الفصل الثاني

3714 Words
الفصل الثاني مهما كنت متخيل انك قوي و جامد و مفيش زيك تطلع حاجه من تحت رجلك تحسسك انك وله حاجه زي ما تكون جمل ماشي بس ات**كل في طوبه صغيره جدا بلاش الغرور يعمي عنينا بلاش بدايه الفصل نايم في الاوضه بتاعتي و صحيت على اخر شخص ممكن اتخيل انه هو كان مصطفي انا : (اتخضيت) انتا بتعمل ايه هنا مصطفي : (قاعد على كرسي في الاوضه بتعتي و حاطت رجل على رجل) جلي اصحيك من النوم انا : انتا دخلت ازي مصطفي : من الباب خبط الصبح و فتحتلي الحجه الصراحه ست طيبه جدا قعدنا شربنا القهوه مع بعض لحد ما سألتها عليك قالت انك نايم طلبت منها اني اطلع اصحيك يله قوم نفطر مع بعض انا : هو مش المفروض حد يعزمك على الفطار مصطفي : لا اصل طنط حنان عزمتني يله قوم بسرعه طلع من الاوضه و انا قومت بسرعه نزلت وراه كان قاعد في الصالون مصطفي : زوقك حلو يا إيهاب د*كور البيت تحفه تحس انه مش مدرن لا كلاسك عجبني انا : انتا عايز ايه مصطفي : الصراحه انا جي ارخم عليك انا : (رديت برخامه) لا نجحت في ده مصطفي : (ببرود) انا عارفة زمان لما كنت في الأكاديمية كانو مسميني الرخم انا : كان عندهم حق امي : (دخلت علينا) ايه صحيت يا حبيبي انا : (اتعاملت بشكل طبيعي) ايوه امي: طيب مصطفي تحب البيض عادي وله بالبسطرمة مصطفي : لا عادي يا طنط امي : ماشي (مشيت و راحت المطبخ) مصطفي : اجي اسعدك يا طنط امي : (من جوه) لا يابني شكرا دقيقه و السفره تكون جاهزه مصطفي : لا بجد الحاجه طيبه جدا غير امي كانت ست صعبه جدا عمرها مقالت انها بتحبني او كلمه حلوه حتي ابني دي عمرها ما قلتها انتا عارف و هيا بطلع في الروح قالت ايه قالت اني خيبت املها سعتها كنت طالب لسه و نفزت كل حاجه هيا عايزها مني انا : انا عرفت انتا طالع معقد ليه اكيد من الحجه مصطفي : بلاش حجه دي انا نفسي بقول عليها الشيطان بس طنط حنان غير اسم على مسما حنان عارف لو في حياتي واحده زيها كان زماني حاجه تانيه خالص انا : نصيبك امي : الفطار جاهز يا اولاد يله مصطفي : انا بجد نفسي ادوق اكلك يا طنط متعرفيش ايهاب بيقول عليه ايه امي : ده فطار مش غدا و بعدين تعاله انتا بس و ادوقك الاكل الي تحبه كله قعدنا على الفطار مع بعض وانا قاعد نفسي اض*به بالقلم بس امي مينفعش تحس بحاجه وله تعرف حاجه خلصنا الفطار و قعدنا مع بعض في الجنينه انا : قولي ايه سر الزياره دي مصطفي : مفيش انا اكتشفت انك عدو ليا من ايام زمان بس عمرنا ما اتقبلنا غير مرتين و كل مره انتا بتطلع **بان حبيت اعرفك اكتر اشوف انتا قوي ازي تعرف تفلت ازي انا : حظ مصطفي : لا مش حظ انتا اتربيت على انك ممكن في اي لحظه تخسر علشان كده بتتجنب ده بس انا اتربيت علي اني اكون **بان ديمن و ده بيدي ثقه كبيره و بيخليني اخد على دماغي بسبب الغرور انا : كلامك حلو و هادي بس انا عايز افهمك حاجه انتا و ابوك حاولت افهمها ليكم زمان بس شكلكم مش بتفهمه انا مفيش عداوه بيني و بنكم انا مليش علاقه بمراتك خالص وله جيت جنبها من ساعت ما سبتها مصطفي : (كبر دماغه من كلامي) انا سمعت انك ها تخطب صح انا : ايوه انتا اكيد معزوم مصطفي : اصول صح انا : مش ها قول عرفت منين بس ايوه مصطفي : (ابتسم و قام) على العموم الف مب**ك ها ستني الدعوه سلام وصلت مصطفي لي الباب و امي سلمت عليه انا : (بصوت عالي و غضب) انتي ازي تخليه يدخل البيت امي : في ايه يا ايهاب ده صاحبك و شكله ابن ناس انا : اهو ابن الناس الي انتي عملتي ليه الفطار بايدك ده الد أعدائي عارفه يعني ايه يعني كان ممكن يعمل مصيبه امي : عدوك ازلي يبني ده شكله طيب و محترم انا : انا مش فاهم طول عمره متسرع و الحركه دي مش بتاعت حد متسرع خالص لا ده واحد هادي و حاسب بيعمل ايه اوعي تعملي كده تاني فاهمه امي : و انا اعرف منين انا : هو اي حد يقول انه صاحبي تدخليه البيت لا مش البيت دي اوضه نومي يعني كان ممكن يحط فيها اي حاجه و يلبسني مصيبه امي : يا لهوي طيب انا طالعه الاوضه اشوف لحسن يكون عمل حاجه انا : اطلعي بسرعه طلعت امي و انا دمي محروق و جتلي رساله على الوتساب من رقم غريب فتحته لقيته فيديو كان فيه مصطفي الفيديو بيتكلم فيه مصطفي : يا بوب انتا بتحب الاسم ده انا عايزك تشوف حاجه كده (لف الكاميرا في المكان) ايه رايك شقه حلوه (قام و هو ماسك الكاميرا وبيصور) بص انا لاحظت اني اي الاسلوب التقليدي معاك مش ها يجيب نتيجه فا قررت اغير معاك الاسلوب (وصل قادم باب اوضه و فتحها لقيت اصول نايمه على سرير و عريانه) ايه رايك بص انا انصحك تيجي بسرعه على العنوان لا انا عارف عنوان بنت خالتك انا صورت الفيديو متأخر قبل ما اجي بس لما جيت رجعت على هنا يله باي خلص الفيديو و انا الدم فار في عروقي اخدت مفتاح العربيه و نزلت اجري وصلت تحت بيت اصول و طلعت المسدس بتاعي من التبلو طلعت لي الدور الي فيه الشقه لقيت الباب موارب دخلت جوه و انا رافع المسدس لحد ما وصلت لي اوضه اصول كانت على السرير عريانه و متغطيه بحاجه بسيطه كان نبضها ضعيف لبستها اي حاجه و طلبت الإسعاف جت خدوها على المستشفي و طلبت امي الي كلمت عماد و مروه كانو في المطار لسه ها يركبه الطياره و يسافره جت امي و بعدها عماد و مروه و طلع الدكتور دكتور : انتو مع الحاله الي جوه انا :ايوه انا دكتور : هيا كويسه بس اخدت نسبه بنج عاليا جدا لو اتأخرت شويه كان ممكن يحصلها مشكله انا : يعني هيا فاقت دكتور : ايوه فاقت تحب نبلغ الشرطه انا : لالا يا دكتور مفيش داعي (مشي الدكتور و كلمت الكل) محدش يدخل معايا سبتهم و دخلت الاوضه اول ما شاف*ني اصول قعدت تعيط انا : بس بس اهدي خالص انا جنبك اهو اهدي اصول : (بتعيط) انا خايفه انا : بلاش تخافي و اهدي انا جنبك بس فهميني ايه الي حصل فلاش باااااااك اصول طلعت الدور بتعهم لقت اشرف قاعد على السلم اصول : اشرف؟؟؟؟؟ بتعمل ايه هنا اشرف : مفيش يا اصول بصي انا عندي مشكله فلوس جامده جدا اصول : انتا رجعت تلعب بوكر تاني اشرف : ايوه و انا مديون 500 الف جنيه بس صاحب الدين مش عايز فلوس اصول : مش عايز فلوس عايز ايه يعني اشرف : (بص لي اصول بشقفه) سامحيني يا اصول (طلع منديل من جيبه و حطه على وشها كان فيه منوم نامت اصول و اخد منها المفتاح الي مسكاه في ايدها و دخلها الشقه و طلع تلفونه) مصطفي باشا انا نفزت مصطفي : شاطر يا اشرف ها يوصلك شيك بي مليون و نصف و كمان ايصالات الامانه بنصف مليون جنيه عوده انا : طيب اهدي خالص انا جنبك بس عايز اعرف حاجه هو (توترت) هو حد لمسك أصول : (رجعت تعيط تاني بس بشكل هستيري) مش عارف مش عارف دخلت امي و مروه على صوتها و انا طلعت بره عماد خدني على الاسموكنج اريا ولعت سيجاره و جالي تلفون رديت انا : الو شخص : الو يا بوب عامل ايه انا : اقسم بغلوت امي الي كان نفسك تكون امك يا مصطفي لي اقتلك مصطفي : هههههههه متعرفش بس اصول ليها طعم تاني خالص انتا ها تدلع معاها بس انا رخم زي ما قولت انا جربت قبلك هههههه انا : و حيات امك لي اقتلك مصطفي ها قتلك مصطفي : مانا قولتلك متعرفش هههههه قفل السكه في وشي و انا غضب الدينا كلها عليا قومت و انا في عز الغضب ده و ركبت عربيتي و عماد ركب معايا اخدت العربيه و طلعت على القصر بتاع محمود الحمصاني مخوفتش من الي ها شوفه هناك يا روح ما بعدك روح وصلت هنا كان القصر مفتوح و مفيش حراسه دخلت جوه لقيت الباب مفتوح و مفيش حد هناك رجعت تاني العربيه ركبتها و طلعت على البيت بتاعي ودخلت الاوضه بتعتي طلعت اشيك طقم عندي و دخلت اخد دش و طلعت فتحت الخزنه اخدت منها علبه صغيره معموله من الخشب و نزلت عماد كان معايا طلعت على فندق عماد : احنا هنا بنعمل ايه انا : خليك في الاستقبال دلوقتي و انا جي عماد : طيب فهمني جالك تليفون و من ساعتها وشك مقلوب في ايه انا: استنا بس حجزت اوضه من الرسبشن لي ليلتين طلعت الاوضه و نزلت تاني يوم الصبح كان عماد كل ده تحت ركبنا العربيه انا سايق و انا مبسوط و مولع سيجاره و هادي عماد : ممكن افهم ايه الي حصل انا : مش لزم تفهم حاجه عماد : ازاي انا : اهو كده و اعمل حسابك انتا تلغي شهر العسل عماد : اتلغي يا اخويا شهر العسل هو انا هاعرف اخد شهر عسل طول ما انتا في حياتي كانت صحبه زباله انا : أصيل يا ابو رحاب وصلنا المستشفي و طلعت الاوضه بتاعت اصول كانت خالتي و خالي و امي و مروه جوه اول ما اصول شاف*ني قعدت تعيط أصول : إيهاب صدقني يا إيهاب انا محدش لمسني انا حسه بنفسي و خليت الدكتور يكشف عليا حتي اسأله بنفسك صدقني انا : (قعدت على الكرسي الي جنب السرير و باصص ليها ببرود) أصول انتي مش محتاجه كل ده وله تخلي الدكتور يكشف وله حاجه انا مصدقك انا بحبك و مصدقك جاسر : (دخل الاوضه) بابا الرجاله جهزه تحت انا : رجاله ليه خالي : علشان ناخد حق اصول وله انتا فاكر اني احنا ها نسكت لازم حقها يرجع انا : لا اصرف الرجاله علشان انتو مش ها تعرفه تعمله حاجه مع السبب خالي : اقعد اتف*ج بس انتا عارف مين الي عمل كده انا : الي عمل كده لو عرفته اخرك تروح تستسمحه بس مش اكتر انا مش بقلل منك خالص خالي : (بصوت عالي و حرقه) مين هو و انا ادفنه انا : محمود الحمصاني خالي : (سكت و وشه عليها علامه استفهام كبيره) انا : ها شوفت انك مش ها تعرف تعمل معاه حاجه بس انا عملت خلاص فلاش باااااااك رحت الفندق و حجزت اوضه لي ليله واحده و طلعت الاوضه حطيت العلبه الي معايا و نزلت تحت البار و طلبت تكيلا اخد كاس في التاني في الثالث لقيت بنت بترقص شقطها و طلعنا الاوضه نمت معاها و العلبه الي معايا دي فيها كاميرا بتصور بأجود صوره و بعت الفيديو في مشهد اخر مصطفي وصل القصر بتعهم التاني الي نقله فيه محمود : (فاتح دراعه ليه) ابني الي مشرفني مصطفي : شوفت يا بابا زمانه بيض*ب راسه في الحيط محمود :طيب انتا ليه خليتنا نسيب القصر مصطفي : علشان اول حاجه ها تيجي في دماغه انه يروح على هناك و لو حصل كان ها يبقي بحر دم محمود : عادي كان ها يجي و الرجاله تصفيه و يبقي واحد اتعدي علينا مصطفي :وساعتها البلد تتقلب علينا و باسل ال**دي يصطدنا واحد وره التاني صح لا ايهاب مش ها ينفع يموت علشان محمي لكن مفيش مانع من شويه خوازيق محمود : جدع يابني جدع بس هو انتا نمت مع اصول مصطفي : لا انا ها سيبه كده الشك ها يموته محمود : عملت ايه في شغلك مصطفي : اول ما قدمت الاستقالة قبلوها زي ما يكونه منتظرين محمود : احسن انتا كده حر مصطفى : على رايك يا بابا انا طلع انام علشان مرهق طلع مصطفي الاوضه بتعته و وصلته رساله على الوتساب مني انا (ريكورد) انا : ايه يا مصطفي عامل ايه مصطفي : (ابتسم لانه كان متوقع الخطوه دي رد عليا بركورد) انا كويس قولي صحيح انسه اصول عمله ايه وله اقول مدام لا مدام اشيك انا : بتسلم عليك جدا مصطفي :طيب يا سيدي اتمني تكون مبسوطه انا : لا هيا مبسوطه و انا كمان مبسوط مصطفي : ههههه شكلك عندك بزره قرني وانا اكتشفتها انا : الصراحه لا بس انتا كمان ها تنبسط جدا انا هابعت ليك حاجه شوفها بعتله فيديو ليا فيديو : (طلع فيه بوشي) ايه يا مصطفي عامل ايه بص يا بني انتا دخلت بيتي بأذن من امي و قولت عادي ده دخل بأذن و اكلت في بيتي و مشيت بس الصنف بتاعك ده مش بيراعي العيش و الملح و اول ما طلعت من عندي ض*بتني في ضهري بس انا استاذ في الرد احب اف*جك على حاجه ( كنت دامج الفيديو ده مع الفيديو الي كنت فيه مع البنت و هيا روان الفيديو كان بارادتها بس خلتها و هيا سكرانه تهين مصطفي في رجولته خلص الفيديو و مصطفي على وشه صدمه كبيره و كملت انا الكلام) طبعا انتا مصدوم جدا انا عارف بس دي مراتك اهي و هيا بتهين رجولتك يا ابن امك و هيا في كامل وعيها لكن انتا معرفتش تعمل كده مع اصول علشان لو في وعيها ها يكون اكرم ليها الموت وله انك تلمس منها شعره واحده ده الفرق بيني و بينك انا راجل اخترت ست لكن انتا مرا و اخدت حاجه بتاعت حد تاني بس مش فارقه لانها عمرها ما هتنساني علشان الرجاله مش بتتنسي نلقاك في خوازيق اخري تحت رعايه ايهاب المحمدي باي باي * خلص الفيديو طبعا انتو متخيلين انه سحب مسدسه و قتل روان الي نيمه جنبه لكن لا قعد يعيط سبب تعب مصطفي في حياته انه رغم كل الدلع ده انه جوه حاجه نضيف علشان كده رفض ينام مع اصول بس هو بيلعب مع واحد صاحب اصل ايوه و متربي ايوه و حقه ميرجعش من حريم بس هو الي دخل الحريم في الموضوع طول عمري انا نور مش بحب ادخل في مشاكل الاساس بتاعها حريم علشان مهما كنت **بان برضه خسرانه علشان كده مش بحبها * عوده في المستشفي قاعد وسطهم و افتكرت الي انا عملته بس حاسس اني وسخ ازاي اعمل كده في واحده بس شيطاني كان ليه راي تاني انه هو الي دخل اصول في الموضوع طبعا شيطاني و ضميري في صراع بنهم بس الصراع ده موجود من زمان و محدش فيهم صح وله واحد فيهم **بان الان ببساطه الاتنين هما انا الشيطان ده هو الي خلقته حياتي و الناس الي تعاملت معاهم لكن ضميري ده تربيه ابويا و امي ليا فوقت على صوت الدكتور دكتور : انسه اصول انتي تقدري تخرجي النهارده انا : شكرا يا دكتور طلعنا من المستشفي اصريت اني احنا نروح على البيت عندي وصلنا و خليت اصول تطلع ترتاح في الاوضه بتاعتي و الستات جهزه الغدا و قعدنا ناكل و انا مهتم باصول بأكلها بنفسي عايزها تنسي الموقف الي حصل في مشهد اخر عمي فتحي طلع الجبل وصل لي ناس قاعده في خيمه شخص : (بيتكلم عرباوي و هو من البدو) يا مراحب يا حج فتحي : مرحبابك يا صقر كيفك و كيف احوالك صقر : في نعمه يا حج فتحي: ها طمني صقر : (رفع قماشه و كان تحتها 12 قطعه اثريا من الدهب و البازلت الجرانيت) خير يا حج اجدادكم رضين عنكم فتحي : (بص لي الحاجه) تمام يا ولد هات الشنطه من العربيه (جت شنطه سفر كبيره و حطها قدامه و فتحها كان فيها دولارات كتير) دول 10 مليون صقر : بس احنا اتفقنا على 4 بس فتحي : دي مكافئه من الباشا الكبير حلاوه رجوعه صقر: (بص لي الفلوس و في دماغه لغز) طيب هيا الحدايا بتحدف كتاكيت فتحي : لا يا ولد هات الامانه (الرجاله رفعت حاجه من فوق العربيه التانيه الي معاه هيا عربيه دبل كبينه و حطوها جنب فتحي و هيا عليها مفرش قماش رفع المفرش و هو صاروخ اسكود بيكون طوله متر) و بعت دي كمان و بيقولك اني البضاعه الي عديت بيها الحدود لي محمود الحمصاني مسروقه منه و كمان بيقولك طريق الدم سهل و هو بيحبه (قال الجمله دي و هو حاطت ايده على الصاروخ) و طريق العز صعب بس عايز طاعه (قال الجمله دي بعد ما رفع ايده من على الصاروخ بحذر شديد و حطها على الفلوس) صقر : كل شيء بيوصل من الباشا الكبير مقبول و احنا ما كنا نعرف انها من وره ظهره فتحي : اد*ك عرفت سلطان : (ابن صقر شيخ القبيله بس متهور و متكبر) يا ولد خد البلحه دي (قصده الصاروخ) و اقلي عليه بضتين علشان الحج يتعشي معانا فتحي : (بص لي صقر) ده ردك صقر : لا ماكو ردي هادا رد ابني بس ردي ها يوصلك هالحين (ض*ب ابنه بالقلم قدام الكل) لما بيك يتكلم تحط صرمه في خشمك سلطان : بتقل من هيبتي يا ابوي قدام الناس صقر : انتا الي قليت من هيبتك لما اتكلمت في مجلس اكبار بدون ازن (كلم فتحي) بلغ الباشا اني دي هفوه و مش ها تتكرر و بلغه اني احنا على العهد و الفلوس ما راح ناخدها و كمان البضاعه و اما الصاروخ فا هاده ادب ليا و لي قبيلتي فتحي : الباشا مش عايز يأدبكم هو بس شايل علشان كان في عيش و ملح و عهد و الباشا لما يشيل يزعل بس هو متأكد انها مش من تحت ايدك يا ولد خدو البضاعه لي عربيتي و سيبه الباقي (قام على حيله و قام صقر و سلمه على بعض) على العهد يا شيخ صقر : (سلم عليه) على العهد يا حج شرف*نا و نورتنا طلع عمي بالعربيه و معاه البضاعه و صقر امر الرجاله تاخد الحاجه على العربيات و يلمه الخيم وركب مع ابنه صقر : عجبك اكده سلطان : يابوي ناخد الرجاله و نصفي فتحي و الباشا بتاعه صقر : تبقي ع**ط قولي نوع الصاروخ ايه سلطان : صاروخ اسكود مداه 10 كيلو صقر : جدع قولي حد يقدر يوصل لي حاجه زي دي بالساهل سلطان : (فكر شويه) له بالصعب صقر : يعني واحد زي ده يبعت رساله زي دي قصده اني يقدر يخلص منا كلنا في ثانيه الصاروخ ده لو اض*ب من اسيوط يوصل عندينا في كام دقيقه مبالك بواحد يقدر يجيب دسته منه يعمل ايه يمسحنا من على وش الارض فكر يا ولدي قبل ما تتكلم في شغلتنا دي لزم تفكر و تكون هادي و علشان ت**ب في اللعبه دي لزم تفضل عايش علشان الخساره مش فلوس لا الخساره عمر سلطان : الي تشوفه يا ابوي صقر : بلاش تفكر تعمل حاجه من وره ضهري تاني سلطان : وانا عملت ايه صقر : ياك فاكر اني ممكن حاجه تعدي الحدود بينا و بين لبيبا من غير ما اعرف حتي لو انتا الي مطلعها انتا لعبت من وره ظهري و سبتك و ايدك وصلك الرد سلطان : حقك عليا يا ابوي في مشهد اخر وصل عمي البيت عنده و طلع تلفونه و كلم سامح فتحي : الو يا سامح الرساله وصلت سامح : تمام يا حج و انا ها بلغ الباشا فتحي : هو فين صحيح مش قادر اوصله سامح : الباشا قال لو انك سألت اقولك انه بره مصر يكمل علاج و اي حاجه تطلع تخزنها عندك لحد ما يرجع فتحي : ماشي يا سامح قفل مع سامح و طلع بره الجنينه و لقي جدي عتمان قاعد تحت شجره التفاح رحله فتحي : واحشني يا جدي (الكل بيقوله يا جدي علشان عمره يعدي 150 سنه) عتمان : وانتا اكتر يا ولدي كيفك و كيف أحوالك شكلك تعبان فتحي : جدا يا جدي عندي مشاكل كتير عتمان : مشاكلك طول عمرك تعرف تحلها لوحدك فاكر اخوك جمال كان يقول ايه فتحي : طبعا فاكر ده جمال كان ابويا مش اخويا الكبير اول مشكله كانت و انا صغير لما قتلت البقره بتاعت مسلم قعد يبكي عليها علشان رزقه و لما شافني قال لو مكنتش ابن المحمدي كنت قتلتك بس انتو ناس مقدرش اقولها تلت التلاته كام يا حبابيره و دعي عليا كان جمال سامع و سعتها مسكني و قالي لما تعمل مشكله مينفعش المشكله دي تدق باب البيت لما تعمل مشكله لزم تحلها بنفسك و اوعي تنام و انتا عليك مشكله او ترتاح عتمان : فاكر عمل ايه بعديها فتحي : جاب جاموسه و بقره و قالي تروح توديها لحد داره وتتأسف ليه عتمان : و من ساعتها انتا اكتر واحد في العيله بتعتكم الناس تحبه و تحترمه علشان حقاني و حل مشاكلك كلها في الحكايه دي خليك حقاني طريق الحق مش بيخسر (بص لي الشجره و هيا بتتهز جامد و نزلت تفاحتين بص ليهم و وشه قلب غضب) تفاح اسود اطمن على الي ليك يا ولدي و امن نفسك و اقفل البيبان المفتوحه المشهد الريسي جيه الليل خالتي : يله يا اصول انا : يله فين لسه ها نسهر مع بعض خالتي : لا علشان نلحق نوصل اسكندريه انا : طيب هيا اصول مسافره معاكم خالتي :طبعا علشان اعرف احمي بنتي كويس انا : لو مشيته ها تحصل مشاكل كتير و انا بس الي اعرف احميها قومت و انا متنرفز و خالتي قعدت طلعت الجنينه و حصلني عماد انا : عماد انتا لو جي تقنعني انهم يسافره لا ها نخسر بعض عماد : طيب اهدي كده انتا خايف انها تسافر لحسن تحصل حاجه انا : طبعا محمود وسخ بس النهارده اتأكدت انه اوسخ من حساباتي عماد : طيب انا عندي ليك حل انا : ايه هو عماد : ساعت الحادثه بتاعتك اتعرفت على واحد علشان يجيب الي خبطوك الراجل ده مهمته يوفر الحمايا لي اي حد و كله بتمنه تحب اكلمه انا : طيب هو قادر يعني ها يعرف يسد مع محمود و رجلته عماد : ايوه انا عارف كده انا : طيب اتصل به سبني عماد و وقف على جنب و كلم الراجل بتاعه و رجع و هو معاه علي الخط عماد : هو معايا على الخط و موافق بس لما عرف انها مع محمود الحمصاني طلب فلوس كتير انا : طلب كام يعني عماد : 500 الف في اليوم انا : يا لهوي كتير عماد : خلاص اقوله فاكس انا : (فكرت شويه) لا انا موافق عماد : (اتكلم في التلفون) موافق.... تمام لا نصف ساعه و الرجاله تكون قدام الباب....... ماشي تمام تسلم يا كبير (قفل معاه) تمام يا ايهاب دخلت جوه البيت و نصف ساعه كانت الرجاله وصلت انا :بصي يا خالتي انا موافق انها تسافر بس بعد بكره انا جاي علشان اطلب ايدها و عرفي جدي اني مش هاقبل بفتره خطوبه طويله هيا شهر واحد بس خالتي : ماشي يا ايهاب طلعه بره و الحرس كانو بره و جاني واحد شخص : (كلمني) حضرتك ايهاب بيه صح انا : ايوه شخص : انا صدام بعتني الباشا لي حمايه الهانم انا : اهلا يا صدام صدام : ا****عه كلهم ها يركبه العربيه دي انا : اشمعنا صدام : دي عربيه مدرعه علشان لو حصلت حاجه يكونه في امان انا : تمام يا صدام عايز رقمك علشان اتابع معاك اخدت رقم صدام و هما ركبه اتحركه و انا دخلت الجنيه شرب سيجاره في التانيه و انا متوتر لحد ما اطمنت على اصول انها رجعت البيت و وصله بالسلامه. في مشهد اخر المشهد متاخد من اتنين قناصه وقفين فوق سطح عالي لي مكانين و واحده عليا و انا في الجنينه و والتانيه على عمي فتحي و هو قاعد تحت شجره التفاح مع جدي عتمان بعد ما وقعت التفاحتين السود جلهم تلفون. شخص :إيهاب واضح قناص١ : (وده منشن عليا) واضح شخص : و فتحي قناص٢: واضح شخص : نفزه الاتنين في نفس الوقت شده الاجزاء و حصل ض*ب نار بكاتم الصوت طخ طخ طخ طخ يتبع......
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD