bc

ملك الغابة (الجزء الثاني )

book_age4+
45
FOLLOW
1K
READ
dark
drama
tragedy
twisted
sweet
humorous
heavy
lighthearted
serious
scary
like
intro-logo
Blurb

ملك الغابة الجزء الثاني

اكمال الجزء الاول مع ابطلنا

ادم & فاطمة ومشوار كبير من مفاجئات

التي يواجهها ادم بسبب اعمالة الفاسدة

التي سوف تغير حياته

وفاطمة التي تحارب وتعافي مع قسوته وجبروتة حتي يأتي اليوم الذي تنتصر عليه عندما تهرب منه ومن جبروتة

ولكن عندما القدر يكتب النهاية سوف يخضع الكل

الي المكتوب & وخصوصا ملك الغابة الذي سوف يتيقد حوريته الي الابد المظلم

#جهاد_محمد

#ملك_الغابة (الجزء الثاني )

chap-preview
Free preview
الفصل الاول
##ملك_الغابة_الجزء_الثاني #فصل_الاول كان جسدها يرتعش من شدد البرودة ، حولت تقور علي نفسها لكي تحاول تخفي جسدها من هذا البرد العين انهارت دموعها علي وجها وهيا تنظر إلي الشارفة الصغيرة الذي يظهر منها نور السماء ، كانت تدعي ربها في دخلها استمعت خطوات تقترب من غرفة ، نهضت سريعا وهيا تتراجع بخوف وهيا محدقة عيناها علي طارق اتفتح الباب تدريجيا حتي ظهر تحت الضوء الخفيف جسد أحدهم ، بلعت رقها وهيا تسأل بخوف : مين انا يا فاطمة يا بنتي متخفيش " قلتها حمدية وهيا تقترب منها وضعت فاطمة يداها علي قلبها برتياح : الحمدالله جلست حمدية بجوارها وهيا تضع صينية الطعام : الاكل يا بنتي فاطمة: مش عايزة اكل يا دادة حمدية : حرام عليكي يا بنتي الي بتعمليه في نفسك ده انتي وحدة عارفة ربنا " انتي كده بتنحري وضعت فاطمة يداها علي فمها تمنع صوت شهقتها استمعت حمدية صوت بكأها ثم وضعت يداها تمسح عليها بحنو : اهدي يا بنتي وادعي ربنا يرق قلبه انفجرت فاطمة في البكاء وهيا تتحدث بصعوبة. : كرهته يا دادة كرهته حمدية : معلش يا فاطمة يا بنتي ، ادعي ربنا يهديه ويخرج من هنا بسلامة مسحت فاطمة دموعها وهيا تحاول النهوض : انا عايزة اهرب يا دادة ، انا بقالي فوق ست شهور هنا محبوسة انا تعبت لا عارفة اموت ولا عارفة اعيش كده نهضت حمدية وهيا تبكي عليها بحزن : احنا جمبك ومعاكي ، لحد ما الفترة دي تعدي اغمضت فاطمة. عيونها بألم : مش هتعدي يا دادة ثم جلست علي الأرض وهيا تكمل بكأها : ده لولا مازن كنت زماني في الأوضة الي تحت الي شوفت فيها اسود ايام حياتي حمدية : صبر يا فاطمة ، مش قدامك الا صبر والدعاء مسحت فاطمة دموعها وهيا تنظر لحمدية : ونعمة بالله ارجوكي يا دادة انا عايزة مصحف حمدية: بس كده عيني يا حبيبتي " انا جبتلك ملابسك وكمان جبتلك مفرش نضيف نظرت لها فاطمة بشكر : شكرا يا دادة حمدية : علي ايه يا بنتي ، احنا كلنا قلبنا متقطع عليكي انتي متعرفيش البيت والع من يومها من بين مازن وادم ازاي فاطمة: لا يا دادة خالي مازن بعيد حمدية: مازن مش هيرتاح الا لما يطلعك من هنا فاطمة: متخفيش انا هطلع من هنا ، ربنا معايا ومش هيسبني انا متأكدة حمدية: ونعمة بالله " يلا يا بنتي كولي اي حاجة تسند قلبك ، قبل ميجي ادم من برة فاطمة: مش هاكل من فلوس حرام يا دادة " شيلي الاكل وارجعي بيه تن*دت حمدية بحزن وهيا تمسح علي شعرها : ربنا معاكي يا بنتي ويصبرك " انا لازم اطلع قبل ما ادم يشوفني فاطمة: اطلعي يا دادة انتي مش قد شره حمدية: ربنا يهديه يا بنتي " عن ازنك ثم ذهبت حمدية لخارج ثم اغلقت الباب خلفها عادت فاطمة تجلس علي الأرض وهيا تدفن وجها بين سقيها " تبكي علي حلها ........................................ جلس مازن وهو ينفخ بديق : وبعدين يا دادة ، لازم تاكل امال: صعبانة عليا اوي ، مفيش حد سيتحمل كده حمدية : وانا والله يا بنتي" هموت عليها ، حلها يصعب علي كافر نظر كريم لحمدية ثم قال بهدوء : اسمعي يا دادة انا بكرا هجبلك اكل توصليه ليها " عيزك تفهميها أن حلال زي كل مرة نظر مازن لكريم بستغراب : حلال يعني ايه كريم : مش مهم تفهم مهم البنت تاكل بدل متموت زي ما ادم بيخطت حمدية : علي فكرة بقي ادم لو عايز يموتها مكنش سكت عليها لحد دلوقتي صاحت امال بنفعال: يا سلام وهو في اكتر من الي بيعملة فيها حمدية: انا مقصدش يا بنتي" انا اقصد مدام سمع كلام مازن ونقلها في الاضة الي جمب الاضة بتعتة " يبقي خايف عليها مازن : بتقولي ايه يا دادة بس " ده شكل واحد خايف عليها ولا بيحبها " ده فضي الاوضة خالص وخلها تنام علي بلاط واحنا في جو الوحش ده " غير الاكل وشرب الي منعه عنها حمدية: بس انا شوفته بعيني وهو بيرقبني وانا بدخلها الاكل ولما طلعت دخل الاوضة بسرعة عشان يعمل نفسه أن مش عارف " والله هو بيحبها بس شيطان هو الي مسيطر عليه كريم : شيطان مين بس ، ده هو شيطان نفسه حمدية: ربنا يهديه مهم اعمل ايه في المشكلة دي البنت هتموت بجد مازن : انا هدخلها وأتكلم معاها كريم : اوعي تعملها " احنا مش ناقصين جنان اخوك امال: طيب ايه رايكم لما نهربها كريم : انتي مجنونة ، عايزة تودينا كلنا في داهية امال: انا بس قطعها كريم بغضب : مبسش انتي تسكتي خالص مازن : اهدي يا كريم ، امال مقلتش حاجة غلط وبعدين متزعقش فيها كده ابتسم كريم وهو ينظر له بخبث : ماشي يا سيدي انت تأمر ثم نظر لأمال : اسف يا مدام مازن صاح مازن بغضب : كريم كريم : الله مش الحقيقة امال: عن ازنكم ثم نهضت " امسك بيها مازن قبل ما تذهب اقعضي يا امال جلست امال وهيا تخفي وجها بخجل بينمي ظل مازن يمسك يداها وهو ينظر لكريم : امال تبقي بنت عمي يا كريم وقريب هتبقي مراتي فا لو سمحت حافظ علي كلامك كريم : يا مازن انا مش بتريق " انا خايف عليك " ادم لو عرف الكلام ده مش بعيد يقتلنا كلنا امال: ليه بقي أن شاء الله ، نفسي اعرف ليه بيكرهني كده كريم : ادم مش بيكرهك ، ادم بيكره ابوكي الي هو سبب في الي وصل ليه دلوقتي مازن : قفل علي الموضوع ده دلوقتي ده مش وقته ولا مكانه ، خلينا نفكر في حل لبنت الغلبانة دي ........................ ركن سيارتة ثم نزل منها وهو يشاور لها ، نزلت خالفة وهيا تضحك : اه منك انت يا باشا جزبها ادم الي حضنه وهو يدلف القصر بيها : مالي بس يا قلبي دنا حتي طيوب خالص ضحكت الفتاه بصوت عالي حتي وصل صوتها الي مازن والجميع ،نهض مازن وهو يسألهم : في ايه امال: اخوك جاي ومعاه وحدة زي كل يوم جز مازن علي اسنانة بغضب : مفيش فايدة فيك يا ادم اقترب منهم ادم وهو يبتسم : مساء الخير ابتسم كريم وهو. ينظر لفتاه : مساء العسل يا ادم باشا ايه يا باشا كل يوم وحدة طيب شوفنا معاك ضحك ادم بقوة وهو يغمز له :, مش عايش دور شريف كمل بقي صاح مازن بغضب : البنت دي مش هتطلع فوق يا ادم بطل بقي توسخ البيت بقزرتك دي ابتسم ادم بسخرية ثم نظر لفتاه وهو يهمس لها : علي فوق يا قطة ، استنيني ابتسمت بدلع ثم ابتعدت عنه لكي تصعض الي غرفته اقترب ادم منهم وهو يتحدث ببرود : مالك بقي ياسي مازن مش شايف انك ناسي أن اخوك كبير مازن : والله الكبير كبير بأفعالة مش بالق*ف الي بتعملة ده ادم : انا حر ، حياتي وانا حر فيها وبعدين نفسي اعرف انت مش راضي تسافر ليه تكمل علاجك وتفكك مني مازن :, مش هسافر يا ادم الا لما اخلص البنت الغلبانة منك لوي ادم فمه بحنق : انسي ، البنت دي هتموت يا مازن فاطمة خلاص اعتبرها ماتت صرخ مازن بغضب : حرام عليك يا ادم ، كفاية ت***ب فيها ادم : لا مش حرام وبعدين للآخر مرة بقولك متخدلش في حياتي ثم نظر لكريم : وانت كمان كريم ،:مالي انا ياسي ادم ادم : لا ولا حاجة بس شكلك بقي مش كريم الي اعرفة اسمع يا كريم انا معنديش مانع تبعد عني بس المانع انك انت ومازن تدخلوا في حياتي ثم صاح بغضب : وقسما بالله لو حد فيكم حاول يسعدها أو يفكر مجرد تفكير يهربها لكون مخلص عليها بطلقة واحدة مازن :, ده اخر كلام عندك وضع ادم يدو في جيوبة وهو يلاعب حاجبيه: أيوة اخر كلام يا مزون يا حبيبي ، بقولك ايه البنت مستياني عيب أتأخر عليها ، يلا سهرة سعيدة ثم ابتعد عنهم بكل برود جلس مازن وهو يلعن بيه بغيظ : طيب يا ادم مش هيطلع النهار الا لما اكون مهربها من الغابة دي وجبروتك ..................................... اغلق ادم المسجل ثم شاور لها لكي تأتي له " اقتربت منه الفتاه وهيا تأخذ انفسها بصعوبة : ها ايه رايك بقي رقصي حلو طفي ادم سيجارتة وهو يقترب منها : مش بطال يا بطل ضحكت الفتاه بصوت عالي ثم ضحك معاها ادم بعد ما جزبها الي الفراش ليفعل معاها ما حرمة الله ظالت واضعي فاطمة يداها علي ازنيها لتمنع سماع صوته معاه الفتاه التي تذهب كل ليلة لأحضانة ، ابعدد يداها بعد ما تأكدد أنه ذهب معاها الي الفراش ، في نفس المكان الذي كانت تنام بجوارة ، كانت كل ليلة تحاول تمنع نزيف جرحها منه والمها علي خيانته ليها في كل ليلة علي فراشها ، وسماع صوته وهو يغزلها ويضحك معاها مسحت دموعها وهيا تشهق من جديد لتبكي من حديد لتنهار دموعها من جديد علي قسوته عليها وحشيته عليها عندما دفن كل ذكريات معاها ........... #جهاد_محمد ##ملك_الغابة_الجزء_الثاني

editor-pick
Dreame-Editor's pick

bc

Lazord

read
1K
bc

ساحرة الظلام

read
2.4K
bc

Dark Magic 2

read
1K
bc

البارمينوس|| BARMENOS

read
1K
bc

دواركا

read
1K
bc

رفيقة الهجين The Hybrid's Mate

read
1.0K
bc

بئر الحيات

read
1K

Scan code to download app

download_iosApp Store
google icon
Google Play
Facebook