احببت خاطفي
البارت الاول
تحت ضوء القمرر ولمعان النجوم صوت الرياح
ورأحتها المنعشه ونسيمها الذي يعم المكان
كانت ماسكه ورقه وقلم كتبت" انا اسمي اصاله ايمن كمال بنت ايمن كمال اكبر صاحب شركات وانا بقي هشتغل بعيد عن بابا فاكرين كده غلط بس ده الصح انا اللي بعمله صح اكيد
وفجأه
استوووب اصاله ايمن كمال عندها 20 سنه نفسهاا تشتغل بعيد عن أهلها عندها احساس أنها لو اشتغلت بعيد عنهم هيكون احلآ
التلفون رن
اصاله. عملتي اللي قولتلك عليه
روان. اه عملتلك ام بطاقه مزوره واسمك ملك محمد احمد كده تمم
اصاله. بجد انتي عسل بعشقك باي
روان. استني قوليلي صحيح هتعملي ايه
اصاله. اكيد هقدم في شركه
روان. ربنا معاكي باي
اصاله. باي
استوووب ياخوياا
روان صحبه اصاله االانتيم يعني بيست بيست عصير بيست يلاا ??❤️
اصاله في نفسهاا امتي ييجي بكره ونامت
اصاله صحيت علي صوت المنبه
لبست فستان زهري وطرحه بيضه ونزلت
ام اصاله.رايحه فين
اصاله. عند صحبتي
ام اصاله. اوكيه
اصاله. صحيح انا نضفت متطلعيش حد ينضف
ام اصاله. مش انا قولت هما اللي هيزفتوه انتي فاكره بيخدوا فلوس قليله
اصاله.يادي الفلوس انا زهقت
ومشيت اصاله
الحارس.احضر العربيه
اصاله.لا انا هاركب أوبر
وصل الاوبر ومشيت
الحارس.نفسي اعرف انتي طلعه لمين دي اختك زهقت امي
اصاله وصلت الشركه وطلعت
السكرتيره لابسه فستان قصير لونه احمر وعمله ديل حصان
اصاله.لوسمحت انا اسمي اص قصدي ملك محمد
السكرتيره بقرف.اه اتفضلي مستر عمر مستني حضرتك
اصاله.اوكيه
بعد مادخلت
السكرتيره.ايه اللي هي لبساه ده اوف
اصاله دخلت
اصاله.صباح الخير
عمر.انبهر لأن اول مره يشوف بنت محجبه كده
عمر.اتفضلي
استووب
عمر ده صاحب مدير الشركه ماسك كل حاجه كأنه المدير عنده 25 سنه واد قمر وحلو ?
اصاله.قاعدت انا كلمت حضرتك امبارح وطلبت البطاقه اتفضل
عمر.ملك محمد احمد
اصاله بتوتر.اه
عمر.بصي انا هجربك انهارده وهشوف شغلك اوكيه
اصاله بفرحه.بجد شكرٱ
عمر. طب استني ايسيل
ايسيل دخلت
استوووب
ايسيل بنت في العشرينات قموره عنيهاا لون الشجر سكرتيره عمر
عمر.خديها وديها المكتب
ايسيل.اتفضلي معايا
اصاله في نفسها.هي اه بشعرها بس لابسه لبس طويل مش زي التانيه
ايسيل.ده المكتب
اصاله.شكرٱ
ايسيل.العفو
وبعد شويه
جيه شخص
~~~.جيبي الملفات علي المكتب
السكرتيره بدلال.حاضر صحيح في واحده جت النهارده ومستر عمر قالي اول ما تيجي اقولك
ادم.ماشي انا هروح اشوفها
استوووووووب
ادم الحفناوي مدير الشركه
متكبر مغرور لا يصدق معني الحب فاكر أن البنات كلهم ....... استغفر الله يلا نكمل
••••••••••••••••••••••••
في مكان تاني في شركه ايمن كمال
ايمن. ايه يا محمد عامل ايه
محمد. الحمد الله انت عامل ايه وبناتك عاملين ايه
ايمن.الحمد الله تمام وابنك ادم عامل ايه
محمد قعد اللكرسي.تعبت منه
ايمن.ادم.بتاع زمان كان حاجه تانيه كان عل طول مبتسم
محمد.نفسي اعرف ماله مش عارف اعمل ايه
ايمن. ربنا يهديه انا بنتي مش عايزه تشتغل معايا
محمد.طب ليه
ايمن.كده لوحدهاا
محمد.بنتك بتفكرتي ببنتي عايزه تبني نفسها
ايمن.بس ليه انا عايز تشتغل معايا ليه كل ده
محمد.ربنا يهديهاا
استوووب تعبت??
ايمن كمال عنده اكبر شركات في مصر وامريكا
بيحب بنته الكبيره جدآ
محمد الحفناوي ابو ادم الحفناوي عنده اكبر شركات في مصر وفرنسا طيب جدآ بيحب ابنه وابنته ويلااا نكمل❤️
•••••••••••••••••••••
اصاله قاعده علي المكتب
اصاله.طب لو عرفوا هايعملوا ايه
قطعهااا رنه التلفون
اصاله.الو
روان.ايه يا صحبي ياصحبي
اصاله.عم الناس ايوه يا صحبي سيد الناس??
روان.وحشتيني يا صوصة
اصاله.وانتي كمان طب ايه رأيك اول لما اطلع ارن عليكي تيجي عندي ونقعد مع بعض
روان.تمم
•••••••••♡••
ادم كان هيدخل بس رن الفون
اادم.الو
رنااا بدلال.الوا يا حبيبي
ادم.عايزه ايه
رنا.كنت عايزه اقولك هنتقابل فين
ادم.عندك في الشقه
رنا.تمم هاستناك الساعه 6
ادم بغرور.انا هاجي الساعه 8
رنااا.خلاص اوكيه
ادم.باي
رناا.باي
دخل ادم اتفجاه من لبسها
ادم.انتي
اصاله سرحانه
ادم.بت
اصاله انتبهت
اصاله في نفسها.مين ده
اصاله.افندم
ادم قعد علي الكرسي
ادم.انتي بقي اللي شغاله هنا
اصاله.اه
ادم.طب لو عايزه تشتغلي هنا اقلعي الطرحه والبسي لبس قصير زي البنات اللي بره
اصاله.وانت مالك انت ايه التحشير ده
ادم بعصبيه. انتي مجنونه وبنت مجنونه كمان
اصاله مستحملتش وضربته بالقلم
اصاله. القلم ده للناس الحقيره اللي زيك
ادم رفع إيده وو........
يتبع❤?
احببت خاطفي
البارت التاني
اصاله.القلم ده للناس الحقيره اللي زيك
ادم بيرفع اديه وكان هايضربهاابس عمر جيه ومسك إيده
عمر.دي بنت
اصاله.ماشيه يا استاذ عمر مش عارفه ازاي مشغلين واحد كده
عمر.ده المدير
اصاله.احنا هانهزر
عمر.اسكتي روح يا آدم المكتب
ادم قرب من اصاله وقال.هاتندمي مش واحده ذيك ترفع ايديهاا علياا فاهمه
قالها بحده خوفت اصاله
اصاله.في نفسها يالهوي شكله طلع المدير
عمر.يلا يا آدم
ادم وعمر خرجوا وادم كان في كميه الغضب
اصاله.انا لازم اهرب يلا انتي لسه قاعده خدت حجتهاا ومشيت
.........................
في مكتب آدم
ادم.ابعتهاالي
عمر.طب أهدأ هي مش
ادم قاطعه.بقولك انا مش ناقص يلا روح نديها
عمر.حاضر
عمر في نفسه.شكلك يا ملك انهارده اخر يوم في عمرك
ادم.يلااا
عمر.حااضر
......................
عمر دخل المكتب
عمر.هي فين
عمر .ايسيل هي فين ملك
ايسيل .مشيت
عمر.بتقولي ايه
ايسيل.مشيت
عمر.يالهوي شكله اخر يوم في عمري انا
...................
في شركه اسلام الكيلاني
روان قاعده مستنيه تدخل
السكرتير.اتفضلي
روان دخلت وهي قلقانه
روان دخلت وقعدت على الكرسي
اسلام.اهلأ انتي بقي هاتشتغلي محاسبه هنأ اشتغلتي قبل كده
روان.لا اول مره اشتغل
كان الصمت سيد المكان
روان في نفسها.هو هيفضل يبص في الملف ده مشفنيش حتي
روان .هو حضرتك مشغول
رفع اسلام رأسه اخيرأ
اسلام.انا
كان مصدوم من شكلها هي شبه واحده هو يعرفها اوي
اسلام.انتي مين
روان.انا
اسلام وهو متنح.اه
روان.انا روان وجايه اشتغل محاسبه
اسلام ساكت
روان .هو حضرتك مش موافق علي الشغل
اسلام ساكت
روان.خلاص عرفت الاجابه متشكره وجايه تمشي
اسلام.موافق يا
روان بفرح .روان انا روان بجد شكرأ جداً
ورجعت قعدت على الكرسي
اسلام.بكره تكوني موجوده الساعه تسعه
روان.تمم باي ومشيت
اسلام في نفسه .ازاي هي نفس كل حاجه الشبه الطريقه الضحكه ازاي
استوووب
اسلام الكيلاني عنده اكبر شركات في مصر وايطاليا عنده 30 سنه
.......................
في مكتب آدم.
ادم.فين
عمر.مشيت
ادم.بتقول ايه
عمر.مشيت روحت المكتب ملقتهاش ايسيل قالتلي انها مشيت
ادم.روح جبلي سي ڤي بتاعها
عمر.حاضر
ادم في نفسه.ماشي والله هاخليكي تبوسي رجلي
.........................
في بيت اصاله
اصاله دخلت
تيتا زينب.بنتي صحبتك جت ومستنياكي في الأوضه
اصاله.ماشي يا تيتا
اصاله طلعت الأوضه
روان .جريت عليها وحضنتهاا
روان.انا اتقبلت في الشغل فرحانه اوي انا وانتي كده زي بعض لازم نحتفل
اصاله بحزن.انا مشيت من الشغل
روان.ايه
اصاله.مشيت وقعدت علي السرير
روان.طب ازاي
اصاله حكت لهاا
روان.انتي ضربتيه بالقلم
اصاله .اه
روان.يخربيتك
اصاله.وبس
روان .خلاص انشاء الله تشوفي مكان تاني
اصاله.يارب اول طريق ليا باين من أوله
روان.ربناا معاكي
.....................
في بيت اسلام الكيلاني
همس.باباااااااا
اسلام شلها
اسلام.وحشتيني جدآ
همس.وانت كمان
اسلام .فين بوسه بابا
همس بسته.بحبك
اسلام.وانا كمان يلا روحي نامي عشان المدرسه
همس.اوكيه يا بابا
ام محمد جت .يلا حضرتك السرير يلا
همس .يلااا
اسلام دخل الجناح بتاعه
قعد يتف*ج علي اللوحه المرسومه لشخص
اسلام.وحشتيني اوي بنتك كبرت وانتي جبتهالي ومشيتي وسبتينى تعرفي انتي نسخه عن وسكت وقاال روان
ويتبع❤️??