ابنه عمي المشا**ه البارت التاني

3608 Words
في صباح يوم جديد علي بطالنا ملئ بالاحداث في تمام الساعه السادسه كانت حور ترتل ايات القران الحكيم بصوت عذب من الفجر حتي طلوع الشمس حور اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك اقوم بقي اجهز حاجاتي عشان الدرس وامشي قبل ماصطبح بحد يعكنن علي سميره انت قومت يا منصور طاب ليه مصحتنيش زي كل ليله نصلي سواء منصور يا منصور منصور سرحان مالك يا سميره بتزعقي ليه سميره انا بردوا بقالي كتير بنادي عليك ومش بترد هو انت شكلك منمتش من امبارح منصور لا بس انا قمت كدا قبل الفجر وكنت تعبان من امبارح سميره حمدلله علي سلامتك يا حبيبي بس انت شكلك مدايق منصور ببسمه وضحكه بسيطه واه يا سوسو لسه بتعرفيني من شكلي اذا كنت زعلان ولا مدايق سمير واذا معرفتش جوزي حبيبي هعرف مين واقلق عليك منصور تسلميلي يا حبيبتي بس انتي شكلك حلو انهاردا ومبسوطه سميره بضحك غيوه يا حبيبي انا فرحانه قوي اني اخوك وعيالك جم عندينا وخصوصا اسر منصور واه وانا بقول الحنيه دي والضحك دا عشاني وانتي عشان اخوي وولاده سميره اخص عليك يا منصوري بردوا كدا خلاص زعلانه منك منصور وانا ميهنش علي زعلك يا سوسو يبض يا جميل تعال اما تصالحك سميره بخجل بس بقي يا حبيبي العيال لاحسن يصحوا بقلم فااطم عيد منصور لساتك بتت**في مني لحد دلوك يا سميره حتي بعد العمر دا كله وانا بردوا بحبك وبحب **وفك دا سميره بس يا منصوري خلاص بقا منصور ههههههههههه خلاص يا عيون منصور سميره انا هقوم اشوف العيال واحضر الاكل للكل منصور وانا هقوم اقعد في الجنينه شويه عند حور جهزت كل حاجاته وهدومها وحاجات الدرس حور الحمد لله خلصت كل حاجه واهي لسه الساعه توها سته ونص قدامي ساعتين وابوي هينزل الجنينه وامي في المطبخ وعلي نايم ومؤمن بيلعب رياضه وساره قتيله نايمه وباقي العيله نايمه وجدتي صاحيه في غرفتها اروح بقي افطر واحضر الفطار مع سوسو في المطبخ حور تتسحب علي اطراف اصابعها سميره شيفاكي يا حور متعمليش الحركات دي انتي كبرتي حور باحباط مصطنع الله يا سوسو نفسي في مره اخضك سميره ههههههههه اعقلي يبت هو فيه واحده في سنك بتعمل عمايبك دي حور مش انا عملت يبقي فيه سميره بت مش ناقصه دوشه علي الصبح وخدي افطري عشان تمشي علي درسك حور هاتي يا سوسو قبل ما الحربيات اللى في البيت يصحو سميره عيب يا حور متقوليش كدا حور يعني يا ماما انا عملت ايه ولا عملت ايه مش هما كدا فعلا علي راي البت ساره شعنونتين في البيت سميره هههههه اخلصي يبت بدل ماقعدك من الدرس انهاردا للخدمه والعزومه اللي هنعملها عشان عمك وعياله حور اخخ نسيت سمسيمو انوا عندنا وانا معاي دروس كتير انهاردا هحاول اجي بدري علشانه سميره حاولي متتاخريش زي امبارح والا صحيح انتي محكتليش ايه حصل معاكي امبارح وليه اتاخرتي حور ها بعدين يا مامتي يا حبي سميره بدل مقولتي كدا يبقي يبقي عملتي مصيبه حور الله يماما معملتش وبعدين هحكي انا متاخره اخلصي يبت قولي انا حافظاكي قولي احكي من غير لف او دوران حور نفخت خدوده وبعدت شويه من امها بصي يا سوسو وحكت لامها كل شى بتفاصيل من غير متكدب علي سميره يلهووووووي كل دا ومعملتيش حاجه دا انا لو منه زماني مبيتك في التخشيبه واديتك علقت مووووت ولا اي حد هيقوله اي حاجه حور الله يا ماما مش هو اللي غلطان وبيشتم دا غير انوا بيزعق للاطفال سميره متكبريش امتي اللي غلطانه حور خلاص ياماما اخر مره مش هعمل حاجه لحد سميره كل مره بتعملي مصيبه وبتقولي اخر مره حور خلاص يا سوسو والنبي متزعليش مني ومش هعمل كدا تاني وبدات تدمع سميره صعبت عليها حور يبنتي انا خايفه عليكي انتي عارفه اخرت جنانك دا هيود*كي في مصيبه واناي فيكي اللي مكفيكي حور بحزن تحاول عدم اظهاره انتي مكبره الموضوع ومحدش هيعرف وربنا عدها علي خير وبعدين انا مستحيل اشوف حد محتاج مساعده ومساعدهوش وبعدين اللي كان بيزعق ليهم دول مازن وصحابه وحماده سميره اه وانا كدا صدقت انوا دي اخر مصيبه هتعمليها حور خلاص بقي يا سوسو هتاخر علي الدرس ومصبحتش علي سمسيمو دا انا مجهزا ليه احلي هديه سميره عارفه يا حور متعملي مصيبه لولع فيكي وهض*بك حور هي وبتبوس امها مهنش عليكي يا سوسو اممممموه??? سلام بقي وغطي علي لو اتاخرت وجرت بقلم فااطم عيد سميره يبت روحي ربنا ينور طريقك ويحميكي يا حور يا بنتي ويبعد عنك ولاد الحرام ويهدي الكل عليكي حور راحت لبست بسرعه لبست جيبه كشميري وعليه بلوزه موف وطرحه كشميري ولمت حاجاته ومشيت ولبست شنطتها اهو كدا اروح عند جدتو اصبح عليها عند الجده حورصباح الخير علي احلي زوزو في الدنيا الجده زينب صباح الخير يا عيون جدتك ايه عامله يا حور حور تمام الحمد لله يا زوزو وايه النومه حلوه انهاردا اكيد عشان حبيب قلبك موجود وبصت وراه واه واه خيانه يا زوزو علي سريري وصوره جدو كمان لا كدا اما اغير دي اسمها خيانه الجده زينب ههه بس يبت يا بكاشه يله بسرعه قبل متتاخري علي الدرس واياكي تتاخري حور ولا تكلمي حد واي حد يكلمك مترديش عليه وتمشي راسك في الارض ومتخديش حاجه من حد ولا تمشي مع بنات مسهوكه نسيت حاجه يا زوزو ولا حافظه الجده زينب واه بتتريقي علي يبت منصور حور مقبله راس جدتها لا عاش ولا كان اللي يتريق علي الحجه زوزو حبيبت قلبي سلام بقي يا زوزو عشان اشوف حبيبي قبل ميمشي الجده روحي يا يختي روحي وبلاش مقالبك حور محدش بيه دعوه بحبيبي انا وهو حرين الجده اه اطلع منها انا يعني ماشي يا ستي اسطفلوا مع بعض انتوا الاتنين حور سلام يا زوزو في شقه سامي وهي تتسحب زي الحراميه وهي تعلم انا نجات نزلت عند امها وسلمت عليها قبل متركب لسامي حور جات جنب ودن سامي وبصوتها العالي صباح الخير يا سمسيموا سامي قام مخضوض اه يبت الكلب يا جزمه ومسك الشبشب هي جريت علي بره حور سلام بقي يا سمسيمو انا ماشيه وانت صبر نفسك لحد اما ارجع سامي خدي يا حور الكلب خدي يبت يا دوشه الله يحرقك حور ههههه هي وبتجري علي السلم نجات هههههههههه عملتي ايه يا حور ههههههه حور مفيش صبحت علي حبيبي بس ههههه نجات نهارك اسود حور لما ترجعي متخفيش انا هعرف اصلحه سلام عوده لشقه سامي بقلم فااطم عيد الكل صحي اتجمع في الصاله عمر هو فيه ايه الصريخ دا علي الصبح مين مات وقعد علي الكنبه نجات ههههههههه اصل هههههههههه مش قادره سامي بغضب مصطنع عجبك يعني اللي حصل مش تاجي تنبهيني نجات وافوت الفرصه دي ههههههههه سامي ماشي يا نجات دينا بابا هو انت كنت بتشتم في حور ليه نجات ههههههه قولهم سامي بصلها وضحك اسر بابا هو مين اللي انت بتصرخ عليها دي وطلعت تجري نجات هههه دي حور كانت بتصبح علي ابوك قبل متمشي سامي بس مردوده بس ترجعي يحور اما علقتك مبقاش انا نجات هههههه هههههه دي اول مبتيجي عندك وتقولك كلمتين بتخليك تسكت سامي لا يمكن اعديها المره دي ههه بس وحشني جنانها ههههه نجات اه والله فعلا عمر لاسر ودينا انتو متاكدين انوا دا بابا اللي مش الشخصيه واحده تخضه وتقوله يا سمسيمو دينا اه والله فعلا معاك حق انا مستغربه اسر اخرصوا انتوا الاتنين بابا انا عاوز عربيه عشان بتاعتي الكوتش بتاعها نام سامي وهو يعتدل ويتكلم بجديه ليه يا اسر مش انت معاك استبن اسر احم مهو مش فرده واحده دول الاربعه ناموا وانا اديتها لحسن وهو هيتكلف بتصلحها نجات طاب حصل حادثه ولا حصلك حاجه اسر لا يا امي مفيش بس بت هبله عملت كدا عمر بنت وحلوه ولا وحشه وازاي بنت تقف قدام الصقر اسر دا انا لوشفتها لانفخها سامي ليه ايه حصل اسر حكي لهم ما حدث باختصار مافعلته سامي في نفسه( ينهار ابيض دا نفس اللي حصل مع حور )اسر هو فين حصل كدا اسر مش فاكر بالظبط بس كان علي طريق فاضي وجنب ترعه وزرع سامي في نفسه (دا هي هههههههه والله وشفت حد وقف قصدك يا اسر ) خلاص خد عربيتي بس انت عاوزها في ايه اسر لما اطلع شويه كدا سامي خلاص تمام وكلم نجات نوجه ايه فيه فطار نجات مرات اخوك سميره بتحضر الفطار عمر الست دي طيبه اوووي يا بابا سامي اه فعلا ودي انا بعتبرها اختي وليها معزه خاصه عندي دينا وهي ترفع نضارتها بابا ممكن اسال سؤال سامي اتفضلي يا حببتي اسالي دينا بابا ممكن اعرف ليه الكل بيعامل حور وحش غير الباقين وانا عمري مبشوفك بتتعصب الا لما يكون حاجه ضروريه وعلي ذودها مع حور دا غير مرات عمي عثمان كانت بتقول كلام وحش عنها مع اني شكل حور طيبه وغلبانه اسر اول مسمع اسم حور انتبه جامد بس متكلمش واتعصب لما سمع كدا عليها مع انوا ميفتكرهاش عمر اه فعلا يا بابا دا كمان باين اوووي من طريقتهم نجات بس يا اولاد متقولوش كدا انتوا هتحللوا بمزاجكم دينا لا يا ماما انتي شفتي مرات عمي عثمان قالت ايه ولا اللي اسمه علي كمان سامي يستمع كان للحور بحزن بصي يا دينا انتي هتشوفي كتير هنا وحاجات كتير غىيبه بس اللي عاوزه منك انك متدخليش وانا عن قريب هحل كل حاجه نجات طبطبت علي ايد سامي وهو بصلها بامتننان اسر في سره ( هو ليه كله بيتكلم كدا عنها وليه انا مشدود اوي كدا ليها يمكن عشان بابا بيحبها ودايما بيحكي عليها ) بابا بس المفروض حتي لو كان ايه محدش يعمل معاها كدا وعلي هو صح عصبي بس المفروض يحتويها واللي حصل دا غلط سامي في نفسه ( شكلي اللي بفكر فيه صح وانت المناسب يا اسر جيب العواقب سليمه يا رب ) اسر لكي يخفف عن والده بابا هي فين الاميره بتاعتك دي سامي ههههههه هي اميرتي فعلا ولما تاجي من الدرس هتشوفها وفي نفسه يا رب سهل وعدي الايام دي علي خير ويحميكي يا حور عمر انا جعان يا عرب دينا هو انت مش معاك غير كلمه جعان عمر بس يا هبله دينا مطلعه له ل**نه نجات قط وفار اسكتوا ويله علي تحت اكيد حضروا الفطار الكل قال يله عند حور في الدرس حور سلامو عليكم الكل وعليكم السلام فرح ايه اللي عملتيه دا ها وانا كام مره قولت بلاش عمايلك دي حور بصت بصت لفاطمه بصه غل فاطمه مالك بتبصي ليا كدا مش صح حصل كدا حور من ورا فرح وحيات امي لوريكي هعمل ايه فيكي كل دا بهمس ??? فرحي حب بصي يا .. فرح بصت بغضب حور خلاص اديني ضهرك احسن طاب متبصليش كدا فرح يعني يا ست هانم عجبك اللي عملتيه دا حور بتمثيل اهي اهي يعني انتي وماما وسمسيمو عليا وانا محدش بيحبني اهئ اهئ فرح بطلي تمثيل كشفاكي حور اوف خلاص بقي يا فروحه متزعليش فرح لا يا زفت بقلم فااطم عيد حور قامت حضنتها وبستها في خدها خلاث بقي لو بتحبيني سامحيني وبصوت واطي طاب عشان حبيب القلب مؤمن واللي بجبلك كل اخباره اخر مره مش هتخانق ولا هض*ب حد فرح كل مره بقولي كدا يا حور انا خايفه عليكي حور والله عارفه خلاص اخر مره ويله عشان المستر علي جيه فرحه ماشي يا حور يله ندخل حور حبيبي يا فرح هاتي بوسه وحضن وبستها فرح بس يا مجنونه بطلي شغال عيال حور وانا صغيره ومش عاوزه اكبر فرح طاب يله يختي يله حور يله واتقدمت فرح وبعدها فاطمه حور مسكت فاطمه من قفاه والله مش عديها يا اللي عملتيه دا فاطمه يا فرح فرح بصت عليهم استني نقعد ٠نب ببعض وجريت عليها حور اوووف ونفخت خدودها ومشت قعدوا والمدرس دخل وشرح الدرس نسبهم بقي ونروح مكان تاني بقلم فطوومه حور شهقه وهتقع اسر لحقها بسرعه ومسكها حور اول ممسكها حست بكهرباء في جسمها وعنفت نفسها انت يا استاذ مينفعش كدا ازاي تمسكتي كدا افرض حد شافني هيقول ايه علي مينفعش كدا لو سمحت ابعد كدا غلط + اسر دا جزاءت اني ساعدتك انا غلطان اصلا حور ايوه غلطان اقع المفروض ومتمسكنيش احنا في الصعيد يا استاذ ومينفعش تمسك واحده كدا الناس هتقول ايه وانا مسمحش لحد يمسكني كدا يا استاذ يا محترم بزعيق ولا انت متعلمتش الاحترام في بلدكوا اسر اعجب بيها ولكن اتعصب عشان هي هشتمته بس مسك نفسه وكلمها باسلوب مستفز اسر ببرود انا محترم غصب ومش علي اخر الزمن طفله هتعلمني الادب حور بصدمه انا طفله اسر اه طفله وقوزعه ها هاعتزري علي اللي عملتيه فيني امبارح حور بعند مع اني هي كانت ناويه تعتذر لا مش هعتذر وانا مش غلطانه فعلا اسر عشان يغظها طفله حور اتعصبت جامد وانفها احمر دكولار اسر ايه حور دكولار ايه كمان اطرش اسر احسن منك يطفله ومشي وسابه حور انت يا دكولار استني متمشيش اسر ملكيش دع وسقط في حفره كبيره حور هههههههههه هههههههههه مش قادره اسر سرح فيها وفي ضحكتها حور ههههههههههه احسن تصدق احسن انا كنت هقولك الطريق مقفوله بس تستاهل عشان بتقول علي طفله هههههههه شكلك مسخر وانت في التراب كدا باي اسر طاب ليه متكلمتيش ولا انتي عاوزاني اقع انت غ*ي مش انا كنت بنادي عليك وانت اللي مش بترد يله سلامو عليكم عيش اللحظه عندك اسر بلاش بدل متعصب عليكي غوري من هنا ويله مش عاوز مساعدتك حور انا غلطانه اني بساعد واحد متكبر زيك سلام اسر بصوت واطي طفله وقوزعه بس جميله ضحكتها فاجئه لقي حبل وقع عليه حور دا مش علشانك دا علشان خاطر ربنا لاحسن تجرالك حاجه وانت في بلدنا واه قبل منسي في هديه صغيره بعد متطلع هتلقيها وجرت اسر مجنونه وشد الحبل وطلع او مطلع لقي ميه اتكبت عليه اه يبت المجنونه والنعمه مشوفك لض*بك يا حور الكلب هههههه مجنونه وهبله حور وصلت البيت وهي بتضحك وشافت عماها سامي وابوها قاعدين في الجنينه السلام عليكم الكل وعليكم السلام حور ازيك يا سمسيمو ازيك يا بابا بقلم فااطم عيد منصور تمام الحمد لله سامي لا مش تمام وانا مخا**ك متكلمنيش ليه بس يا حبيبي انا عملت ايه سامي يعني مش عارفه عملتي ايه حور بتفكر لا ابدا معملتش سامي طاب لما تعرفي قوليلي انا ماشي وياخوي لما الناس اللي عندك تمشي ابقي قولي منصور ابتسم علي مشاجرتهم حور متقول يا سمسيموا غششني وانا هعرف اصالحك سامي بزعل مصطنع انا ماشي محدش اصلا معبرني وقال ايه تعال وحشني وحشني وهي مش بشوفها غير دقتيتين بس حور ههههه يعني زعلان غشان كدا لا حقك علي يا سمسيموا انا غلطانه بس يرضيك يعيبوا فيك ويقولوا انت السبب في فشلي ويقولوا تربينك فاشله لو انت يريضيك انا ميرضنيش سامي انا حور ايون هجاوبك انا ليه يا سي سمسيمو عشان هيقولوا ادي تربيه سامي مش مخليها تذاكر ولا تجيب المجموع وتقسر رقبتك يريضيك محققش حلم حياتي ببصت براءه سامي لا ميرضنيش بصراحه فعلا معاكب حق حور شفت بزعل مصطنع يعني انا اللي المفروض ازعل اهئ اهئ سامي لا معلش حقق علي يا حببتي حور خلاص مسمحاك بس تجبلي بو** شكولاته تاني سامي اه يا بت الكلب بقي انا اللي زعلان وفي الاخر تخليني انا مزعلق حور عليفكره انت بتشتم اخوك مش انا منصور بجديه مصطنعه كدا يا ولد ابوي حور خلاص يا حج متزعلش منه هو ميقصدش سامي لا يا راجل حورانا بت مش راجل يا سمسيمو ومالت عليه هلبسك قضيه مع اخوك لو مجبتليش البو** بتاعي سامي قاعد مع طفله يا ربي حور بزعل خلاص مش عاوزه انا مش طفله مش الكل يقولي طفله انا كبيره وتالته ثانوي وعن قريب هكمل ١٨ مؤمن اتي هو عمر مومن لا طفله ولسه عيد ميلادك مطول مش دلوقتي حور بقت طماطم من الزعل ونفخت خدوده خلاص انا مش طفله اوووف كله بيقولي طفله انا زعلانه منكم كلكم الكل بيضحك ههههههههههه عمر لا فعلا مش طفله بنفخت الخدود دي حور مبلاش انت مؤمن بس يا عمر انت مش كدا لحسن تعملك مضيبه انت مش كدها ودي عقلها صغير حور زعلت جامد ونفخت خدوده ولسه هترد سامي محدش ليه دعوه بحوري تعمل اللي هي عاوزه انا وهي حرين اطلعوا منها وحضنها حور طلعت ل**نها ليه بقلم فااطم عيد عمر شكلنا كدا بنهزق يا مؤمن مؤمن شكلنا كدا حور ايوه بتتهزقوا ??? سامي في ودن حور هجبلك بدل البو** اتنين بس قوليلي فرح وفاطمه اكلوا اد ايه منك حور اكلوا كتير ومدونيش حته اكولها خالص ودا اللي زعجك حور لا بصراحه في حاجه تاني سامي طاب استني طلع فونه وكلم اسر اسر انت وين طاب هات معاك بو**ين شكولاته حجم وسط حور شاورتله حجم كبير خلاص هات حجم كبير هههههه لا ملكش دعوه لمين هات انت بس وخلي حسن يوريك المحل وهو عارف نوع الشكولاته يله سلام ومتتاخرش عشان نتعشي سواء حور حبيبي يا سمسيموا سامي يا بكاشه طاب تعالي نكمل كلامنا وسابهم ومشيوا منصور وانا كمان الحق امشي عشان الحق المغرب عمر حور طيبه اووي مؤمن جدا وهي مش عارفه حاجه من الناس الوحشه او الخبيثه ودا بيوقعها في مشاكل كتير عمر وانت روحت فين انت اخوها وسندها مغيرا الموضوع بس انا نفسي هي ازاي بتسيطر علي بابا دا بيبقي حد تاني خالص معاها مؤمن ههههههههه وهي بتحبه جدا ودايما بتكلمه وهو بيعوضها عن حاجات كتير وبتحكيله كل اللي بيحصل معاها وووووو عند اسر اسر هات يا بقم حسن يكتم ضحكته بصعوبه بس هو انا كل اما اسيبك القيك متبهدل كدا مره العربيه ومره انت اسر هات يا حيوان وبطل رط حسن بضحك وهو انا اللي كبيت عليك الميه الا صحيح انت ايه عمل فيك كدا ودخلك في الحفر وكب عليك الميه اسر هو تحقيق هي مجنونه وبلدكم كلها مجنونه حسن باستغراب ليه ايه حصل اسر حكي له عما فعلته بيه حسن خههههههههه يخرب بيتها بس جدعه اسر انت متخلف بتقول جدعه حسن اه جدعه لانوا مفيش واحده محترمه هترضي انوا واحد يلمسه دي بميت راجل ومحترمه كمان بس مين دي يا تري اللي تعمل في النسر كدا اسر طاب يله يخوي خلينا نمشي خلاص انا غيرت حسن ابوك بيرن اسر طاب هات الو يبابا ايه اجيب بو**ين شوكلاته ماشي حسن ابوك عاوز شوكلت ههههه حور دبسته اسر قصدك ايه حسن تعال احنا ومشين اقلك الشوكلاته دي لست حور يا سيدي محدش بيطلب كدا غيرها بقلم فااطم عيد اسر بابا دايما بيحكي عنها وانا من ساعه مجيت بسمع عنها بسمع الكل بيحكي عنها بس انا لحد دلوقتي مشفتهاش حسن ليه مشفتهاش اسر عشان انا جيت نومت علطول والصبح عملت المقلب في ابوي وجريت حسن ههههههههههه هي عمرها همتكبر ابدا بس طيبه تعالي نشتري بدل مابوك يعقلنا لو مجبناش ليها البو**ين وهي تكمل علينا ههه عند حور وسامي سامي بجد انتي عملتي كدا فيه حور انا هههههه تشوف شكله وهو واقع في الحفره يضحك سامي في نفسه ( والله وشفت عيله عملت فيك العمايل يا اسر وهي اللي هتعلمك الادب ) هههههههعه لا بصراحه دا يستاهل ميصحش يقول غليكي طفله لا وكمان قوزعه ههههه حور فكك منه انا كنت هعتذر منه بس لما قل ادبه مسكتش سامي ههههههههههههه الله يخرب بيتك يا حور حور بس بقي يا سمسيموا متقولش كدا الله استني احكيلك حصل ايه مع الاشتاذ بتاع الفيزياء عند اسر تعال معاي ادخل نتعشي سواء حسن لا سلام يا عم انا خالتي كانت هتاكلني الله علي الظالم بس اروح لامي اتهني معاها قبل ما امشي اسر طاب امشي يله حسن خد طاب بدل ميبيتوك في الجنينه لو مختهمش بالداخل في الجنينه حور وسامي قعدين وسامي اول مشاف اسر ىسم الجديه علي وشه وقال نهار اسود انهاردا اسر السلام عليكم يا ب شاف حور وسكت حور شافت اسر واتصدمت دكولار اسر انتي ايه اللي جابك هنا اكيد جايه تشتكي لبابا زي الاطفال عشان قولت عنك طفله حور طفله في عينك دكولار بارد اسر بس يبت بدل مض*بك سامي متدخلا بس يا ولاد اقعدوا انتوا الاتنين اسر اقعد بقول حور قاعدت جنب عمها واسر في وشها اسر قعد حور هو دا ابنك دكولار ابنك اسر وانتي بقي ست الحسن والجمال حور اللي بابا واكل عقلي بيكي وفي الاخر طلعتي طفله حور بصوت رقيقك ورسمت البرءاه شايف يا عمي مش هرد عليه عشان خاطرك بس انت قاعد اسر شوف الملاك سامي بس انتوا الاتنين واسكتوا حور طاب هسكت بس هات الشوكلاته اسر لا مش هجيب حور انا مش بكلمك انا بكلم عمي اسر وانا جيبهم حور ببراءه سمسيموا انا مكلتش انهاردا والطمعين اكلوها مني هات الشوكلاته مليش دعوه اها بس انا عاوزه البو** بتاعي بقلم فااطم عيد سامي اديهملهم يا اسر مش هتسكت اسر انت متاكد انوا دي بت اخوك اللي بتقولي عنها حور عماله تهز في يد سامي سامي خلاص يا حور اديها البو** يا اسر اسر قولت لا يعني لا بابا بعد اذنك انا همشي سامي قولت اقعد يا اسر وهات الحاجه اخلص اسر قعدت بس متطلبش مني ادهملها سامي قول ايه اللي عندك وليه عملت معاها كدا اسر بابا هي السبب ض*بت عربيتي حور السبب اشتغلت تزعق لينا انا والعيال وثولت قوزعه عندي اسر وانتي قولتي دكولار عني وبعدين كبيتي علي ميه و**رتي ساعتي حور اولا انا من غير عدل **رت الساعه والميه اتكبت عليك عشان تتطلع من الحغره اللي وقعت فيها مش من غير سبب ودا جزءات مساعتي بدل مكان زمانك لسه موجود في الحفر اسر يا سلام يختي علي البرءاه ولا كانك.عملتي حاجه سامي بس عيب كدا يا اسر وانتوا المفروض غلطنين ولازم.تعتذروا من بعض الاتنين في صوت واحد انا مستحيل حور لايمكن اعتزر منه دا متخلف وبيقول عني طفله اسر حوش حوش انتي تطولي وبعدين بطلي قله ادب وطولت ل**ن بدل مقص ل**نك دا ووقف حور وقفت كمان هي تقص لمين انت ولقت نفسها قصيره قدامه اسر هش هش يا شاطره روحي العبي بعيد حور ركبت علي الكنبه اهو بقيت اطول منك وانا مسمحلكش اسر اول مشافها ركبت علي الكنبه قعد واشتغل يضحك هي اتعصبت بزياده ونفخت خدودها ووانفها احمر سامي هههه انزلي وبطلي عصبيه وسيبك منه اسر هههههههههه حور نزلت وض*بت رجله وجرت علي سامي استخبت فيه انت لو قربتلي هض*بك تاني اسر استغفر الله العظيم انتي هبله يبت سامي يخرب بيتكوا اخرصوا انتوا الاتنين ويله كل واحد يعتذر لتاني الاتنين ساكتين ومش بيتكلموا بحده وزعيق مصطنع انا قولت ايه اخلصوا صدعتوني اخلصوا حور لمعت فكره في دماغها وببراءه خلاص عشان انا الاصغر وهعتذر عشان بحترمك يا سمسيموا وانا هعتذر منه اسف يا عم اسر استعجب منها سبحان مغير الاحوال انتي فعلا مجنونه سامي اسر عيب كدا اسر خلاص انا اسف حور ببراءه خلاص يا سمسيموا سيبه ربنا يسامحه سلام بقي انا ماشيه تعبت وراحه اغير عشان الاكل بقلم فااطم عيد سامي واسر مستعجبين منها حور اول مقربت من الكيس خ*فته وجريت وضحكت ههههههه ضحكت عليك وبردوا اخدته وطلعت ليه ل**نها اسر وابوه بصوا لبعض وانطلقوا في الضحك ههههههههههههه سامي هههههههه انا قولت بردوا مش بتعدي حاجه بساهل اسر ههههههههههه هههههههع مش قادر دي مجنونه بجد سامي بيبص لابنه وبيضحك وفي نفسه من بدري مشفتكش ضحكتك دي من قلبك هههه واللي في عقلي لازم اعمله هي مجنونه بس طيبه وعلي نيتها اسر فعلا يا بابا بس لمضه ول**نها عاوز القص سامي اسر انا قولت ايه اسر خلاص يبابا كل دا عشان ست الاميره سامي ممكن تقعد عشان نتكلم شويه جد ا اسر اتفضل يا بابا قول اللي عاوزه سامي الموضوع بخصوص حور ووووووووووو البارت خلص نلتقي في البارت القادم بقلم فطومه
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD