احببت خاطفي (Part 3)

1110 Words
احببت خاطفي⁦❤️⁩ البارت الخامس روان.ايه اسلام.تتجوزيني روان .انا عارفه شعور همس هي محتاجه ام تكون جمبهاا انا عارفه انك معاها بس حنان الام ميتوعدش ولو انا وفقت بمرور الزمن هي هاتكبر وهاتشوف الشبه اللي بيناا انا شكل ومامتها شكل عشان كده سامحني مش موافقه اسلام.ده اخر قرار روان بحزن.اه بعد اذنك .................................... في الاسكندريه في بيت نور نور.باي ي عمتي نهي.باي ي قلب عمتك ايسيل.باي ي ماما نهي.باي ي قلب ماما خلي بالكم من نفسكم نور.متخافيس احناا رجااله ايسيل .لا انا مش راجل نور.ههههههه مجنونه يلاا باي نهي.باي ي قلبي .................................. في بيت اصاله رحمه.بابا انا خايفه دي من امبارح مختفيه ايمن.سألتي روان رحمه .برن مش بترد ام اصاله بعيااط.بنتي ي ايمن انا عاوزاها ايمن.اهدي عشان افكر ام اصاله.بلغ البوليس ايمن.بس اول حاجه نكلم رواان رحمه.اديني بحااول ام اصاله.يارب تكون عندك ي رواان ................................. في بيت روان روان قاعده في اوضتهاا روان بعيااط.كان عايزني لبنته انا اه حبيت همس بس انا عيزاه يحبني انا حبيته هو شخص محترم بس انا عيزااه التلفون رن روان مسحت دموعها روان.الو رحمه.الو روان اصاله عندك روان.لا ليه رحمه .طب امبارح قالتلك هي رايحه فين وهي ماشيه من عندك روان.هي اصلآ مجتش عندي وامبارح حاولت اكلمها تلفونها مقفول رحمه بعيااط.اصاله ي تري رحتي فين روان.هو في ايه فين اصاله رحمه .اصاله طلعت امبارح الساعه سبعه ومجتش لغايه دلوقتي روان.بتهزري رحمه.والله روان .طب بلغوه البوليس لغايه لماا اجي رحمه.مااشي .................................... ⁦❤️⁩⁦❤️⁩ في جامعه منه منه.احيه المحاضره شغاله بقالهاا عشر دقائق الدكتور هايقتلنا ايلين.ربناا معانا كل ده بسبب ياارا ياارا .انا مالي المنبه مرنش اعمل ايه بقي ايلين.اسكتي انتي يارا.ساكته اههه منه.بس ايه رأيكم في الاقلم امبارح يارا.كان رائع ايلين.عارفه لو شوفتيه هاتموتي منه وهي دخله في مكان المحاضره منه.لا طبعآ انا اخاااااااا احيييييه انت سليم.اهلآ ............................ في القاهره في بيت تياا تياا.ي بابا معلش لازم اسافر محمد.لا ي تياا تيا.معلش مش لوحدي هساافر سيا.سبهاا ي بابا ده جامعات محمد.لا انا خايف عليها امك لو كانت عايشه كانت هاتعمل كده تيا.والله ي بابا هو شهر هو انا رايحه العب انا رايحه امريكا عشان الامتحان محمد.خاايف تياا.ونبي هو شهر ومعايه اصحابي والله محمد.موافق سياا.اخيرآ تياا.الله بجد انت احسن اب بحببكك محمد.ربناا معاكي سياا.هقوم اعملك صنيه مكرونه بالبشاميل تاكل ايدك وراهااا محمد.لا انا كده مش هعرف اشتغل تيا.انا جعانه قومي يلاا سياا.حااضر استووب تياا في جامعه الطب اخر سنه معالجه فيزيائيه عشان كانت متفوقه في كل السنين هاتروح امريكاا تدرس هنالك عنيهاا لونهاا ازرق بتحب تضحك كتير سياا خلصت الجامعه حقوق بتحب تهزر وتضحك محمد ابوهم بيحبهم اوي شغال محاسب في بنك ................................. في بيت ايسيل ايسيل قاعده بتفكر في عمر ايسيل.عسول وكيوت ومحترم وبيخااف علياا مش عايزه احبه مريم.مش لدرجه ايسيل .عسول اوي يا مريم وضحكته ولا الغماازه انا هااموت مريم.طب انا اعمل ايه ايسيل. في ايه احكي مريم.انهارده الصبح كنت في مول وكنت في محل اكل وانا بدفع الفلوس نسيت تلفوني المهم مشيت لقيت حد بينادي علياا وبيقولي تلفونك المهم شكرته وقالي انا اسمي مراد جااسر وبس ايسيل.وبعدين ايه اللي حصل مريم.بس ايسيل.هو ده حب يا اختي مريم.هههههه انا بحكيلك ايسيل.تمم يلاا ناامي مريم.انا غلطانه ايسيل.نامي عشان عندي شغل بكره مريم.نامي ياااختيي استووب مريم اخت ايسيل في اخر سنه جامعه هندسه بتحب تهزر وتضحك وبتحب الاكل ومش بيبان عليهاا يتبع?⁦❤️⁩ #sola ayman♥️ احببت خاطفي البارت السادس في بيت تيا تيا.الو مليكه.بابا وافق تيا.وانا مليكه.تمم جهزي نفسك عشان السفر بكره تياا.تمم انا أهه هدخل اجهز الحاجه مليكه.تمم بكره ابقي اكلمك تيا.تمم مليكه.باي اعملي المنبه عشان بكره يوم مهم تيا.تمم عرفت والله مليكه.بااي تيا.باي سياا.خدي تيا.ايه دوول سياا.دول الفين جنيه خدي خليهم معاكي تيا.لا بابا بكره هايديني سياا.خليهم احتياطي بس تياا.شكرآ بجد سيا.مفيش شكر مابين الاخوات تيا.لازم اخلص عشان بكره سيا.ربنا معاكي .....................................في بيت آدم كنزي.انتي اصاله.كنزي كنزي.ايه اللي جابك هنا اصاله.في واحد خاطفني كنزي.ادم اصاله.انتي عرفاه كنزي .ده اخويا اصاله.اخوكي كنزي .اه صحيح انتي اسمك ايه اصاله.اصا قصدي ملك كنزي.بجد شكرآ علي اللي عملتيه اصاله.عادي انتي كنتي محتاجه مساعده وانا معملتش حاجه كنزي.انا اسفه علي اللي اخويا عمله طب ليه هو جابك هنا اصاله.عشان ضربته بالقلم كنزي.عملتي ايه اصاله.ضربته بالقلم كنزي.كدابه اصاله.والله كنزي.احيه اول بنت تضرب آدم الحفناوي اصاله.هو مغرور وقليل الادب كنزي.بصي انا هروح عشان محدش يشك وهاجيلك تاني اصاله.تمم بس انا لازم اخرج من هناا ........................................ في جامعه يارا يارا.انت سليم بصدمه.انتوا منه.انت اللي جابك هنا مش كفايه القلم ولا نسيته سليم بعصبيه.انا دكتور الجديد سليم الالفي منه.انت الدكتور سليم.اه ايه اللي اخركم ايلين.كنا بنجيب الاكل سليم.اخر مره ايلين.تمم يلاا دخلوا وقعدوه منه.والله رخم ايلين.بس مزز منه.علي نفسه يارا.بس باين أنه حاجه كبيره سليم.التلاته اللي لسه جايين ايلين.نعم سليم.قوموا التلاته وقفوه سليم.بتتكلموا وانا بشرح ايلين.انا اسفه ويارا.انا اسفه منه... سليم.اسمكم ايه ايلين.انا ايلين ودي يارا ودي منه سليم.منه اعتذري منه.مش بعتذر لحد سليم.بقولك اعتذري منه.وانت سمعت انا قولت ايه يارا.ي بت اعتذري اخلصي سليم.يارا و ايلين أعدوا ومنه تطلع بره منه طلعت سليم.اخر مره هتعتذري ولا تخرجي من المحاضرة منه.انا مش بعتذر لحد انت فاهم وطلعت ......................................... في شركه آدم الحفناوي عمر.عملت ايه ادم.خطفتهاا عمر..انت مجنون هتلاقي اهلهاا بيدوروا عليها ادم.ولا يهمني عمر.انت فعلآ مجنون ادم.ملكش دعوه بيهاا وانت هاتموت عليها كده ليه عمر.انت فعلآ اتجننت ادم.صحيح الف سلامه علي ايسيل عمر.ام نفسك انا عارف دماغك هي سكرتيره ادم.وتعزمهاا علي بيتزا ده انت عمرك معملتهاا معايا عمر.كانت تعبانه انت بقي تعباان ادم.طب ليه مجتش انهارده عمر بغيره.وانت عرفت ازاي ادم.عادي عمر.تعبانه شويه عشان كده مجتش باب خبط عمر.ادخل ايسيل.صباح الخير ادم.مش كنتي تعبانه ايسيل .صحيت لقيت نفسي كويسه ادم بخبث.الف سلامه عليكي بجد كنت زعلان عليكي عمر بغيره.ااايسيلل ايسيل بخوف .نعم عمر.اططلعيي بررره ايسيل.حاضر ............................................. في تركياا نور.اخيرآ ايسيل.بجد مش مصدقه اخيرآ انا في تركياا نور.استني نركب تا**ي ايسيل.وقفت التا**ي ايسيل .عاوزه اروح اقرب فندق ......تمم ركبوه وراحوا الفندق نور.عايزه اوضه العامل .تمم بس ينفع تكتبي اسمك هنا نور.تمم العامل .اتفضلي المفتاح نور.شكرآ في الغرفه ايسيل.لازم ندور علي شغل نور.اه قومي خدي دوش وننزل ندور ايسيل.تمم ..................................... في بيت اصاله رحمه بعياط.اصاله روحتي فين روان بعياط.اهدي انشاء الله هنلاقيهاا ام اصاله بعياط.روحتي فين ايمن.هو ده اللي حصل الظابط.تمم احنا هندور في كل مكان ايمن.تمم ام اصاله.ملقتش بنتي هاتندم أنت فاهم ايمن.رحمه تعالي خدي امك رحمه.تعالي ي ماما ام اصاله.بنتي انتي فيين روان تلفونها رن روان.الو اسلام.روان معايا روان.اه مين اسلام.انا اسلام روان. حضرتك اذيك اسلام.مجتيش ليه روان .اسفه بس صحبتي مختفيه من امبارح وانا مع عيلتهم اسلام.اسمها ايه روان بعيااط.اصاله ايمن كمال اسلام.بنت ايمن كمال روان.اه اسلام.طب اهدي ومتعيطيش روان.لو سمحت تعالا اسلام.اهدي انا جايلك روان.ماشي ....................................... عند يارا يارا.يوه بقي انا زهقت ايلين.اهدي يارا.تعالي ندخل محل مااك ايلين.تعالي دخلوا المحل وقعدت وطلبت الاكل وبعد شويه ايلين.انا شبعت يارا.انا رايحه ادفع ايلين.تمم يارا.لوسمحت ده حق الاكل العامل.طربيزه كاام يارا.15 العامل.150 يارا.اتفضل العامل .مش معايا فكه يارا.طب انا اعمل ايه مراد.انتي عايزه كام منه يارا .خمسين مراد. خدي الخمسين وخد الخمسين وهات المئه يارا.تمم شكرآ مراد .كان مشدود ليها وفضل يتابعها لغايه لما خرجت يتبع⁦❤️⁩? #sola ayman
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD