انا ماسوشيه

1372 Words
ماسوشيه الجزء الاول ..... انا ماسوشيه الساديه لمن يعرفها عن قرب هي حياته التي يراها دائما امامه ويجد ذاته وحياته فيها لا يجرء علي التخلي عنها ودائما يتحلي بها يقف علي قوائم وتراكيز عقله ولكن لا يوجد مفر من تلك الميول ولا هروب منها ولا يمكن لاحد ان يدفنها بداخله بل يمارسها ولو حتي مع ذاته والبعض يكون ساديته مكتسبه من طبيعه حياته والاخر يكون لظروف معينه مر بها والساديه محصوره بين الماستر وهو الطرف القوي في العلاقه والمسيطر والليدر والسليف وهي الخاضعه والمطيعه التي تنفذ اوامر الماستر التي اختارته ليكون سيد لها عن اقتناع تام لانها وجدت فيه ما يناسبها عن غيره وسلمت له قلبا وقالبا وتلك هي الماسوشيه..... عم عبده ياعم عبده نعم ياست هانم هات مفتاح العربيه انا مخنوقه وهخرج اشم هوا وعاوزه ابقي لوحدي... طيب اسوق انا بيكي ياهانم عشان الباشا لو عرف هيطين عشتي.. بقلك عاوزه اكون لوحدي افهم هات المفتاح لو بابا كلمك قله اني امرتك تجيب المفتاح .... امرك ياست هانم اتفضلي..... انا زهقت وتعبت ومش عارفه انا عاوزه ايه ومش فاهمه انا حتي هروح فين هو عند وبس اني امشي واطلع لوحدي واديني ماشيه لحد ما اقف في المكان النا عوزاه ده هو الحل الوحيد انا خلاص زهقت ومليت من حياتي ومن كدب البشر كلهم بتوع مصالح وبس ومحدش فاهم ولا بيفهم كلهم شهوانين وبس ووخدين الساديه ستاره مش اكتر لحد امته هفضل كده لحد امته انا عاوزه اتعالج من الساديه دي ولازم اتعالج منها مهما كلفني الامر ده يااما هدفنها جوايه وده مين الي بيرن ده اكيد بابا ايوه يابابا نعم انتي اخدتي المفاتيح من عبده ليه يالين عشان عاوزه اكون لوحدي ياحبيبتي عبده ده السواق بتاعك وبياخد باله منك والله يابابا انا مش صغيره بلاش تعاملني اني طفله انا عمري ٣٢ سنه مش لسه قاصر ودي عربيتي وانا مش عاوزه سواق يسوق بيا ... خلاص متعصبيش نفسك زي ما تحبي هتتاخري... معرفش لسه وبعدين لسه الساعه اربعه العصر... طيب خدي بالك من نفسك حاضر اي تعليمات تانيه لا مافيش مع السلامه مع السلامه حتي بابا محسسني اني لسه بنت صغيره وخايف عليا ومش فاضل غير انه يعين ليا بودي جارد كمان انا مخنوقه وعاوزه حد اتكلم معاه عاوزه حد يسمعني كده مافيش قدامي غير الدكتور الي فرح كلمتني عنه وقالت انه ممتاز انا لازم اروحله واقعد معاه يمكن الاقي عنده حل لحالتي دي هي قلتي عنوانه انه في شارع جامعه الدول العربيه عماره رقم ثمانيه شقه ثلاث عشر هروحله وزي ما تيجي لاني فعلا هموت لو متكلمتش مع حد ........ بعد ربع ساعه وصلت للعنوان ولقت يافطة الدكتور متعلقه علي مدخل العماره طلعت بالاسنسير لفوق ودخلت العياده لقت المساعد بتاعه فسالته ... لو سمحت الدكتور موجود ... ايوه يافندم بس الدكتور خلاص خلص شغله وهيمشي خلاص دلوقتي ... انا لازم ادخله واكلمه وهدفع اي ثمن بس لازم ادخله حالا..... هدخل اساله يافندم حاضر... دكتور يزن في ست بره عاوزه تدخلك باي شكل وبتقول اي ثمن ممكن تدفعه وشكلها مش طبيعي اعمل ايه حضرتك .... خليها تيجي بكره انا خلاص همشي اتفضل... الدكتور بيعتذر منك يافندم وبيقلك انه مشغول وفوتي عليه بكره .... انا مش ماشيه غير لما ادخله فاهم ولو ارتكبت جنايه هنا انا هدخله وبدئت في تعليه صوتها سمع الدكتور يزن المناوشات الي بره وان في مشكله كبيره وفجأه فتحت الباب لين ودخلت بدون اي استاذان بص عليها الدكتور يزن لقاها فتاه ممشوقه القوام وشيك في لبسها جدا وواضح انها مدايقه جدا بصت للدكتور وهو بيبصلها وقالت انا اسفه علي الطريقه الي دخلت بيها بس مكنش قدامي غير كده لاني تعبانه ومحتاجه اتكلم معاه بص الدكتور للمساعد بعينه وطلب منه يخرج ويقفل الباب واتكلم وقال.... طيب اتفضلي اقعدي واهدي كده وقوليلي مالك ومتوتره كده ليه وليه مصممه تقابليني بصراحه يادكتور انا تعبانه جدا ومدايقه من نفسي ومن كل الي حواليه... ياخبر مين الوحش الي زعلك بس قوليلي.... انا مش طفله صغيره ولا مجنونه عشان تكلمني بالطريقه دي انا ست كبيره وواعيه وفاهمه انا عاوزه ايه واسلوبك ده بيعصبني اكتر .... بصلها الدكتور وسكت ومردش عليها وهي قاعده قدامه بتهز في رجليها وبدئت تتكلم وتقول بصوت ضعيف انا ماسوشيه ... انا ماسوشيه ... انا ماسوشيه ....ماسوشيه طيب اهدي كده واحكيلي انا سامعك اتفضلي قولي النتي عوزاه والمفروض اني اتعرف عليكي في البدايه ده لو حابه ..... انا لين برهان عمري ٣٢ سنه وطلبي الوحيد ان الي بينا والي هقوله هنا يكون سر عشان وضعي وموقفي حساس عشان....... عشان انتي لين خليل برهان بنت خليل برهان الرجل الدوبلماسي والمليادير المشهور صاحب الشركات والصيت الي مسمع في كل العالم ... تمام كده وكويس انك عارف موقفي بالضبط ووفرت عليا كلام كتير انا محتاجه اتكلم واقول كل الي جوايه انا يادكتور يزن سالت عنك كتير وعرفت انك اشطر وامهر دكتور نفساني هنا ولما جيت فكرتك راجل كبير في السن بس لقيتك شاب لسه وده الي شجعني اكتر لانك اكيد هتستوعب كل الي عاوزه اقوله يادكتور انا ماسوشيه بتمتع وبتلذذ بده وعايشه حياتي علي النمط ده ومريت بتجارب كتيره اوي في حياتي لحد ما مليت من كل حاجه.... طيب ومليتي ليه رغم ان الساديه تعتبر حياتك وبتلاقي فيها نفسك وبتتمتعي لما بتكوني في علاقه ايه السبب انك مليتي وازاي عرفتي ميولك دي..... انا هحكيلك كل حاجه انا بنت مرفهه جدا وعايشه من صغري في نعيم وعز ما بعده عز وكل طلباتي اوامر الطلب قبل ما بطلبه بيكون عندي بنت وحيده وامي اتوفت وانا عمري سبع سنين وبابا رباني وكان ليا ام واب كنت من صغري منطويه ومبحبش اقعد مع حد حتي صحابي من ايام الدراسه معدودين علي الصوابع والاغلب ان الكل كان بيخاف يدخل حياتي بسبب بابا وخوفهم منه وده كان مسببلي في حياتي عقده كبيره اوي لحد ما كنت في ثلاثه ثانوي وكنت في مدرسه لغات وفيها صفوة المجتمع كان ليه صديقه ليا اسمها اميره كان باباها عايش في امريكا هو ومامتها وهي كانت هنا في مصر لوحدها وكانت مقربه مني جدا وفي يوم عزمتني عندها في البيت واستاذنت من بابا ووافق خرجت من المدرسه وروحت معاها شقتها وبعد شويه قالتلي انا النهارده هعرفك علي اهم شخص في حياتي سالتها مين ده قالتلي حبيبي وسيدي وتاج راسي ضحكت من كلامها وقلت سيدك قالتلي اه سيدي وسيد اهلي كمان استغربت من كلامها جدا وبعد ربع ساعه رن جرس الباب قامت تجري فتحت لقيت شاب قوي البنيان لابس تيشرت اسود نص كوم وبنطلون جينز اسود وفلاته سوده وكاب علي راسه ونظاره شمس وريحه برفانه كانت جميله جداا وكلها رجوله ومثيره دخل وقعد في الصالون ندهت عليا اميره وقالتلي تعالي يالين ده سيدي عصام الي قلتلك عليه بصلي جامد اوي انا بصراحه خفت من بصته ومقدرتش ابصله نهائى لقيته بصوت خافت جدا بس كله حده اهلا يالين اتقضلي اقعدي تلقائيا وبدون نقاش قعدت في المكان الي شاور عليه بص لاميره وشاور لها لقتها قعدت تحت رجليه وقلعته الجزمه وحطت راسها علي رجليه انا شفت المنظر ده وزهلت ايه الي هي بتعمله ده حط ايده علي شعرها وملس عليه وقلها انتي استاذنتي انك تجيبي حد معاكي النهارده وانتي عارفه اني جي قلتله اسفه ياسيدي مكنتش عارفه ان حضرتك جي النهارده غير لما كلمتني وانا راجعه من المدرسه حقك عليا رد عليها بصوت عالي وقلها انتي غلطتي والي بيغلط بيحصله ايه ردت عليه وقالتله بيتعاقب قالها شاطره ودلوقتي وقت العقاب هاتي ادواتك قامت اميره جري وجابت شنطه من جوه وحطتها علي الترابيزه قدامه طلع منها عصايه عريضه وشاور علي رجليه واميره نامت علي رجليه رفع الجيبه بتاعتها وبدء يضرب مؤخرتها بالعصايا دي كل ده وانا بتابع ومش مصدقه الي بيحصل ده وكنت حاسه ان كل ضربه منه بتنزل عليا انا ووقتها حسيت باحساس غريب حسيت اني تمنيت اكون مكانها بس مش مستوعبه ازاي بيحصل حاجه زي دي واسمها ايه ولما لقيته زاد في الضرب مقدرتش استحمل واشوف ده قمت جري من مكاني وروحت غرفه لوحدي قفلت عليا الغرفه ومسكت تليفوني وكتبت راجل بيضرب ست ظاهري فيديوهات كتير وكلها مكتوب عليها ساديه فضلت اتف*ج واطلع من فيديو لفيديو لمده ساعه وبصراحه اثارتني جدا الفيديوهات دي وحسيت ان الحاجات دي ممتعه بالنسبالي سمعت صوت الباب بيتقفل خرجت لقيت اميره نايمه علي الكنبه وجسمها كله اثار ضرب ومرخرتها حمرا جدا روحت عليها وسالتها انتي كويسه ضحكت وقالت اكيد كويسه جدا ومستمتعه كمان استغربت وقلتلها في حد بيكون مبسوط وهو مضروب كده قالت اه انا ساديه يالين ومتعتي وعشقي واستمتاعي الضرب قلتلها طيب كلميني عن الساديه دي قالتلي هكلمك عنها بس توعديني ان الي حصل النهارده يكون سر بينا وعدتها بكده وبعدين........ طيب ايه رايك يالين نكتفي بده النهارده وانا هكتبلك علي حاجه مهدئه للاعصاب ورجاء خاص متعمليش اي حاجه ولا تعاقبي نفسك وتاخدي البرشام ده..... حاضر توعديني بده اوعدك تمام بكره الساعه خمسه هنتظرك اتفقنا ان شاء الله وشكرا لانك قبلت تكلمني وتسمع مني لا شكر علي واجب وده شغلي ... انتظروا الجزء الثاني من ماسوشيه بقلم الراقي
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD