When you visit our website, if you give your consent, we will use cookies to allow us to collect data for aggregated statistics to improve our service and remember your choice for future visits. Cookie Policy & Privacy Policy
Dear Reader, we use the permissions associated with cookies to keep our website running smoothly and to provide you with personalized content that better meets your needs and ensure the best reading experience. At any time, you can change your permissions for the cookie settings below.
If you would like to learn more about our Cookie, you can click on Privacy Policy.
Castiel narrando Eu bebi muito, bebi mais do que o meu limite, e como já era de se esperar eu fiz merda, acabei ficando com a Fernanda e ainda levei ela para a minha casa. Que vacilo. Não que ela seja r**m de cama, pelo contrário, mas não era o que eu queria, não quero me envolver com ninguém e já me basta a Clara que fica me olhando como se eu fosse o príncipe encantado da vida dela. Mas de boa, Nathan vai me pagar por isso, ele que me aguarde. Mas uma coisa tem me intrigado o dia todo, Antonieta está estranha, as vezes parece nem estar aqui e depois da conversa com os nossos pais ficou bem pior. Castiel - o que está passando nessa cabecinha linda - falei sentando ao lado dela na borda da piscina Antonieta - algumas coisas - ela respirou fundo Castiel - e elas envolvem aquele ba