احببت خاطفي
البارت الاحدي عشر
في امريكااا
مازن.جبتلك المعلومات
الصقر.هات
مازن.مش هاتخليني اشوفهم
الصقر.انا رايح الجناح بتاعي
في جناح الصقر
مسك الاوراق وبدآ يقرأ
في بيت الطلبه
اميره.انتي مجنونه
تياا.اللي عملته صح
مليكه.صح ايه ده لو عرف هايقتلك
تياا.مش بخاف من حد كده كده احنا هانموت بس والله هاخليه يدفع التمن
مليكه.هو الراجل من عيلتك وانا معرفش
تياا.اسكتي ي ظريفه
ايات.مليكه عندها حق ده راجل خطير
شهد.وبيقتل زي ما عايز مش بيفرق عنده قلبه حجر وبيقولوا نظراته شرسه تكلك وكمان بارد
تيا.ولا يهمني
ايات.ربنا يستر بس
تيا.انا جعانه
ايات.وانا كنتي فين ي مليكه
مليكه.انا لازم ارجع مصر
ايات.ليه
مليكه.امي تعبانه انا لازم اسافر
تيا.مين اللي قالك
مليكه بعيااط.بابا رن علياا وقالي هي عايزه تشوفني انا خايفه عليها
تيا.طب اهدي بس
مليكه.امي انا خايفه عليها انا لازم انقل ورقي للقاهره لازم
تيا.طب بكره أنا وانتي نروح مع بعض ننقلها واجيب ورقي انا كمان
مليكه.لا خليكي انتي هنا
تياا.لا انا لازم اروح معاكي
مليكه.لا ي تيا خليكي هنا انتي فاهمه وانا هاروح القاهره
تيتا.بس
قطعتها مليكه .مفيش بس انتي ها تكوني هنا
تيا.ماشي بس لازم تتصلي بيا كل شويه
مليكه.حاضر
.............. .................
في بيت آدم الحفناوي
في الصباح
علي السفره
محمد.كنزي اطلعي جيبي ملك
كنزي .حاضر
ادم بقرف.صباح الخير
ام ادم.صباح النور بعد المصيبه اللي عملتها وتقول صباح الخير
محمد.انت بارد ي شيخ بعد اللي عملته وتقول صباح الخير
ادم ببرود.انا حر
اصاله نزلت
كنزي .اقعدي ي ملك
اصاله ب**وف.حاضر
محمد.اسمك ملك ايه
اصاله بقلق.ملك محمد احمد
محمد ابوكي شغال ايه
اصاله.كان شغال بس عشان تعبان انا خليته يقعد وانا اللي اشتغلت
محمد.امم طيب كلي الاول وبعد كده نشوف موضوعك
كنزي.كلي يلا عارفه ايه ده
اصاله.اه دي الوجبه اللي من أوروبا طعمها حلو جدآ بس مش بحب اكلها بالصوص ده
كنزي.احييه احم قصدي عرفتي منين كل ده
اصاله بقلق.اصل كانت صحبتي عندها ودوقتهالي وكده
كنزي.اه انا اتخضيت ولا كأنك بنت أكبر اعمال ايمن كمال
اصاله وهي بتأكل شرقت.كح كح كح
ادم.انتي كويسه خدي اشربي
اصاله شربت .الحمد الله
كنزي.انتي كويسه
اصاله.اه بس شرقت
محمد .انا رايح الشركه وانت ي آدم مش هاتيجي
ادم.هاجي وراك
محمد.تمم
ادم قرب من اصاله.خلي بالك من نفسك ولو اي حاجه عيزاها رني علياا ماشي
اصاله كانت سرحانه فيه كلامه وعنيه الملونه كل حاجه فيه اصاله في نفسها.انت عملت ايه فياا انا اول مره انجذب لحد كده حرام عليك وقعتني ي خربيت عينك
ادم لاحظ سرحنها فيه .هو انا قمور كده
اصاله بأحراج.احم لا انا كنت أنا كنت
ادم بضحك.هههههه خلاص خلاص هاموت ي خربيتك ههههههه
اصاله سرحت في ضحكته والعيله كلها كانوا مصدومين ده آدم ده اللي بقاله اكتر من خمس سنين مضحكش
ادم لاحظ العيله موجوده .احم انا رايح الشركه
كنزي.ادم بيضحك
اصاله.وفيها ايه
كنزي.اصل بقاله كتير مضحكش داخل في خمس سنين
اصاله.خخممممس سنين احيه طب وعايش ازاي
كنزي.زي الناس ههههه
اصاله.انتي طالعه عنيكي ملونه زيه
كنزي بخبث .هو احلا صح
اصاله.اه هو احلا لا قصدي
كنزي بغمزه.وقعتي ي بطه
اصاله.لا انتي بتقولي ايه استحاله
كنزي .وقعتي ههههه وشك بقي طماطم
اصاله.ربنا يسمحك صحيح ينفع اطلب طلب
كنزي .اطلبي ي ملوكتي
اصاله.بحزن .هاطلب الطلب وبعد كده عايزه اعترف ليكي علي حاجه
كنزي.اشطاا بس قوليلي
اصاله.عايزه ارن علي صحبتي
كنزي.تعالي معايا
.................................
في شقه روان
روان بعياط .اه ي اصاله وحشتيني ليه كنت نفسي تكوني معايا في اللحظه دي كنتي بتقولي أن في يوم فرحي هاتغني وترقصي وحشتيني
عمرو.انتي لسه بتعيطي
روان.ي بابا اصاله كانت أمي التانيه كانت مخزن أسراري كانت اختي كانت كل حياتي
عمرو حضنها.انا هاتصرف ي قلبي واعرف هيا فين
روان .ياريت ي بابا ياريت
عمرو.خلاص انتي بطلي عياط وقومي البسي عشان اسلام قرب ييجي
روان.حاضر
عمرو.يلا انا هاخرج ولما تخلصي نادي علياا
روان.تمم
خرج عمرو وروان قايمه تلبس تلفونها رن
روان.رقم مين ده
روان.الو
اصاله.روان
روان بعياط.اااصاله
اصاله.روان وحشتتيني ي روان وحشتيني
روان.اصاله انتي بجد هي اصاله انتي فين اصاله انتي وحشتيني موت
اصاله بهزار.انا شبه مخطوفه هههه
روان.ي جزمه انتي فين
اصاله.فاكره آدم اللي ضربته بالقلم
روان.هو اللي خطفك
اصاله.اه بس احلا خطوفه
روان .انتي مبسوطه ي خربيتك واحنا هانموت عليكي
اصاله.اوعي تقولي لحد اني كلمتك
روان.ليه
اصاله.كده قوليلي بقي انتي عمله ايه وبابا وماما ورحمه
روان.كلهم هيموتوا عليكي وانا زيهم بس انا فرحي النهارده
اصاله.فرحك
روان.اه بصي فاكره..
وحكت
اصاله.وانتي هاتجوزيه عشان بنته
روان.انا بحبه ي اصاله وبنته عسوله جدآ اسمها همس جميله اوي وعايزه حنان الام
اصاله.طب اسلام
روان .مش عارفه اعمل ايه الايام جايه وهانشوف
اصاله.ماشي ربنا معاكي والف مبروك ياقمر انتي كنت نفسي اكون معاكي
روان .وأنا والله
اصاله.محدش يعرف حاجه تمم
روان.طب ليه
اصاله.مش هينفع علي التلفون ماشي وسجللي الرقم كنزي محمد
روان.ماشي باي عشان بقالي نص ساعه بكلم لما اروح هارت عليكي
اصاله.اشطاا
روان.بااي
اصاله.بااي ي قلبي
...................................
في الجامعه
ايلين .بجد هاتيجي تتقدملي ي زين
زين.ايوه ي قلب زين
ايلين.هو انا قلبك
زين.قلبي بس قلبي وكل حاجه بحبك مووت امتي تكوني ملكي ي ايلين اه امتي تكوني ملكي
ايلين.انا مش ملك لحد ي بابا
زين.ده عند ام لالي
ايلين.مين ام لالي
زين.مش عارف وآلله ممكن اللي قال المثل ده يكون قريبته أو حاجه
ايلين بضحك.هااموت ي خربيتك ههههه
زين بعصبيه.ضحكتك احنا في الشارع ولو الضحكه دي طلعت تاني من بوقك هاتشوفي وشي التاني والله
ايلين.اهه مش هاتشوف بوقي تاني
زين بغمزه.بس هايكون موجود بعد الجواز
ايلين.لا ولا بعد الجواز ولا قبله
زين.ضحكتك
ايلين.بجد
زين بغمزه.متيجي نروح المأذون ونهرب من الناس دول ونروح شهر العسل
ايلين بضحك.بعينك ي مجنون
زين.مجنون بيكي ي قلبي انتي
ايلين ب**وف.انت اللي قلبي
زين.قولتي ايه
ايلين.مقولتش حاجه ومشيت
زين.تعالي ي بتت هناا
يارا.نعم كنت عايزني
مراد.اه كنت عايز اقولك حاجه
يارا.قول
مراد.جاهزه
يارا.اه قول
مراد بصراخ.بحببك
يارا.وطي صوتك ي مجنون
مراد بصوت عالي .بموت فيكي انتي اللي خطفتي قلبي من النظره الاوله كنت هتموت واعرف عنوانك او اي حاجه عنك بس ربنا كتبلناا أن احنا نشوف بعض تاني واديني دلوقتي واقف معاكي ونزل وقال بصوت عالي تتجوزيني ي يارا
ايلين.بصوت عالي واقفي ي يارا يلا
يارا.كانت هاتموت من ال**وف والفرح وكل حاجه كانت حسه أنها في عالم روايه أو حلم
الكل.واااافقي وااافقي وااافقي
مراد.يلا رجلي وجعتنني
يارا.اتعذب شويه
مراد.مفتريه يلااا
يارا مست البوكيه .موافقه
وتعالت اصوات الصريخ والفرحه في المكان
سليم.ايه الصوت ده
منه.مش عارفه
سليم .طب فهمتي المسألة دي
منه.اه شكرآ انا ماشيه
سليم .استني
منه.نعم
سليم.عايزه أسألك سوأل
منه.نعم
سليم.عمرك حبيتي حد
منه ب**وف .لا وانت
سليم.حبيت واحده بس متتردد وحاسس في نفس الوقت أنها ملكي مش لحد تاني
منه بحزن.بص شوف انت بتفكر فيها ازاي ده لو انت عايز تعرف انك بتحبها ولا لا لو عايز من نحيه الجواز قلبك هايقولك لو هي محترمه خدها
سليم .محترمه ومجنونه تيجي معايا النهارده بليل
منه.فين
سليم هاروح اعترفلها بحبي
منه بغيره.طب وانا مالي
سليم .يعني لو قالت لا تقنعيهاا
منه في نفسها.يارب تقول لا
سليم.ايه موافقه ولا لا
منه.طب فين المكان
سليم.في قافيه نحيه المول اللي ضربتيني بالقلم فيه
منه بضحك.خلاص عرفت انت لسه فاكر قلبك اسود
سليم.انا قلبي اسود
منه.لا قلبك ابيض علي احمر علي اخضر علي تركواز
سليم.قوز قزح
منه بضحك.اه هو كده
سليم.مجنونه هاء هاتيجي
منه.مش عارفه
سليم.بليز وافقي
منه.اكبر دكتور هنا بيقولي بليز
سليم.شوفتي
منه.موافقه
سليم.وانتي ماشيه هاد*كي فستان تلبسيه
منه.انا عندي
سليم.انا عايزك تلبسي ده
منه.اشطاا
.....................................
في تركيا
ايسيل .مش مصدقه انا في المهرجان ده انا في تركيا أه ده حلم ولا ايه
نور.لا مش حلم
ايسيل بصوت عالي.جيبوا اغنيه طب خالي بالك من الواد انا نازل ي سعاد هاجيب الشوكلاته وهاقوله تاتا الواد بيعيط ليه ياااسعاااد الواد زعلان كده ليييبيه ي سعااااد حرام عليكي زهقتيني ي سعااد
نوور.مجنونه والله
ايسيل.روحي ي اختي كلي الاكل فري هنا ومش زحمه مش المصرين لما في الافراح بيرموا الملبس بيكون في حرب وانا انط في وصتيهم وفي الاخر مش باخد
نور بضحكه.هههههههه هااموت يخربيتك هههههههه
كريم.وحشتني مصر والله هههههه
ايلين.احيه انت هنا قصدي جيت امتي
كريم .لسه جاي وأسر بيركن العربيه بس ايه رأيك
ايسيل.المهرجان مفيش في حلاوته اتنين
كريم بتكشيره.انا قصدي علي هدومي
نور بضحكه علياا.هههههههه هااااموت مش قادره ههههه **ف جبها ي كوك
كريم لاحظ وجود اسر
كريم بغمزه.طلعه من بوقك عسل ي قلب الكوك
ايلين كان في ايديها عصير.دلقتوه عل كريم
ايسيل.اسفه مكنش قصدي شوف قلبك اتتبل ولا لا
اسر.شاطره والله رحمتيه من تحت ايدي
الكريم.شكرآ ي اختااي بس التيشيرت ابيض اعمل فيكم ايه
نور. اجبلك مناديل
الكريم.ماشي
اسر.متروح انت هي خدامه عندك روحي ي ايسيل معاه
ايسيل.حاضر يلا ي عم القلب
كريم.يلا ي حجه ايسيل
اسر.حلو الفستان اللي اخترته كنت متأكد انك هتلبسيه
نور.لا انا فستان عاجبني وعشان كده لبستوه انا محدش بيحكمني
اسر.منا عارف
نور.كويس انك عارف
اركي . اهلا انتي اكيد من مصر
نور.هااي ايوه من مصر عرفت منين
اركي.ملامح مصر عمرها مابتتغير أجدع نااس والله
نور.ميرسي
اسر بغيره.اجبلكم اتنين لمون
نور.اسكت
اركي.ترقصي معايا الرقصه دي
اسر مقدرش يمسك الغيره .بص ي حلو امشي من هنا عشان دي تخصني ولو مش عايز تخلي وشك الحلو ده اللي فرحان بيه موجود يبقي تعالا قرب منها انت فاهم
اركي. هي تخصك
اسر.اه خطيبتي
سعتها نور جلها قشعريره في جسمها .هو قال ايه خطيبته
اركي.انا اسف
اسر.سابه يلا امشي من هناا
كريم.راحت شويه
ايسيل.اه
كريم.كل ده بسببك انتي
ايسيل.بسببك انت
كريم.هو أنا عملت حاجه
ايسيل بعصبيه.اه بتقول لي نور ي قلبي الكوك
كريم بخبث.وانتي ايه اللي مدايقك انتي بتغيري
ايسيل في نفسها.احيه انا قولت ايه
.اغير ايه لا طبعآ عادي يعني انا كنت ماشيه وقع العصير وبعد اذنك
كريم.شكلها وقعت وانا كمان وقعت هههههه ي ايسيل تعالي
يتبع♥️?
احببت خاطفي
Part12
.........................................
في امريكاا
تيا.هتوحشيني
مليكه.وانتي خلي بالك من نفسك
اياات.هتوحشيني ي جزمه
مليكه.وانتي ي يويو
شهد.لما تروحي مصر اتصلي بيناا عشان نطمن
مليكه.عنياا ي باشاا
شهد.هتوحشيني ي مجنونه
مليكه.وانتي موووت ي قلبي
اميره.مش هتسلمي علياا ي جزمه
مليكه.قلبي قلبي هتوحشيني مووت والله
اميره.وانتي كماان والله
مليكه.الطياره هاتمشي يلااا لازم امشي
تيا.بااي ي قلبي
مليكه .باااي
ومليكه سافرت مصر وفي اليوم التاني
شهد.رايحه فين ي تياا
تياا.هاروح الجامعه اجيب محاضرات عشان خلاص الامتحانات قربت
شهد.طب متتأخريش
تياا.هو فين ايات واميره
شهد.راحوا يجيبوا هدوم
تياا.لما ارجع انا وانتي نلبس ونروح نجيب
شهد.اشطاا
تياا نزلت وركبت التا**ي
تياا.الجامعه مش من الطريق ده
العامل.ده طريق مختصر
تياا.طب يلا عشان عندي مشوار
وبعد نص ساعه
العامل وقف قدام قصر كبير
تياا.هي ديه الجامعة بقي ي عم انت انا غلطانه اني ركبت معااك
ونزلت من العربيه لقت اتنين واقفين قدمهاا
تياا.احيه من حضرتك
الحارس.تعالي معايا
تياا.لا مش هاجي ولو كلمتني تاني هاصوت وهالم الناس
الحارس .يلا لو سمحت المدير عيزك
تياا.مدير مين
الحارس.تعالي معانا وانتي هاتعرفي كل حاجه
تياا.يلا
ودخلت الاقصر وهي متعرفش انها دخلت الجحيم برجليهاا
تياا. فين المدير ده
محدش بيرد
تياا.انتوا عايزين تغتصبوني وبتضحكوا علياا ي ولاد الكلب
وجايه تمشي الحارس مسك ايديها
تياا.ي حيوان بتمسك ايدي ي
ولسه مكملتش كلمهاا وسمعت صوت ضرب نار
تياا صرخت ولقت إيد الحارس فيهاا دمم
لفت في اتجاه الصوت
تياا بخووف.اااانننتتتت
.............................. .....
في بيت رواان
روان لبست الفستاان واسلام بعتلهاا نااس تبع المكياج الارتيست وكانت زي الاميره في الفستاان والمكياج الرقيق
كان الكل مستني العروسه لي كتب الكتاب
واخيرآ بعد انتظار نزلت روان وكان الكل مندهش من جملهاا هي كانت زي الملاك اما اسلام كان حاسس بغيره وكان بيلعن نفسه انه خليهاا تتمكيج وتكون حلوه كده والناس تشوفها بجملهاا هذا
عمرو.ايه الجمال ده
روان.شكرآ ي بابا وحضنته
عمرو .هتوحشيني ي مجنونه انتي
روان.وانت كماان ي بابا
همس.مامااا ايه التمال ده انتي زي الاميره باربي هو انا لما اكبر زيك هاكون زي باربي
روان ضحكت.ايوه ي قلبي انتي اصلا باربي ي همستي انا
همس.بحببك ي مامي
روان.وانا كمان بحبك ي قلب مامي
اسلام.المأذون جيه يلاا
وقعد العريس والمأذون وابو روان وروان وبدوا في كتب الكتااب
اما روان كانت سرحانه ي تري هاتكون حياتها عمله ازاي بعد الجواز هل ي تري اسلام ممكن يحبها فاقت علي صوت الزغاريط
عمرو.الف مليون مبروك يارواان
روان.الله ي بارك فيك ي بابا
وسهروا مع بعض العيله مع بعض
رواان.بااي ي بابا
عمرو.بااي ي قلب بابا
همس.يلا ي مامي
روان.يلاا
اسلام كان هايمشي بس وقفوا صوت ابو روان
عمرو.اسلام
اسلام.نعم
عمرو.خلي باالك من رواان روان طيبه وحنونه بس عنيده خلي باالك منهاا
اسلام.متخفش دي مرات اسلام الكيلاني استحاله يحصلهاا اي حاجه وانا جمبيهاا
عمرو.ربناا ي خليكوا لبعض
اسلام ابتسم.بعد اذنك عايز حاجه
عمرو.عايز سلمتك باااي
اسلام.بااي
......................................
في شركه آدم الحفناوي
عمر.وحشاني
ايسيل.شكرآ وجايه تمشي بس هو وقفهاا
عمر.انتي رايحه فين
ايسيل.رايحه مكتبي حضرتك عايز حاجه مني
عمر.انتي زعلانه مني
ايسيل .لا
عمر.اوماال ايه حضرتك ديه مش قولناا احنا صحااب
ايسيل.مش هاينفع وانت هاتخطب يكون عندك اصدقاء عيب
عمرو.طب انا عايز اقولك علي حاجه
ايسيل.نعم
عمر.اول حاجه الغيره هاتنط من وشك ي قطه وتاني حاجه بحببك والبت اللي هاتجوزهاا هي انتي
ايسيل.انا
عمر.اه انتي انا عمري محبيت غيرك
ايسيل.بطل هزاار ي عمرو
عمر.هو حد هايهزر في الكلام ده
ايسيل.يعني انت بتتكلم جد
عمر وهو بيقرب منها اه بتكلم جد
ايسيل.لو سمحت ابعد شويه
عمر.ولو مبعتش
ايسيل كانت هاتتكلم بس قاطعهم دخول يااسر
عمر بعصبيه.ايه اللي دخلك هناا
ياسر .انت كنت عايز اد*ك الملفات
عمر بعصبيه.حطهم ع المكتب وبعد كده ابقي خبط قبل ما تدخل مش بيت ابوك هو
ياسر حط الملفات و طلع
ياسر في نفسه اقسم بالله لوريك انت وهي لفضحكم
........................ ......
في بيت آدم الحفناوي
كنزي.يعني انتي مش ملك
اصاله.اه انا اصاله ايمن كمال
كنزي.بتهزري صح
اصاله.والله
كنزي.احييه ي عني انتي بنت ايمن كمال
اصاله.ايوان
كنزي.طب ليه كدبتي
اصاله.كنت لما اشتغل في شركه كانوا مش بيدوني شغل ولما كنت بتعب وبغيب كانوا بيدوني المرتب عادي بدون خصماات والناس لما تغيب كانوا بيشيلوا من مراتبهم عشان كده قررت اني اجيب بطاقه مزوره عشان محدش يعرف اني بنت ولبست الطرحه انا اول حاجه كنت مش لبسهاا انا شكلي بالطرحه حاجه وبشعري حاجه وبس
كنزي.طب مش هاتقولي لي آدم
اصاله.مش دلوقتي
كنزي.ماشي بس عايزه اقولك حاجه آدم بيكره الكدب
اصاله.غصب عني هاقوله في الوقت المناسب
كنزي.ماشي
.................................
في بيت يارا
تلفونها رن
يارا.الو
مراد .الو عمله ايه
يارا.الحمد الله انت عامل اي
مراد.الحمد الله عيزك في حاجه
يارا.ايه
مراد.فاضيه
يارا.اه
مراد.طب اللبسب وانزلي
يارا.ليه
مراد.انزلي وانا احكيلك
يارا.طب ماشي هالبس وانزل
................................
في بيت ايلين
ايلين.الو
زين.وحشاني ي نووور عيني
ايلين.وانت كماان وحشتني
زين.قلبي ي ناااس بمووت فيكي
ايلين.هاروح فين من كل الرومانسيه دي
زين.هااتروحي علي بيتي
ايلين بضحك. ههههه بجدد
زين.صحيح
ايلين.نعم
زين.البسي وانزلي
ايلين.ليه
زين.هاحكيلك
ايلين.ده طلع ابن عمك رومانسي زيك طب انا هعمل ايه يعني
زين.هانظبط المكان وكمان يارا رايحه هي ومراد يلا بقي البسي وانزلي
ايلين.حااضر بس ممكن اطلب منك طلب
زين.اطلبي ي قلبي
ايلين.ممكن البس بنطلون
زين.خلاص متنزليش انا هاروح
ايلين.ليه بس
زين.هاتنزلي بالفستان ولا لا
ايلين.حاضر
زين.حاضر ايه
ايلين.هالبس فستاان
زين.شاطره
ايلين.بااي
زين.بااي ي نور عيني
...............................
سليم.الو
منه.انت فين
سليم.انتي نزلتي
منه.اه لسه نزله أهه ورايحه
سليم.تمم هتلقيني هناك
منه.ماشي بااي
سليم.بااي
سليم دخل المكان اللي حجزه
سليم.ايه خلصوا قربت تيجي
مراد.استنه اوريك يارا انت مشفتهااش يارا
يارا.اهلااااا سليم انت ابن عم مراد
سليم.انتي اللي وقعتي مراد
زين .مسا مسا
ايلين.سليم قصدي دكتور حضرتك ايه اللي جيبك هناا
زين.دكتور مين ده سليم ابن عمي
ايلين.سليم ابن عمك
زين.اه انتي تعرفيه
ايلين.ده الدكتور بتاعناا انا ويارا ومنه
زين سكت شويه وبعد كده افتكر كلاام سليم
Flash Baak
زين .وطلعت معاك في الجامعه وانت الدكتور
سليم.اه ي خفيف وكمان معاها بنتين رخمين بنت اسمها يارا وبنت اسمها ايلين رخمين رخامه
مراد.خلاص ي عم هما رخمين للدرجاتي
سليم.اه وملزقين فيها وبعد كده هاقول عليهم امير وسمغ
زين.اه لو مخطوبين وخطيبها قاعد معانا كان قتلك
سليم.هاقوله مراتك دي سمغ بس وتكههه هما التلاته بس منه اجمد منهم
زين.خلاص ي عم روح اتحرش بيهاا
سليم بغمزه .يلااا بيناااا
مراد.واد سااافل
Baak
زين.ي بن الكلب ي سليم الكلب والله اطلع ميتين***
سليم.خلااص ي جدع المساامح كريم كنت مش عارف والله
زين.هاسيبك المرادي بس عشان المزه تشوفك قموور ي تري هي وتككه بقي
سليم بعصبيه.ي بن الكلب ميتين *** والله لوريك لطلع ميت****
زين.عشان تحترم نفسك
سليم بخبث.عينك طلعت مش شبعانه باللي مععاك
زين بص لي ايلين لقهاا وشهاا احمر عرف انها هاتعيط
زين.والله ي ايلين أنا كنت بدايقه عشان قبل كده قال عليكي انك وتككه وانا بغير عليكي وشتمته وشتمت كمان عمي ووالله انتي مكفيااني انا عمري مابصيت لحد غيرك
ايلين.خلاص ي زين انا مصدقااك
زين.قلب زين انتي بحبكك ي بنت الحلوه ايه الجماال ده
ايلين ب**وف .بس بقي
يارا.ابغي اقول كلمه ولكن استحي
مراد.لا انا اللي هاقولهاا كفايه محن بقي
سليم.شكل منه جت روحوا ورا الستاره
يارا وايلين في صوت واحد .مممنهه
زين.ايوه منه زوجت سليم المستقبليه
سليم.يلا هي داخله
.................................
في تركياا
نوور ساكته ومش عارفه تتكلم
اسرر.وحياات امي لو لقيتك نزله بشعرك تاني لوريكي
نور.نعم لا والله لا
اسر.طب قسم بالله لو لقيتك بشعرك تاني لطلع -**
نوور.انت واحد ساافل وحقير وأنا غلطانه اني وقفه معااك
اسر مسك ايديها .انا بقي ساافل
نوور بتوتر.احم مين اللي قال كده
اسر.بحسب
نوور.ممكن تسيب إيدي
اسر سااب ايديها
نوور.احم هو فين كريم وايسيل
اسر.متجيبيش سيرته علي لسانك
نور.ليه
اسر.كده متجبيش اي سيره ولد عل لساانك
نور.انت اكيد مجنون
اسر.اتعدلي بدل ما اعدلك
نور.يووه انا مااشيه
كريم.استني
ايسيل.افندم
كريم.ماالك
ايسيل.مفيش
كريم.مدايقه مني عشان كنت بقولها قلبي
ايسيل.وانا ادايق ليه يعني عاادي
كريم.عيني في عينك
ايسييل.انت عاوز ايه
كريم.تعالي نروح ناكل انا جعان
ايسيل.وانا والله
كريم.اشطاا يلاا
وهما ماشين في بنت شافت كريم
ناديه.كريم حبيبي وحشتني
كريم.نودي وحشاني كنتي فين
ناديه.رحت انجلترا مع بابي عشان كان عنده شغل مهم
ايسيل .اجبلكم اتنين لمون
ناديه بتبص بقرف لي ايسيل
ايسيل.مالك ي حببتي بتبصيلي كده ليه قموره لدرجاتي
ناديه .مين الزباله دي
كريم في نفسه.الله ي رحمك ي نودي
ايسيل.زباله مين ي ام زباله انتي فكراني اني زيك ولا ايه فوقي لحسن اوريكي اصلك ي بت
ناديه بغرور.بت انا عندي اسم وهو نودي وتاني حاجه انتي مش عارفه انا مين او بنت مين
ايسيل.اه عارفه انتي مين احم انتي بنت زباله وفرحانه بوشهاا الجميل اللي هو مكياج ي عنياا وانتي ي بنتي بتقولي ابوكي كبير ومعاه فلوس خليه يجبلك هدوم بدل اللي انتي لبساه ده قصدي انتي مش لبسه حاجه ولو بخيل ابوكي قوليلي في واحد انا عرفاه بيدي هدوم للمحتاجين
ناديه.انتي مجنونه فاكره نودي جلال علي اخر الزمن تاخد مساعده المساعده ديه اجبهالك ليكي انتي
ايسيل وهي بتشمر .فوقي لي نفسك ي حلوه ولو مخلتش شعرك الحلو ده في ايدي ميكونش انا ايسيل
ومسكتها من شعرها
نودي بصراخ.اااااه شعررري ي مجنوووونه
اما كريم انفجر في الضحك لان اول مره حد يعلم علي نودي المتكبرره
كريم.خلااص سيبيهاا البت هااتموت في إيدك وسلكهاا عن نودي بالعافيه
نودي.والله لوريكي ولو مخليتك تبوسي إيدي مايكونش اسمي نودي جلال
ايسيل.مش بتهدد ي قطه روحي لوزير نفسه مش هايعرف يخليني ابوس ايدك مبقاش الا القرود ويشتموا في أسيادهم
نودي بغيظ.انا بقي هاعرفك القطه بتعمل ايه
ومشيت
ايسيل بسخريه.خوفت عندك جيب
كريم.ليه
ايسيل.عشان استخبه فيه اصل خايفه منها
كريم.هاااموت ي خربيتك ههههههههه
يتبع??