف مع أحد الرجال التى استاجرتهم كى يقتلوا ملاك تقف وهى تقول له=يعنى هم دلوقتي فى المول هى وصحبتها دى صح الرجل=أيوة ى رحمه هانم نعم لقد غيرت اسمها وهى تحدت الرجل حتى اذا وقع فى ايد مراد (ال*قرب)واعترف عليها الرجل لا يعرفها مراد وبذلك ستفضل هى بأمان مريهان=تمام اوى وركز معايه كده واعمل إللى هقولك عليه تم اخذت تقص عليه خطتها والرجل يسمع ومزهول من كميه الحقد والشر هذة لا يصدق الرجل ان هناك أحد هكذا من الحقد والكرة للناس هو لا يفعل ذلك لانها شغلته بل انه يحتاج أموال لمعالجه زوجته ويعتقد ان ذلك لا يفعل شئ خاطى لانه يريد إنقاذ زوجته من على حافه الموت لكنه لم يستشعر ابدا بهؤلاء الذين سيروحوا ضحايا نتيجه أفعاله هو حتى قالت مريهان=هااا فهمت هتعمل اى الرجل =أيوة ى رحمه هانم فهمت مريهان=بس اسمع مش عايزاك تنفذ دلوقتي اول مااتصل بيك نفذ بس خليك وراهم خطوه بخطوه من غير مايخدوا بالهم فاهم هو=حاضر ى هانم مريهان=لو نفذت إللى انا قولتهولك صح هد*ك إللى انت عايزة مفهوم كلامى هو بفرح =حاضر ى هانم مريهان=سلام تم أغلقت الهاتف وهى فرحه لان احتياج هذا الرجل للمال سيساعدها على تحقيق حلمها وهو التخلص من ملاك تم قالت وهى تنظر فى ساعتها=بدااا العد التنازلى بتاعك ى ملاك تم اخذت تضحك كتير وهى تتخيل ماسيحدت لها بعد قليل على ايديها هى وبالتالى ستكون هى من فازت على مراد ♡♡♡♡♡♡♤♤♤♤♤♤♤♡♡♡♡♡♡♡فى شركاات ال*قرب كان فى اجتماع مع شركه أخرى تريد ان يتعاملوا معهم فى صفقه كان يجلس وعلى يمينه السكرتريه التى ترتدى ملابس تحدد جسمها وبجابنها المحاسب وبعض العملاء من الشركه اما على الناحيه الأخرى كان يجلس العميل سيد روبرت وبجانبه سكرتيره الخاصه به التى ترتدى هى الأخرى ملابس فاضحه للجسم وهى تبتسم بأغراء ظننا بها انه سيعجب بها ويموت عليها لا تعلم ان نظرة واحده من ملاك تكفيه طوال العمر وبجانبه بعض العملاء من شركتهم تم قال السيد روبرت بالانجليزى=عذرا سيد مراد لكن السعر إللى انت بتقوله صعب جدااا اننا نوافق عليها اعذرني بس هو opsibol اننا نوافق بيه مراد ببرود كان شركته لم تستفيد من هذا المعرف قال=بس دى اسعارنا لو مش عجبك متتعملش معانا وخلاص وكمان نسبه 45% مش قليله على الفلوس إللى هتدفعها ولى اى روبرت=بس احنا سيد مراد بنتناقش مش بنتخانق كى تقول ذلك الكلام وبعدين حضرتك هتاخد55% اكتر مننا ومش اختلفنا معاكم عشان انت صاحب الفكرة مراد(ببرود طاغى)=دااا إللى عندى موافقين بيه تمام مش موافقين فى غيركم يتمنى بس اننا نتعامل معاه السكرتريه( بدلال)=طب لو قولتلك عشان خاطرى انا تقلل السعر دااا تقول اى ى مسيو مراد مراد( بابتسامه تقزز)=هقول بردوا ان السعر إللى انا قولته هو إللى هيمشى ولى انتى عندك راى تانى هل سمعتوا للتو صوت انفجار واحتراق اذا رأيتهم هذة السكرتريه الآن ستعرفوا أنها محكمه من هذا قصف الجبهه??? السيد روبرت وهو يستشعر ان اذا استمر اكتر من ذلك يتفاوض مع مراد سيخسر التعامل مع مراد لان مراد معروف بعدم المناقشه كتيرا فى عمله حتى قال =واحنا موافقين سيد مراد ابتسم مراد ابتسامه جانبيه تم استقام وسلموا على بعضهم البعض بذلك انتهى الاجتماع بفوز مراد وتحقيق ما أراد ففى النهايه هو ال*قرب يعرف يستغل كل مايريد بالظبط فى الخارج وتقف السكرتيرة الخاصه بمراد بجانب السكرتريه الأخرى وتقول (بشماته)=كان شكلك وحش اووى ساعه مراد بيه ما**فك no way مش قادرة انسى شكلك وانتى بتكلميه وهو **فك بس بصراحه مسيو مراد دائما بيعمل كدة وبيدى كل واحد حجمه الحقيقى باى بيبى Hard lick تم تركتها وذهبت وهى تضحك بشماته الأخرى بشر=no way مستحيل اسيب مراد غير مايبقى بتاعى انااا بكل أملاكه ليه انااا مش حتته جربوعه زى دى تقولى كده بس انتقم منها الأول وبعد كده مراد هيبقى بتاعى لوحدى انااا ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♡♡♡♡♡♡♡♡♡نهايه الفصل العشرين اتمنى ان يعجبكم?
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD